Tonydata 0 Teavita postitusest Postitas Jaanuar 8, 2009 Tigedaks teeb see MyFitnessi kampaania, uutele liitujatele 1,5 kuud tasuta treeninguid ja kuumakse täispaketi puhul 899 EEK, ise nagu viimane idioot olen maksnud aastase lepingu puhul 1299 kuus Miks mina kui korralik püsiklient olen nüüd kehvem? Arvatavasti tuleb lõpetada selle klubiga kuna sellist karjuvat ülekohut ei ole mõtet kannatada Mida sellisest käitumisest arvate? Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Arnold 76 Teavita postitusest Postitas Jaanuar 8, 2009 Klubid ei tohiks müüa allahindlusi - väga ebaaus vanade ja lojaalsete liikmete suhtes - vaid kuuluvust ja staatust !Õiglane oleks, kui iga oldud aasta eest saaks soodus-boonust.Olen seda ka paljudele klubi pidajatele üritanud selgitada, kuid nagu ikka, ei meeldi neile see, kui keegi tuleb neid õpetama. Samas tuleb arusaada, ikkagi majandussurutis, tihenev konkurents ja panga protsendid mis töötavad iga ilmaga, ilma puhkepäevadetaja 24h järjest.Kena klubi-vahetus kuud ! Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
MõmmiLiis 1 Teavita postitusest Postitas Jaanuar 8, 2009 Sul tasub spordiklubist küsida ja vast saad oma kuumaksu ka alandada! Kusagilt kuulsin, et nad pidid küsijatele ikka vastu tulema! Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
poweroravake 0 Teavita postitusest Postitas Jaanuar 9, 2009 Eks tuleb aeg, mil klubid hakkavad rohkem keskenduma oma kokkuaetud klientide klubis hoidmisele. Huvitav, kui täpset statistikat klubid peavad liitujate ja lahkujate suhtarvu kohta. Ilmselt on liitujate arv siiski ülekaalus veel. Meie klubi parkimisplats on iga jaanuari alguses kohe märgatavalt rohkem täis, uusaasta lubadused:) Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Arnold 76 Teavita postitusest Postitas Jaanuar 9, 2009 Uurisin MyFitnessi asja.Vanad olijad, palun minge küsige adminisraatorilt ja teile tehakse uued soodsamad hinnad,kedagi ei peteta - aus mäng !Info pärineb otse MyFitnessi juhatuselt. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Tonydata 0 Teavita postitusest Postitas Jaanuar 9, 2009 Küsisin ka mina ja öeldi ,et saab küll uue hinna aga jääb mõistmatuks ,et seda pean nüüd ise küsima minema? Järjekordne turundusämber koliseb mis hirmus, sest olemasolevale kliendile oleks viisakas kas enne kampaania algust või samal ajal sellist võimalust pakkuda mitte ,et klient loeb reklaami ja esimese hooga mõistab ,et on jälle "mütsi" pähe saanud. Turunduse ja klienditeeninduse vallas on neil ägedalt arenguruumi veel.Kahju ,et keegi pole suutnud korralikku suurt klubi Viimsis avada. Haaberstis ei mahu need enam üksteise kõrval ära ja vaevlevad kliendipuuduses aga linna teises otsas on sellise teenuse tarbijaid tuhandeid kellel aga pole eriti kuhugi minna. Loodetavasti tuleb sinnagi kunagi spordiklubisid kes oma kliendist lugu peavad . Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides