Jump to content
Sign in to follow this  
hunter

Odavise

Recommended Posts

Küsimus seekord selline, et kas jõusaalis saab kuidagi odaviske tulemusele abi harjutusi teha? Või on nii, et vise on sündinud kohe, kui ei siis ära kaigast kätte võta vm. Kõik treeningkavad, - Nipid ja Nõuanded on väga oodatud.

<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks hea üldfüüsiline tuleb kasuks küll. Kuigi esialgu tuleb tehnika kätte saada. Viskeasend, hoo pealt viskamine jne.

60kg ja 16 aastasena viskasin meeste metallpiiki 48 meetri peale, jõusaalitreeningut 0. Kiirus oli aga hea ja üldfüüsiline oli korras.

Kui teoretiseerida, siis jalg, selg, õlg ja triitseps peals seda viskeliigutust tegema. Liigutus plahvatsuslik (Plyometric exercises), harjutustele pane raskust juurde, esialgu piisab keharaskusest küll ja veel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

unustad siiski ära ühe tähtsama. ehk siis üleüldine CORE strength. Kui see on korras,s iis tuleb.

Aga kergejõustikutrennis sai tõugatud ja rebitud küll odaviske treeningu raames. Aitab ka kindlasti topispalli loopimine erinevat viisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõesti, keskosa unustasin. Mida tugevam see on, seda parem.

Samas kergejõustikutrennis ladusime me kangitrennist ka ainult olümpiatõsteid (rebimine, tõukamine, rinnalevõtt). Tegi 8packi küll pikapeale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.epl.ee/artikkel/389193 Andrus Värnik vastamas küsimusele "Mida suudad teha jõusaalis?":

Ma pole väga suuri raskusi sikutanud. Lamades surumisel on läinud üles 170 kilo, rebin 120-kilost kangi ja rinnale võtan 175 kilo. See on minu jaoks piisav. On materjali, millest midagi suuremat edasi teha.

Siit saad aimu, mida odaviskaja jõusaalis teeb...ikka rebimine, rinnalevõtt, surumine jne

Edited by Tervis7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eelkõige loeb ikka loomulik viskeliigutus, mis võib otsustavaks saada odaviskes. Aga mingil määral saab seda tulemust parandada küll trenniga, kui just kõige parema viskekäega pole. Aga jah loomulikel viskajatel kulub oluliselt vähem energiat ja trenni et see oda kaugemale saada. Ma arvan et viskeliigutust parandab ikka kõige paremini viskeliigutuse treenimine, nt seo endale mingisugune kummnöör käe külge teine ots kuhugi seina külge ja tee nagu viskaksid või võta lihtsalt kerge hantel kätte ja imiteeri viskeliigutust. Kui oda pole võtta siis sobivad väga hästi ka kivid viskamiseks jne (mitte inimeste pihta) <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×