Jump to content
Sign in to follow this  
sass-

kõhulihased

Recommended Posts

Tahaks, et kõhulihased rohkem välja paistaksid. Kui suurse kordustega, mitu seeriat, mis harjutusi teha ja kui tihti. Endal võimalus käia ainult esmaspäevast reedeni jõusaalis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahaks, et kõhulihased rohkem välja paistaksid. Kui suurse kordustega, mitu seeriat, mis harjutusi teha ja kui tihti. Endal võimalus käia ainult esmaspäevast reedeni jõusaalis.

Võta tööriistade alt harjutustepank - sealt leiad kõvasti harjutusi kõhulihastele. Tuleks teha erinevaid harjusi, nii üla- ja alakõhule kui ka külgedele. Kordused maksimaalselt 20-30 vahel on täiesti piisav. Kõhulihaseid võib treenida päris tihti, taastuvad küllaltki kiirelt. Täiesti normaalne ja arendav on 3-4 trenni nädalas. Seeriaid? Näiteks kolm harjutust + igas kolm seeriat. Eks siin on erinevaid võimalusi tegemiseks.

PS! Toitumine on veelgi olulisem, kui harjutused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sul kõhulihased ikka märgatavalt arenenud aga rasva kiht peidam neid siis tuleks vaadata toitumise korrastamise poole. Aga kui kõhulihased ei olegi väga hästi arenenud siis jah pööra tähelepanu treeningule ja hoia toit kontrolli alla, küll nad siis paistavad lõpuks.

Treening on suhteliselt individuaalne, kõhulihas on lihas nagu iga teine, et ei maksa teda kah nüüd päris igapäev teha, ise teen max 2-3 korda nädalas aga korralikult. Olen juba ammu teinud nii, et võtan näiteks 4 erinevat harjutust ja siis teen järjest ära kõik ning siis vbl natuke puhkan ja venitan ja siis uuesti üks ring, arvestan seda 8-ks seeriaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm.. ma ise teen 6x nädalas kõhulihased.. muidugi mitte täiskoormusega.. aga midagi sellist

esmasp. (trenni päev) teen ülakõhtu+külg (2 harjutust 3 seeriat)

teisip. (trenni päev) teen ala ja nn "kesk" (sama)

kolmap. (puhkepäev, käin jooksmas) teen 4 harjutust 1 seeria (ehk siis üla, külg, ala, kesk)

neljap = esmasp (harjutuste järjekorda muudan)

reede = teisip (harjutuste järjekorda muudan)

laup = kolmap. (harjutuste järjekorda muudan

ning tuleb nii välja, et pühap. on täielik puhkepäev..

lõuatõmmetega on samamoodi... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tahaks, et kõhulihased rohkem välja paistaksid. Kui suurse kordustega, mitu seeriat, mis harjutusi teha ja kui tihti. Endal võimalus käia ainult esmaspäevast reedeni jõusaalis.

Seleta ikka kõigepealt,milles probleem.

Kas oled liiga pekine või kõhulihased lihtsalt nii väikesed,et ei paista välja või mõlemad korraga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muide, kui sa treenid, siis tea ,et alakõhulihaseid treenides treenid sa ka ülemisi, aga treenides ülemisi alumised koormust ei saa, nii et alusta alumistega, muidu on selline seis ,et ülevalt 4 ruutu paistab ja all on tühi maa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muide, kui sa treenid, siis tea ,et alakõhulihaseid treenides treenid sa ka ülemisi, aga treenides ülemisi alumised koormust ei saa, nii et alusta alumistega, muidu on selline seis ,et ülevalt 4 ruutu paistab ja all on tühi maa.

Endal hetkel see probleem ongi. :(

nüüd plaanin homsest rohkem alakõhtu teha, kuna ülevalt on 4 ruutu ilusti näha

aga alt on ainult katsudes tunda, et lihas on olemas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endal hetkel see probleem ongi. :(

nüüd plaanin homsest rohkem alakõhtu teha, kuna ülevalt on 4 ruutu ilusti näha

aga alt on ainult katsudes tunda, et lihas on olemas.

millised harjutused on alakõhule millised ülakõhule

Share this post


Link to post
Share on other sites
millised harjutused on alakõhule millised ülakõhule

Ma teen näiteks igasugu jalatõsteid.

Küll maas küll rippudes ning seljatoega vms.

näiteks oled maas ja tõstad jalad 90 kraadise nurga alla ning surud alakeha kõhuga ülesse

samamoodi võib teha seda kaldpingil (pea on siis loomulikult seal, kus tavaliselt tehes jalad on)

ning harjutustepank on muidugi abiks

Share this post


Link to post
Share on other sites
Seleta ikka kõigepealt,milles probleem.

Kas oled liiga pekine või kõhulihased lihtsalt nii väikesed,et ei paista välja või mõlemad korraga?

mul nagu kõhulihased on normaalselt arenenud ja nats paitavad välja kah aga tahaks neid lihtsalt reljeefsemaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mul nagu kõhulihased on normaalselt arenenud ja nats paitavad välja kah aga tahaks neid lihtsalt reljeefsemaks.

Siis tuleb toitumine korda teha!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida vähemaks võtta ja mida juurde panna? :P

Korda teha, kui sul ei ole siis tee . Reljeefi saad sa dieediga .

Ma arvan, et tead ise küll mis dieet on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui sa ise veel toitumisest väga palju ei tea, soovitan sul viitsimise korral uurida seda samust foorumit. Kui viitsimist, aega mida tahes pole, siis telli toitumiskava endale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×