Jump to content
Sign in to follow this  
hunter

kergejõustiku elemendid.

Recommended Posts

Tahan treenida ja suurendada Odaviset ja Kettaheidet. On kellegil kogemusi selles vallas ? Mis treeningule peaks lülitama jõusaalis.

Tänan kõigile vastuste eest!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahan treenida ja suurendada Odaviset ja Kettaheidet. On kellegil kogemusi selles vallas ? Mis treeningule peaks lülitama jõusaalis.

Tänan kõigile vastuste eest!

Ise teen kaa kergejõustikut osaliselt, ja mis sellele kaasa aitab on rinnale võtt, kangiga rinnalt surumine(lamades) ja kükk, ning muud jooksvad harjutused !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noh, tehnikat hakkan õppima ja õpin hetkel juba suhteliselt. Põhiline oleks, et mida ma nagu peaksin tegema , et odavise ja kettaheide suurenevad kauguselt ma mõtlen.

Spets jõutreening vms ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Noh, tehnikat hakkan õppima ja õpin hetkel juba suhteliselt. Põhiline oleks, et mida ma nagu peaksin tegema , et odavise ja kettaheide suurenevad kauguselt ma mõtlen.

Spets jõutreening vms ?

ma küsiks jutu jätkuks kettaheite tulemused ära. Vanus, ketta kaal, kaugus ning millist tehnikat kasutad.

Huvi pärast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, kompleksharjutused kettaheites avitavad. Omal ajal kergejõustikku tehes tegime tõukamist ja rebimist.

Tegin kümnevõistlust, 16aastaselt viskasin 800g oda 47m ja ketast (2kg) 32m. 1,5kg ketas lendas 40m peale, 1kg ei mäleta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nii, ketta tulemust ei tea, viskan 1,5kg kettaga, tehnika poolest teen ühe ringi ja siis sooritan viske.

Kui teate kõiki lisaharjutusi mis aitaksid tulemusele kaasa olen nõus kõike tegema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
igalühel ei saagi seda kunagi olema, see tuleb sündides kaasa mingil määral.

Plahvatuslikku jõudu saab ikka treenida. Sündides tulevad kaasa kiired/aeglased lihaskiud. Kõik on treenitav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selleks,et su ketas kaugemale lendaks pead sa oma tehnikat parandama mitte palju kangi tegema.

Näiteks mina teen korra nädalas rinnalevõttu neli seeriat ja selili surumist neli seeriat ja 1,75 kg ketast heidan 45 meetrit.

Pane suurem rõhk tehnikat parandavatele harjutustele. Harjutuste videosid on youtube'is nagu seeni pärast vihma;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii, ketta tulemust ei tea, viskan 1,5kg kettaga, tehnika poolest teen ühe ringi ja siis sooritan viske.

Kui teate kõiki lisaharjutusi mis aitaksid tulemusele kaasa olen nõus kõike tegema.

arvan, et juba see aitaks palju kaasa kui teeksid ühe pöörde asemel kaks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tee kükki ja jõutõmmet, 40%-60% raskusega maksimumist. Ise teen 4 seeriat, 6 kordust.

Negatiivne faas 5 sekundit ja siis positiivne faas plahvatusega võimalikult kiiresti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kettas on ikkagi tehnikas palju kinni. kui sa mõtled et lähed jõusaali ja heidad ketast lihtsalt jõu pealt siis eksid.

ketas on tehniliselt keeruline ala..seda pead palju õppima.

muidu võid tõukamist ja rinnalt surumis teha..kettas on kindlasti ka palju jalgadesse jõudu vaja!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuidas on , töötab efektiivselt ?

Jah, ma arvan, et töötab küll. Teen igal võistlusvälisel perioodil neid harjutusi kord nädalas. Jõunäitajad küll suurenevad. Kui hakkavad võistlused tulema, siis neid harjutusi enam ei tee, keskendun tehnikale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nii, ketta tulemust ei tea, viskan 1,5kg kettaga, tehnika poolest teen ühe ringi ja siis sooritan viske.

Kui teate kõiki lisaharjutusi mis aitaksid tulemusele kaasa olen nõus kõike tegema.

Kindlasti saad ketta kaugemale seda heites. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui paneksid kuulit6uke ja vasaraheite (muidugi treeneri pilgu all) sinna juurde, siis tulemus raudselt paraneb. Samuti kykk, j6ut6mme, rinnalt surumine ning kuulit6uke kuuliga saab palju h2id viske/hyppe harjutusi juurde teha.

Ise tegin kunagi vasara ja ketta trenni paralleelselt ja koos oli v hea. Tulemus paranes ikka tunduvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×