Jump to content
Sign in to follow this  
dron4ik007

Lõuatõmbamine

Recommended Posts

Mul tekkis küsimus Mina tõstan lõuga ülepäeva järgmiselt :

Alustan pealt haardega teen 3 * 6 ..seeriate vahel puhkan 1 minut ja kui lähen üle järgmisele harjutusele ehk lõuatõmbamine kukla taha siis puhkan 2 minutit. Kukla taha tõstan 3 seeriat ja järgmiselt 1 seeria 10 korda 2-ne seeria 8 .. 3-mas s.6 korda

Peale selle teen lõuatõmbeid biitsepsitele ehk mitte pealt haardes vaid tagant...teen 4 seeriat 1-10 korda, 2-ne seeria 8 korda ,3-nda ja 4-nda 6 korda tõstan ja Viimane harjutus on selline et laia pealt haardega tõstan 3 * 4 ...

KÜSIMUSED: Kas mina peaksin muutma seeriaid või korduste arvu oma treeningus ? Ega see ei tohiks olla tappev treening muidugi ei vaidle see pole kerge aga eks proovige ise:) Olen lihtsalt lõuatõmbamise fanaatik tõmban lõuga mingi 9 -ndast elu aastast :rolleyes: loomulikult vahe peal ei tõmmanud kord pool aastat ei tõmmanu siis aasta puhkasin kunagi ammu nooruses tegelesin teise asjaga,aga see selleks. Ja peale sellise kava treeningu lõpetamist on vaabshe supper tunne :D Otseses mõttes.

Kas see on tõesti liiga suur koormus kui treenin sellise kavaga ülepäeva? On mõtekam teha üks päev trenni ja 2 puhata? Muidugi ega ise nüüd mõtlen et 5500 kg ehk 84 korda oma keha raskust tõsta üle päeva see vist ikka suht suur koormus. Ise olen 172 pikk ja kaalun 67 kg.Kuu aega tagasi hakkasin jooma kreatiini nii nagu vaja ja tegin sama treening kava järgi trenni üle päeva,hetkel puhke periood. Sõin ka ikka 4-6 korda päevas korralikult.Muidu lihas ei kasva ju =) Ja tänu sellele võtsin 2 kg juurde. e. kaalusin 65 kg :o

Tänan väga soovituste eest!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa pead oma keha ise tundma. Keha räägib sinuga, kui tunned, et ei jõua sama palju kui eelmine päev ja seda harjutust on raske ja piin teha, lihased on väsinud, siis puhka. Kui sul tavalised lõuatõmbamised ei võta sind läbi, riputa raskus jalgade otsa.

Mina olen sinuga umbes samas kaalus/pikkuses. Mina panen 5kg ketta rippuma lisaksja siis teen, siis võtab läbi küll kui 3x8 ilusti aeglaselt teha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sa pead oma keha ise tundma. Keha räägib sinuga, kui tunned, et ei jõua sama palju kui eelmine päev ja seda harjutust on raske ja piin teha, lihased on väsinud, siis puhka. Kui sul tavalised lõuatõmbamised ei võta sind läbi, riputa raskus jalgade otsa.

Mina olen sinuga umbes samas kaalus/pikkuses. Mina panen 5kg ketta rippuma lisaksja siis teen, siis võtab läbi küll kui 3x8 ilusti aeglaselt teha.

Hahaha kõik on õige ,eks ma tunnengi et saan ilusti hakkama ja pole mingi probleemi.Kui lihased valutavad või tunnen ebakomfortselt siis puhkan!

Aga lisa raskuse riputamine on hea... tean seda isegi ja olen proovinud aga mitte pikalt teinud lisaraskusega trenni.Mis on see sulle andnud ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahaha kõik on õige ,eks ma tunnengi et saan ilusti hakkama ja pole mingi probleemi.Kui lihased valutavad või tunnen ebakomfortselt siis puhkan!

Aga lisa raskuse riputamine on hea... tean seda isegi ja olen proovinud aga mitte pikalt teinud lisaraskusega trenni.Mis on see sulle andnud ?

andnud on esiteks mugavust, et ma ei pea sõtkuma miljon tükki seerias, teiseks, nii saab optimaalsed 8 tükki seeiras teha. Kui teed rohkem, areneb vist rohkem reljeef, mida ma liiga palju praegu taga ei aja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andnud on esiteks mugavust, et ma ei pea sõtkuma miljon tükki seerias, teiseks, nii saab optimaalsed 8 tükki seeiras teha. Kui teed rohkem, areneb vist rohkem reljeef, mida ma liiga palju praegu taga ei aja.

Okey areneb küll reljeef see selle pärast et teed 8 korda! Tee vähem kordi siis kasvab lihas Tee 5-7 korda aga parem on ikka 5 või 6 korda ja 4 seerjat :)

Olen lugenud ja on räägitud et Kui sa teed 5-8 korda see kasvatab lihast kui 8-12 teeb reljeefseks ja üle 12 juba vastupanu ehk jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Okey areneb küll reljeef see selle pärast et teed 8 korda! Tee vähem kordi siis kasvab lihas Tee 5-7 korda aga parem on ikka 5 või 6 korda ja 4 seerjat :)

Olen lugenud ja on räägitud et Kui sa teed 5-8 korda see kasvatab lihast kui 8-12 teeb reljeefseks ja üle 12 juba vastupanu ehk jõudu!

kle mees sa paned ikka korralikult villast ...

ma ei tea kust sa lugend oled aga siit foorumist kindlasti mitte

Jõud: 2 - 5 kordust

Jõud/Mass: 6 - 8 kordust

Mass (koos osalise jõu juurdekasvuga): 8 - 12 kordust

Jõuvastupidavus: 13 - 20 +

ja kindlasti peaksid tegema kordusi aeglaselt mitte kiiresti tühja rapsima

Share this post


Link to post
Share on other sites
kle mees sa paned ikka korralikult villast ...

ma ei tea kust sa lugend oled aga siit foorumist kindlasti mitte

Jõud: 2 - 5 kordust

Jõud/Mass: 6 - 8 kordust

Mass (koos osalise jõu juurdekasvuga): 8 - 12 kordust

Jõuvastupidavus: 13 - 20 +

ja kindlasti peaksid tegema kordusi aeglaselt mitte kiiresti tühja rapsima

Ega ei vaidlegi vastu :)Ära usu kõike, mida kuuled, ära räägi kõike, mida tead.

Aga kuhu reljeef jäi :)

Ja ma ei rapsi ma teen rahulikult,muidu lihas ei kasva:) Jah ma teen aeglaselt ja ma tõstan lõuga alati jõuga mitte tehnikaga ehk mingi trikiga kus tõmbled või rapsid;)

Muidu 2 aastat tagasi kasutasin üht nippi siis tõstin 35 korda lõuga =) Aga rekord on ikkagist jõuga pealt haardes lõuatõmbamine 24 =) Ja kukla taha 19 korda Vot nii on lood siin pool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×