Jump to content
Sign in to follow this  
Angelo

kreatiini annustamine piimaga?

Recommended Posts

piim ei ole parim variant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas keegi võiks siis täpselt kirjutada ,kuidas annustate kreatiini?

Kas kohe üldse ei viitsi otsingut kasutada? Kreatiini teema on siin vist küll kõige enim kasutust-käsitlust leidnud.

Üleüldse võiks esmalt otsingusse sukelduda, ja kui keegi sealt oma küsimustele vastust ei leia, siis kirjutada sellest ka foorumis eraldi teemana.

Edited by Bonsuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kreatiin pidavat paremini imenduma kui insuliinitase on kõrge, piim aga igaljuhul aeglustab insuliinitaseme tõusu.Glükoos segatult piimaga imendub (ja seega stimuleerib insuliinitootmist) tunduvalt aeglasemalt, kui glükoos segatult näiteks mahlaga.Üleldse piim klassifitseerub toidu alla - samahästi võiks kreatiini segada omal kastme sisse ja kastet kartuli peale panna.Kindlasti midagi sealt imendub, aga kasutegur on väiksem, kui mahla või muu magusa joogiga manustatult.Kreatiinil on ka paha komme kõhus kreatiniiniks laguneda, niiet osa sellest kreatiinist läheb igaljuhul raisku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kreatiin pidavat paremini imenduma kui insuliinitase on kõrge, piim aga igaljuhul aeglustab insuliinitaseme tõusu.Glükoos segatult piimaga imendub (ja seega stimuleerib insuliinitootmist) tunduvalt aeglasemalt, kui glükoos segatult näiteks mahlaga.Üleldse piim klassifitseerub toidu alla - samahästi võiks kreatiini segada omal kastme sisse ja kastet kartuli peale panna.Kindlasti midagi sealt imendub, aga kasutegur on väiksem, kui mahla või muu magusa joogiga manustatult.Kreatiinil on ka paha komme kõhus kreatiniiniks laguneda, niiet osa sellest kreatiinist läheb igaljuhul raisku.

Ärme siis sega kreatiini enam pealetrenni koksi sisse ka. Vaevalt, et see vähene piimavalk nüüd märkimisväärselt insuliinivallandumist pärsib. Õige kogus glükoosi teeb oma töö ära ja kreatiin jõuab sinna kuhu tarvis. See vähene valk aga annab piisava tõuke peale trenni taastumisprotsesside käivitamiseks, kreatiin sealjuures ainult soodustab neid protsesse.

Teine teema natuke on kui kreatiini ka enne trenni võtta, võimalik, et siis oleks parim seda teha umbes 30min enne seda sööki mis te enne trenni sööte. Kreatiin+glükoos+vesi, 30min vahet siis söök. Tegelikult ei näe ma oma kogemustest mingit põhjust kreatiiini 2 või enam korda päevas kasutada, mingit kasu sellest pole. Parim aeg kreatiini kasutamiseks olex vahetult peale trenni, siis aga on ka parim aeg valgukoksile ja isiklikult ei pea üldse vajalikuks rohkem valkukokse päevas tarvitada, olgu siis mingeid megamasse või mis iganes. Söök ennekõike. Koks sööki ei asenda, küll aga oleks see hädavariant kui tõesti süüa aega ei ole. Samas aga on koks vahetult peale trenni asendamatu, ükski toit nö. ka vedelel kujul ei imendu nii kiiresti ja ei aita organismil raskest seisust kiiremini välja tulla kui vastava koostisega valgukokteil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas keegi võiks siis täpselt kirjutada ,kuidas annustate kreatiini?

mina annustan isiklikult kreatiini mahlaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ärme siis sega kreatiini enam pealetrenni koksi sisse ka. Vaevalt, et see vähene piimavalk nüüd märkimisväärselt insuliinivallandumist pärsib. Õige kogus glükoosi teeb oma töö ära ja kreatiin jõuab sinna kuhu tarvis. See vähene valk aga annab piisava tõuke peale trenni taastumisprotsesside käivitamiseks, kreatiin sealjuures ainult soodustab neid protsesse.

Teine teema natuke on kui kreatiini ka enne trenni võtta, võimalik, et siis oleks parim seda teha umbes 30min enne seda sööki mis te enne trenni sööte. Kreatiin+glükoos+vesi, 30min vahet siis söök. Tegelikult ei näe ma oma kogemustest mingit põhjust kreatiiini 2 või enam korda päevas kasutada, mingit kasu sellest pole. Parim aeg kreatiini kasutamiseks olex vahetult peale trenni, siis aga on ka parim aeg valgukoksile ja isiklikult ei pea üldse vajalikuks rohkem valkukokse päevas tarvitada, olgu siis mingeid megamasse või mis iganes. Söök ennekõike. Koks sööki ei asenda, küll aga oleks see hädavariant kui tõesti süüa aega ei ole. Samas aga on koks vahetult peale trenni asendamatu, ükski toit nö. ka vedelel kujul ei imendu nii kiiresti ja ei aita organismil raskest seisust kiiremini välja tulla kui vastava koostisega valgukokteil.

Ma rääkisingi ennekõike trennieelsest kreatiinist ja valgušheiki ma teen samuti magusa mahlaga, ei taha riskida kalli kreatiini raiskuminemisega ja samuti leian, et seda aeglast kaseiinvalku mul ei ole vaja peale trenni, siis läheb kiirestiimenduv vadak paremini peale.Muul ajal eelistan minagi toitu süüa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×