Jump to content
Sign in to follow this  
kehaehitaja

selg kõver

Recommended Posts

mul selline probleem, et alaseljas on selgroog natuke viltu vasakule(jõnks sees), kui tagant vaadata. Käisin arsti juures see määras taastusravi raskejõustikut ei soovitanud. Kuid siin väikses Lõuna- Eesti linnas on ka see asi nagu ta on. Nimelt mul tuttaval oli taoline probleem ja nö taastusravi arst pani teda kätekõverdusi tegema, muidugi ka muid harjutusi. Aga mul on jäänud selline mulje, et see taastusravi on mõeldud ikka väga nõrkadele(raskusi põhimõtteliselt ei ole ja kuidas saab siis lihas nii lühikese aja jooksul, nagu paar nädalat, mul selgroo sirgeks tõmmata) kellel lihast ei ole mis ka üldiselt keha püsti hoiaks. Too tuttav mul tegi siis kätekõverdusi ja ega ta oli suht tugev tol ajal. Arst ütles et tee nii palju kui jõuad, aga kui Too ära ei lõpetanudki siis hakkas arst imestama et mis toimub. Ja üleüdse on ju selja tugevdamiseks hoopis teised harjutused. xD Nüüd minust: olen 18 ja jõusaalis käinud vahelduva eduga kuid viimased kaks aastat veidi tõsisemalt. Rinnalt surun näiteks kuskil 105- 110 kg. Harljutusi teen kõigile lihasgruppidele. Seljale olen teinid niipalju, et näiteks: seljalihaste pingis, ploki tõmbed ülalt alla ja ka vastu kõhtu aga plokil olevad raskused hakkavad juba väikseks jääma. Tahaks kangiga jõutõmmet teha aga ei julge eriti. Kardan et midagi võib seljaga juhtuda. Kas õigesti tehes(nõgusa seljaga) ja vööd kandes on seda mõtet teha või teeb sellega seljale veel rohkem kahju. Krt jõusaalitreenerit ka siin väikses linnas ei ole. Muide taastusravis öeldi, et ilmselt päris sirgeks seda selga ei saagi. Aga eriti ta häda mul ka ei tee. Ma ka ei tea mida nüüd teha. Oleks tänulik kui nüüd keegi targem viitsiks nõu anda. :rolleyes: Ja selline probleem viimasel ajal väga paljudel. Isiklikult arvan et jõusaal on selle probleemi puhul möödapääsmatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skolioos on kümnest üheksal noortest. Aga arst käskis mul kõiki asju sünkroonis teha. Et jõusaali mul ära ei keelanud. Pidin "koršetti" treenima - kõhtu ja selga. Aga ma hakkasin kõike, mis ma ikka seal paari harjutust teen ja proportsioonist ka ei taha välja minna. Lisaks skolioosile on mul 5 vi.ga veel seljal. Lihtsalt peale trenni venita ennast (rippumine).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma olin ka kõver kõver, kuid selja harjutused tegid sirgemaks kuid nüüd on mul omal küsimus et kudas peaks turi olema selles suhtes et tundub et mul on see nagu rohkem tagapool(normaalne nagu ongi et selg s-i kujuga) kuid kardan et mul võib see olla rohkem kui ehk peaks(varsti mägi turjas)

Edited by rennu21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mul oli sama probleem aga siis hakkasin ujumas käima ja läks paremaks. Kui hakkasin jõukas käima ja jõutõmmet tegema siis läks selg täiesti sirgeks ja valud kadusid. nii et jõudu tööle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×