Jump to content
Sign in to follow this  
Indrek2

Ott Kiivikale

Recommended Posts

Olen 16 a vana. Olen trenni teinud u. 1,5 aastat ilma toidulisanditeta. Aga nüüd proovisin mõnda. Selline küsimus, et millised ained oleks kõige õigemad mulle kasutamiseks, mis on kvaliteetsed ja mis ei ole kõrge hinnaga? Tipp kulturistiks ma ei püüdle aga tahan kasvatada korraliku lihasmassi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hea oleks teada mida sa proovisid? Ise olen korduvalt soovitanud alustada mõne valgu baasil toote tarbimisega ( nagu Whey lemon Super või Protein No 1), kreatiiniga võiksid veel oodata, algul annab ka lihtsalt lisavalgu tarbimine häid tulemusi, peale trenni sega kindlasti mahla või sportenergiajoogiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma alles alustasin kasutamist biolabi Muscle Mass 3 -ga, ja biolabi Carbococ 4-ga. Neid olen kasutanud alles kuu aega. Teise ained ei ole proovinudki. Aga ma just varem olen lugenud et te ei kiida neid biolabi tooteid. Aga selline asi et kas see protein no.1 pole natuke kange alguses. (80% valgu sisaldust). Aga kui võib siis kui palju päevas (kaalun 75kg) ja millise energia joogiga segada?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegemist ei ole alkoholiga, et kange oleks. Kõrgem valgu protsent tähendab seda, et ühe korraga kulub toodet vähem ja esialgu kallimana tundunud tootega võib kauem läbi saada kui odavamaga. Protein No 1 valguprotsent on 86%, neljast spl. täiest pulbrist kerge kuhjaga saad kätte vajaliku koguse valku, segada võid piimaga või mahlaga, peale trenni kindlasti viimati nimetatuga 400 - 500 ml. Olen kasutanud ka Arctic sportjooki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minu arvutuste järgi peaks mul piisama sellest ühest pakist peaaegu kuuks ajaks. Arvutasin et üks spl. on 10g. Kas see on õige? Ja selline asi ka veel et kas ma pean kasutama selle 40g korraga ära või päevas jagatult? Ja kas on veel mõni asi mida ma peaksin tarvitama peale protein no.1 ja spordi jook?

Share this post


Link to post
Share on other sites

40 GR. Pulbrit on üks portsion ( ehk üks shake), minul on neid kokku ööpäevas 3 tk. Tavaliselt olen soovitanud teha kolme põhitoidukorra juurde 2 shake, üks tunnike enne trenni, teine vahetult peale trenni, koos süsivesikutega. Kuna No 1 ei sisaldu vitamiine ega mineraalaineid siis eraldi võiksid apteegist juurde võtta mõnda kompleksi kus on nii vitamiinid kui mineraalained sees, paha ei teeks ka C- vitamiini lisatarbimine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suured tänud teie pideva abi eest :) aga kui ma kasutaxin päevas 2 shake ehk 80g siis oleks need hinnad ikka päris kõrged ju. Sellest jätkuks mulle vaevalt pooleks kuuks ja pakk ise maxab 325.- ja sellele lisanduvad veel süsivesikud ja vitamiinid. Kuus läheb siis ikka päris palju raha või olen ma äkki millestki valesti aru saanud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

selline küsimus, et kui ma kasutaksin whey lemonit kas tulemused oleksid sama head kui protein no.1 või on ikka protein no.1 tunduvalt parem (hüdrolüüsitud valgu pärast). Ja ma igaks juhux küsin selle üle et kui ikkagi kasutada protein no.1 siis 2 shake päevas olex mulle õige??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii ta on et kui tahad korralikult toituda kulub sul oluliselt rohkem raha toidule ja lisanditele kui tavainimestel. Kuid nagu elu on näidanud on ka lõpptulemus oluliselt parem. Toidulisashake võid asendada ka kohupiima või lihakorraga, kuid ega see odavam ei tule oluliselt. Ega see vahe Lemoni ja No 1 puhul niivõrd suur ei ole, et lõpptulemus oluliselt erineks, vahe on suur kui sa ei kasutaks neist kumbagi ja arvaksid et saad tavatoidust kõik kätte. Võid ka kombineerida, peale trenni No 1 kui kiiresti imenduvad valgud ja muul ajal ei ole valgu imendumiskiirus nii oluline, siis võid vabalt teha Lemoni shake, tuyleb taskukohasem kui kombineerida paari erineva tootega.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel kord suured tänud teie abi eest. Ma ühte asja paluksin veel: see oleks selline, et kui teil on maili aadress siis äkki ma võiksin teile saata oma treening kava mille ma olen välja töödanud treening aastaga. Tahaxin et te vaataxite selle üle ja ütlexite kas seal on vigu sees või mitte, ja mida võiks muuda. Kui see oleks suur tüli siis üritan ilma saada aga oleksin väga tänulik. P.S: foorumisse eriti ei tahaks seda kirjutada, isiklikku arvamust vaja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ma teen 1h enne trenni omale valgu sheigi piima ja whey lemoniga kas sinna on vaja lisada mingi dextrosi pulbrit vms? Ja kui ma pärast trenni teen omale sheigi 40g protein no.1 ja Arctic 500ml kas sinna on vaja veel mingit dextrosi pulbrit? Sest Arctic peax ju ise juba sisaldama piisavalt süsivesikuid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süsivesikute suurus sõltub suuresti ka kulutatud energia hulgast, teadmata sinu koormust, mahtu ja intensiivsust on raske täpselt gramme öelda. Ise tarbin peale 2,5 - 3 tunnist treeningut 70 - 100 gr. süsivesikuid ja poole vähem valku. Ise olen Arctic joogi juurde söönud ühe suurema küpse banaani, sealt tuleb ka süsivesikuid ( eriti hästi sobivad juba pruuniks tõmbunud banaanid, kuna seal on suhkrute osakaal suurem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina olen tarbind u. peotäie rosinaid. Võrreldes banaaniga on see siis kas vähe- palju, või äkki hoopis mitteefektiivne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostsin prismast ühe paki dextroosi. mingi 14.- 500g pakk. Aga mix just on kõige parem dextroos? mix mitte glükoos, saharoos või fruktoos? huvitav olex ka seda teada :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te ükskord vastasite mu küsimusele, et mida olex minul vaja kasutada (proteiin, vitamiinid,) Ja olen ka väga põhjalikult aru saanud milline peab välja nägema shake enne trenni ja pärast trenni, aga selline küsimus tekkis, et kas seda glutamiini on ka vaja? mis see täpsemalt on? Või kui pärast trenni lihtsalt süsivesikud+proteiini shake sobib. Kas sellele shakele on vaja veel lisada seda glutamiini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glutamiin on inimese peamine aminohape, enamus valgubaasil tooteid sisaldab ka glutamini, kuid lisa Glutamiini kasutamine parandab veelgi taastumist, tõstab immunsussüsteemi, et jaksaksid taluda veel suuremaid koormusi. Glutamiini on mõtekas hakata tarbima siis kui oled juba pikemat aega järjest erinevaid valgubaasil või gaineri tüüpi tooteid tarbinud. Edasi võiks proovida kreatiini. Sina ei peaks hakkama kohe glutamiini tarbima, alusta valgubaasil toodetega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×