Jump to content
Sign in to follow this  
windows

kreatiini annustamine

Recommended Posts

Hmm,kuidas tuleb siis kretiini annustada kas enne või pärast trenni,hommikul õhtul?kogus on siis 5-10g

kreatiin ise selline http://shop.fitness.ee/product_info.php?cP...products_id=392

Parim aeg kreatiini kasutada on vahetult peale trenni kohe. 5g päevas on täiesti piisav kogus. Segad selle kas siis pealetrenni koksi hulka, või kui proteiini ei kasuta siis lihtsalt mingi magusa joogiga. Ideaalne oleks glükoosiveega. Trennivabadel päevadel sama kogus kreatiini, sama vedeliku hulka nagu trenni päevadelgi, lihtsalt puhkepäeval enam-vähem ajaliselt samal kellaajal.

See oleks ideaalvariant.

Variant kaks: Teed selle 5g pooleks ja pool võtad enne trenni glükoosivee või prot koksiga (oleneb kuidas sul menüü koostatud on) ja teine pool kohe peale trenni.

Mingit eelnevat laadimist kreatiiniga teha pole mõtet, see ajab kaalu lihtsalt vee arvelt kiiresti 2-4kg suuremaks. Jõu ja lihasmassi areng sellest kiirem ei ole. Parema tulemuse saab siis kui tarvitada kreatiini 2-5g päevas ja nii 3-6 kuud järjest. (seda kõike eeldusel, et treeningkava on loogiliselt paigas ja samuti toitumisega kõik tipp-topp.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Parim aeg kreatiini kasutada on vahetult peale trenni kohe. 5g päevas on täiesti piisav kogus. Segad selle kas siis pealetrenni koksi hulka, või kui proteiini ei kasuta siis lihtsalt mingi magusa joogiga. Ideaalne oleks glükoosiveega. Trennivabadel päevadel sama kogus kreatiini, sama vedeliku hulka nagu trenni päevadelgi, lihtsalt puhkepäeval enam-vähem ajaliselt samal kellaajal.

See oleks ideaalvariant.

Variant kaks: Teed selle 5g pooleks ja pool võtad enne trenni glükoosivee või prot koksiga (oleneb kuidas sul menüü koostatud on) ja teine pool kohe peale trenni.

Mingit eelnevat laadimist kreatiiniga teha pole mõtet, see ajab kaalu lihtsalt vee arvelt kiiresti 2-4kg suuremaks. Jõu ja lihasmassi areng sellest kiirem ei ole. Parema tulemuse saab siis kui tarvitada kreatiini 2-5g päevas ja nii 3-6 kuud järjest. (seda kõike eeldusel, et treeningkava on loogiliselt paigas ja samuti toitumisega kõik tipp-topp.)

Kas see 3-6 kuud liiga palju ei ole? Neerudele ei mõju halvasti? Või on see mõeldud juba tõsisematele aastaid treeninud sportlastele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krt nüüd on jälle kõik sassis. Ühed ütlevad lae - teised. et ära lae. Ühed ütlevad 5g päevas jaotatuna kaheks - teised 10g päevas on hea. Ühed ütlevad 3-6 kuud - teised 3-4 kuud (ok see eenamvähem paigas). Milline on õige variant? Kaua pidada pausi kuuride vahel? Põhimõtteliselt on kõik olemas ka teemas: >>> Pikemalt kreatiinist <<< Aga see teema ja Mareki jutt on natuke vastuolus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krt nüüd on jälle kõik sassis. Ühed ütlevad lae - teised. et ära lae. Ühed ütlevad 5g päevas jaotatuna kaheks - teised 10g päevas on hea. Ühed ütlevad 3-6 kuud - teised 3-4 kuud (ok see eenamvähem paigas). Milline on õige variant? Kaua pidada pausi kuuride vahel? Põhimõtteliselt on kõik olemas ka teemas: >>> Pikemalt kreatiinist <<< Aga see teema ja Mareki jutt on natuke vastuolus.

see aegunud artikkel, igal kreatiini vormil on kindel kasutamise viis, praegu käib jutt monohüdraadist.

1) 5g päevas, treening päevadel 5+5 , 3-6 kuud järjest , paus 1-2 kuud, selle aja jooksul peaks enda kreatiini tootmine taastuma.

2) laadimine 4x5 kuu aega, 1-2 kuud 5g päevas ja 5+5 treeningpäevadel, paus 1-2 kuud.

ise vali, pole õiget varianti.

uuemaid variante, nagu etüülester, piisab 1-2g ainult enne trenni ja tulemused on head.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei pea olema reeglites nii kinni.Kreatiiniga eriti - selle kohta pole tehtud kindlaid uurimusi, et millal ja kui palju.Peaasi, et treeningu ajal oleks lihaste kreatiinivarud taastatud, vahet pole, kuidas sa need taastad.Ma ise võtan 2,5g tunnike enne trenni (monohüdraat imendub umbes tunnikese), siis on kreatiin veres kuskil 1,5h ning keha saab lihaste kreatiinivarusid kohe taastama asuda juba treeningu ajal.Teise 2,5 grammi segan sheigi sisse, et kindlustada kreatiinivarude taastamine lihastes.Vabadel päevadel ei näe põhjust kreatiini võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Monohüdraat kreatiinist jutt jah. Samas lugedes nö. "kasutusõpetust", mis on kirjutatud fasti kreatiinile,siis see läheb kokku jälle eelpool mainitud teemaga. Kas siis tasuks Fasti maaletoojatel äkki ka "kasutusjuhendit" updeitida? Põhimõtteliselt tegin selle 5-e päevase laadimise ära ja nüüd siis 5+5 gr 3-6 kuud mitte 5-6 nädalat? Kumb kasulikum, kas 5gr hommikul tühjale kõhule koos dextroga või 5gr enne trenni koos valgušheigiga? 5gr peale trenni on koos šheigiga kindel laks. Vabal päeval siis mis ajal oleks 5gr kõige kasulikum?

Edited by masterofceremony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kalmus räägib enda kogemustest ja laadimise mittevajalikkust on ka teaduslikult põhjendatud.

Neerudele see kogus kindlasti kahjuk ei ole, juhul muidugi kui juba eelnevalt neerudega mingi probleem peaks olema võib igasugune kogus kreatiini nende fünksioneerimist häirida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teistkordselt enam laadimist ei tee. Teen esimese kuuri 5+5gr 3 kuud ära, siis 1-2 kuud pausi ja pärast alustan 5-se kuuriga. Ma arvan, et Kalmust vaadates tasub nii mõndagi kõrva taha panna :)

Või tasuks kohe minna 5gr kuuri peale? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teistkordselt enam laadimist ei tee. Teen esimese kuuri 5+5gr 3 kuud ära, siis 1-2 kuud pausi ja pärast alustan 5-se kuuriga. Ma arvan, et Kalmust vaadates tasub nii mõndagi kõrva taha panna :)

Või tasuks kohe minna 5gr kuuri peale? :huh:

Proovi erinevaid variante, nii saad omale võrdlusmomendi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas keegi saaks öelda ,kuidas tarbite kreatiini ?

Ise segan poest ostetud ,aura mahlaga . :huh:

noh ise teen omale mahala siirupist ja veest viskan 5gr kreatiini sinna veel hulka ja pärast trenni joon ära seda umbes 0,5L

Edited by windows

Share this post


Link to post
Share on other sites
noh ise teen omale mahala siirupist ja veest viskan 5gr kreatiini sinna veel hulka ja pärast trenni joon ära seda umbes 0,5L

Pane piima sisse, umbala hää saaab;) ma ainult piimaga kokse joongi :huh: veega ei lahe kuidagi alla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Selle võiks aegunud teema kõrvale "kleepekaks" teha ja lisaks veel ka siia algajate alafoorumisse. Siis kaoksid ära iganädalased, "Kuidas ma kreatiini tarbima peaks?" küsimused.

Mina panen kreatiini šheigi sisse peale trenni ja hommikuti olen siiani võtnud koos spl. dextroga segatuna 200 ml vees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui panen 2,5g kreatiini ,aga palju siis viinamarja suhkrut (Tauben Zugar) tuleb panna ja mis joogi sees tuleb kõige maitsvam ?

Ja kas nii sobib kasutada kasutada kreatiini.

Tund aega enne trenni 5g ja peale trenni 5g-

Tavapäevadel 2,5 g.

Ja palju valku on soovitatav süüa peale trenni ,sest kreatiin aitab transportida valku lihastesse.

Kas 4 munast ja 400g kohupiima piisab ?

Edited by XD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lugesin natukene ja kui nüüd enda tarbimist vaadata, olen ma eriti kanti pannud?

Enne trenni 5g + 10g fruktoosi , see kõik ühe klaasi viinamarjamahla peale.

Peale trenni sama annus.

Kuskilt jäi kõrva või silma, et nii on õige, kuid kas on .. ? Mida arvate?

Edited by reactio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuidas, millal jne ei ole nii oluline,et kreatiin toimiks tuleb seda lihtsalt tarvitada. Olen proovinud laadimisega ja ilma, koos süsikatega ja ilma, suurt vahet pole. Praegu olen laisk ja võtan seda õhtul enne magamist (kui meelde tuleb) ja ikka toimib.

Edited by BULDOOSER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×