Jump to content
Sign in to follow this  
fitnez

3 küsimust proteiini kohta

Recommended Posts

Oleksin väga tänulik, kui keegi oskab vastata kolmele(arvatavasti lollile) küsimusele.

1.) Kui soovin rasvaprotsenti vähendada, joostes 5x nädalas ning tehes 3-4 korda nädalas ka jõudu, siis mida toob kaasa neil 3-4'l päeval 1x päevas proteiinisheigi võtmine. Kas on loogiline, et nii tehes saan rasvaprotsendi alla ning samal ajal ka võimsust juurde?

2.) Ostsin 1.5a tagasi proteiinipurgi. Kas seda võib ikka kasutada või mitte?(Lõhn on sama, mis enne. Ka maitse pole muutunud.)

3.) Kui olen õigesti aru saanud, siis proteiini tasub kasutada ainult peale jõutrenni, et lihased taastuksid kiiremini ja areneksid suuremaks.

Küsimus on selline, et kui näiteks teen kõva kätetreeningu ning peale seda võtan sheigi, siis kas see toob kaasa ainult käte või kogu keha massi suurenemise?

Vastust oleks vaja nii kiiresti kui võimalik.

Ette tänades

Share this post


Link to post
Share on other sites
lugesin mingit artiklit kus oli kirjutatud, et kaseiin ja vadak aitavad kaasa ka rasvapõletmaisele.

Tundub kuidagi kahtlane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kui muu toitumine paigast ära on, siis ei aita sind küll see väike vadak ja kaseiin

rasvaprotsenti vähendab korrektne toitumine ennekõike

Share this post


Link to post
Share on other sites

1)See oleneb su ülejäänud toitumisest, ma arvan. Rasva kaotad siis kui tarbid vähem kaloreid kui kulutad. Vb aitab sheik peale treeni paremini taastuda-"saad võimsust juurde", vb on sama mõju kui tavatoitu süües.

2)Vaata, kas parim enne on möödas või ei. Kui ise enam süüa ei julge, ANNA MULLE, ma söön kõike! <_<

3)Võid ju ka peale jooksutrenni võtta või üldse päeva jooksul valgu saamiseks, iseasi, kas on mõtet. See on jälle selline suhteline asi: valk aitab lihastel taastuda, selles mõttes, et kui sa tegid täna kätetrenni ja eile jalatrenni, siis ta suurendab nii käte kui ka jalgade massi kuna jalad ju ühe ööga ära ei taastu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aitäh kõigile vastuste eest.

kas olen õigesti aru saanud, et proteiin mu rasvapõletust segada ei tohiks?

Mu proteiini parim enne oli 3 kuud tagasi. Kas kõlbab veel võtta või mitte?

Ette tänades

Share this post


Link to post
Share on other sites

proteiin ei sega su rasvade põletamist, kui sa just sinna kõrvale liiga palju süsikaid ei võta

Share this post


Link to post
Share on other sites
proteiin ei sega su rasvade põletamist, kui sa just sinna kõrvale liiga palju süsikaid ei võta

suur tänu vastuse eest. oskad äkki teisele küsimusele ka vastata?

Share this post


Link to post
Share on other sites
aitäh kõigile vastuste eest.

kas olen õigesti aru saanud, et proteiin mu rasvapõletust segada ei tohiks?

Mu proteiini parim enne oli 3 kuud tagasi. Kas kõlbab veel võtta või mitte?

Ette tänades

Üldiselt on ikka nii, et asjad, mis on vananenud ei tasu ikka tarbida. Ma üldiselt ei soovitaks <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nende asjade parim enne on ikka alates tootmisest aasta või isegi aastaid. Arvan, et see paar kuud üle nüüd ei tee küll midagi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuna jalad ju ühe ööga ära ei taastu.

Miks nad siis ei taastu? <_< Sest niiiii kõva trenni tehakse? Kirjutatud ju küll, et ülepäeviti pole probleem jõusaalis käia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks nad siis ei taastu? <_< Sest niiiii kõva trenni tehakse? Kirjutatud ju küll, et ülepäeviti pole probleem jõusaalis käia.

jalad pole nagu kellamehhanism, et 24h ja klõps, taastunud, mingid protsessid toimuvad ikka väga kaua peale koormust veel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks nad siis ei taastu? <_< Sest niiiii kõva trenni tehakse? Kirjutatud ju küll, et ülepäeviti pole probleem jõusaalis käia.

No ma ei tea, kui sa teed mingit algajate kava milles on 3 seeriat per lihasgrupp ja 100% intensiivsusega ei treeni, siis vb küll võid 3 korda nädalas sama lihast treenida. Kui ikka normaalsed 12... seeriat jalale teed, siis küll mitte. Väiksemate lihaste treenimise vahe peaks olema vähemalt 48 tundi ja suurtel 72 tundi ju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×