Jump to content
Sign in to follow this  
Kaarel.l

Veel algaja, andke nõu.

Recommended Posts

Tere.

Olen 16 aastane, poiss ja olen käinud jõusaalis regulaarselt juba umbes 1 aasta. Probleem on siis selles, et tahaksin täpselt teada mis toidud/toitained oleksid vägahead. Selles suhtes et mis kasvataksid lihasmassi ja lihast. Andke mulle palun häid soovitusi ja nõuandeid kes oskavad. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui olla tüüpiline, siis ma ütlen sulle, et telli siit lehtelt omale toitumiskava. :)

Endal aga selline asi, et ma mingi pool aastat käinud jõusaalis (3x nädalas, korraga ca 40min) ja eriti mingit tulemust polegi näha. Loomulikult ei saa mingeid ulmetulemusi selle ajaga näha, kuid mitte midagi nagu poleks arenenud :rolleyes: // ei hakanud uut teemat tegema :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui olla tüüpiline, siis ma ütlen sulle, et telli siit lehtelt omale toitumiskava. :)

Endal aga selline asi, et ma mingi pool aastat käinud jõusaalis (3x nädalas, korraga ca 40min) ja eriti mingit tulemust polegi näha. Loomulikult ei saa mingeid ulmetulemusi selle ajaga näha, kuid mitte midagi nagu poleks arenenud :rolleyes: // ei hakanud uut teemat tegema :huh:

1. toidulisandit kasutad? kui ei siis proovi, muscle+ või ht-r, pakun neid sest minu korral töötasid/töötavad. Lisaks tuleb ka kodust süüa.

2. no pain, no gain nagu öeldakse, jõusaalis pead pingutama, 8 kordust ja iga seeria vahel paus 30sek-1min. Jälgi ka õiget sooritust. Siin lehel olemas kavad ja ka harjutuse sooritus. Kui sooritad harjutsut siis ka pinguta vaimselt konreetset lihast mida treenind.

3. tee ka aeroobset nädalas korra vähemalt. Ujumine meeldib mulle näiteks.

Lisaks: 40 min korraga on suhteliselt lühike trenn. Kui intentsiivne see on? Mitu harjutust selle ajaga sooritad? Minu treening kestab kuskil tund ja seeria vahel rangelt paus 1 min max vahel ka 30 sek kui tunnen et jõudu ja harjutuste vahel 2-3minti. Sina muidugi pead tegema enda tunde järgi, aga vähemalt nii, et peale seljatrenni on selg läbi ikka.

Raske öelda, kui ise ei näe kuidas treenind ja palju sööd. Ise endal ka olnud tõuse ja mõõnasid. Siiski algul oli kindel areng, aga areng tõusis kohe kuu-kahega kui hakkasin võtma muscle+'i, sellest nüüd küll palju aega möödas.

EDIT: vana oled üldse?

EDIT2: leidub kirjavigasid, kell palju ei viitsi parandada:P

Edited by SHOXi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja, ma pole siiani enda jõusaalis nii noori mingite tulemustega näinud, ise alustasin 18 aastaselt, et ei tea kuidas see areng võib 16 aastasena olla. Aga kui sa oled noorem siis seda enam arvan et veale võib lahenduse anda üks nendest kolmest punktist enne mis ütlesin. Nii arvan mina, ega rohkem ei oskagi aidata....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tellin seda muscle+ i ühe koti ma arvan :rolleyes:

Ma arvan, et sa peaksid õigesti toituma ja treenima õppima, mitte toidulisanditele lootma. Kui ilma lisanditeta ei suuda end arenema panna, siis ka lisandid ei aita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, kiiruga sai kogemata kirjutatud 40min. Kuid treening kestab ikka tund ja 20min umbes.. ehk siis 80min ikka :huh:

Ise mõtlen, et võiks hakata juba valku rohkem tarbima.. ja kreatiini kah äkki? :rolleyes:´

Toitumine on enam-vähem korras.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh, kiiruga sai kogemata kirjutatud 40min. Kuid treening kestab ikka tund ja 20min umbes.. ehk siis 80min ikka :huh:

Ise mõtlen, et võiks hakata juba valku rohkem tarbima.. ja kreatiini kah äkki? :rolleyes:´

Toitumine on enam-vähem korras.

Kirjuta täpselt, millistel päevadel mida sa treenid (harjutused, seeriad, kordused). Samuti kirjelda võimalikult täpselt oma toitumist + kaal/vanus/treeningstaazh. Siis ehk oskame öelda, miks sa ei arene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kirjuta täpselt, millistel päevadel mida sa treenid (harjutused, seeriad, kordused). Samuti kirjelda võimalikult täpselt oma toitumist + kaal/vanus/treeningstaazh. Siis ehk oskame öelda, miks sa ei arene.

Ennem treenisin teisipäev, neljapäev ja reede. Harjutusi teen kas siis kangiga(küünarnukkidest kõverdused kangiga- biitseps, siis kangi tõsted pea taga jne, ka rinnalt surumine) Rinnalt surun nii, et algul 30kg soenduseks, pärast tõstan 40kg peale.. teen umbes 8 kordust ja mingi 4-6 seeriat.

Siis treeningu juurde kuuluvad ka igasugused kõhulihaste harjutused jms. Kõhulihaste arengut on isegi näha :)

Treening algab mul 18.45 ja lõppeb 20 aeg umbes.. Alguses teen venitusi, käte ringe jms, vahel soenduseks ka crosstrainerit, kuid harva. Seeriate ja harjutuste vahel teen kah venitusi..

Toitumisest.. Mul on olemas ka siit lehelt tellitud toitumiskava.. kuid jah, sellega on nii nagu ta on :rolleyes: Suht kulukaks läheks, kui täpselt järge ajada ja pole võimalustki nii palju süüa.. Kuid samas üritan süüa niipalju kui võimalik, ehk mitmekesiselt. Hommikul on suhteliselt kiire.. Kohv piima ja suhkruga, 3-4 viilu sepikut juustu/singi/vorstiga. Kooli lõunat söön kah, salat, kartul, kaste, leib, või mõnel päeval on supp ja magustoit. Peale kooli söön seda, mis kätte juhtub, tavaliselt siis eelmise õhtu õhtusöök.. Ennem trenni üritan süüa valgutooteid(tavaliselt siis kas kohupiim, juust, vahel ka kodujuust, kuid see viimane eriti ei maitse). Peale trenni söön siis tavalist õhtusööki.

Kaalu kohta ütleks nii, et kaalu on 58kg, pikkust on 170cm ja vanust on 16a.

Oeh, kus tuli pikk tekst, :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ennem treenisin teisipäev, neljapäev ja reede. Harjutusi teen kas siis kangiga(küünarnukkidest kõverdused kangiga- biitseps, siis kangi tõsted pea taga jne, ka rinnalt surumine) Rinnalt surun nii, et algul 30kg soenduseks, pärast tõstan 40kg peale.. teen umbes 8 kordust ja mingi 4-6 seeriat.

Siis treeningu juurde kuuluvad ka igasugused kõhulihaste harjutused jms. Kõhulihaste arengut on isegi näha :)

Treening algab mul 18.45 ja lõppeb 20 aeg umbes.. Alguses teen venitusi, käte ringe jms, vahel soenduseks ka crosstrainerit, kuid harva. Seeriate ja harjutuste vahel teen kah venitusi..

Toitumisest.. Mul on olemas ka siit lehelt tellitud toitumiskava.. kuid jah, sellega on nii nagu ta on :rolleyes: Suht kulukaks läheks, kui täpselt järge ajada ja pole võimalustki nii palju süüa.. Kuid samas üritan süüa niipalju kui võimalik, ehk mitmekesiselt. Hommikul on suhteliselt kiire.. Kohv piima ja suhkruga, 3-4 viilu sepikut juustu/singi/vorstiga. Kooli lõunat söön kah, salat, kartul, kaste, leib, või mõnel päeval on supp ja magustoit. Peale kooli söön seda, mis kätte juhtub, tavaliselt siis eelmise õhtu õhtusöök.. Ennem trenni üritan süüa valgutooteid(tavaliselt siis kas kohupiim, juust, vahel ka kodujuust, kuid see viimane eriti ei maitse). Peale trenni söön siis tavalist õhtusööki.

Kaalu kohta ütleks nii, et kaalu on 58kg, pikkust on 170cm ja vanust on 16a.

Oeh, kus tuli pikk tekst, :huh:

miks sul see toitumis kava siis ülde on? sööd üsna suvalisi asju ma vaatan. valgurikkaid toite tuleb süüa kogu päeva jooksul mitte kord enne trenni.... kui korralikult süüa siis peaks esialgu lihast küll juurde tulema.

kava võiks konkreetsema panna. sõna jne. ei anna erilist infot.

Edited by potiäss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ennem treenisin teisipäev, neljapäev ja reede. Harjutusi teen kas siis kangiga(küünarnukkidest kõverdused kangiga- biitseps, siis kangi tõsted pea taga jne, ka rinnalt surumine) Rinnalt surun nii, et algul 30kg soenduseks, pärast tõstan 40kg peale.. teen umbes 8 kordust ja mingi 4-6 seeriat.

Siis treeningu juurde kuuluvad ka igasugused kõhulihaste harjutused jms. Kõhulihaste arengut on isegi näha ;)

Treening algab mul 18.45 ja lõppeb 20 aeg umbes.. Alguses teen venitusi, käte ringe jms, vahel soenduseks ka crosstrainerit, kuid harva. Seeriate ja harjutuste vahel teen kah venitusi..

Toitumisest.. Mul on olemas ka siit lehelt tellitud toitumiskava.. kuid jah, sellega on nii nagu ta on :rolleyes: Suht kulukaks läheks, kui täpselt järge ajada ja pole võimalustki nii palju süüa.. Kuid samas üritan süüa niipalju kui võimalik, ehk mitmekesiselt. Hommikul on suhteliselt kiire.. Kohv piima ja suhkruga, 3-4 viilu sepikut juustu/singi/vorstiga. Kooli lõunat söön kah, salat, kartul, kaste, leib, või mõnel päeval on supp ja magustoit. Peale kooli söön seda, mis kätte juhtub, tavaliselt siis eelmise õhtu õhtusöök.. Ennem trenni üritan süüa valgutooteid(tavaliselt siis kas kohupiim, juust, vahel ka kodujuust, kuid see viimane eriti ei maitse). Peale trenni söön siis tavalist õhtusööki.

Kaalu kohta ütleks nii, et kaalu on 58kg, pikkust on 170cm ja vanust on 16a.

Oeh, kus tuli pikk tekst, :)

oot ...

kas ma sain õigesti aru - sa teed kolm korda nädalas sama kava:igasugu kõhulihaste harjutused,kangiga biitsepsile,kangiga kukla tagant surumine ja rinnalt surumine.

Toidukava on sul olemas,aga seda sa ei jälgi vaid sööd kuidas juhtub ja mis maitseb.

Ja siis sa tahad teada,et miks arengut ei ole ..., :huh:

Kui asi nii on,kui ma sinust õigesti aru sain,siis ei jää ka areng tulemata.

Taandareng nimelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhimõtteliselt... Söö nii palju kui jaksad. Ise võtsin valku ainult ühe nädala, kuna vastu hakkas. Ja avataril on tulemus saavutatud 2 kuu ja ühe nädalaga. Vanust 18, pikkus 180 ja kaal 72 kg. Selle kahe kuuga olen juurde võtnud 3.5 kg umbes.

Söögikorrad võiksid olla iga 2.5 - 3 tunni tagant, kuid endal see ei õnnestu kahjuks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
oot ...

kas ma sain õigesti aru - sa teed kolm korda nädalas sama kava:igasugu kõhulihaste harjutused,kangiga biitsepsile,kangiga kukla tagant surumine ja rinnalt surumine.

Toidukava on sul olemas,aga seda sa ei jälgi vaid sööd kuidas juhtub ja mis maitseb.

Ja siis sa tahad teada,et miks arengut ei ole ..., :rolleyes:

Kui asi nii on,kui ma sinust õigesti aru sain,siis ei jää ka areng tulemata.

Taandareng nimelt.

Mitte päris läbisegi ka nüüd kah mitte.. nt esimesel päeval teen kätele ja kõhule, teisel päeval kõhule ja jalgadele, kolmandal päeval kätele ja jalgadele..

Lisaks sellele kõigele on 4h kehalise tunde nädalas.. jooksmine, korvpall jne.

Söömisega on jah natuke nadid lood.. kui ma hakkaks toitumiskava järgima, siis mul läheks jube summa toidu alla, mida mul muidugi eriti võtta pole kuskilt.. pole võimalik üldse süüa nt iga 3h tagant, sest koolipäev kestab tavaliselt 8h..

Eks peab siis hommikuti ja õhtuti korralikult sööma.. ennem ja pärast trenni valke sisse ajama :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitte päris läbisegi ka nüüd kah mitte.. nt esimesel päeval teen kätele ja kõhule, teisel päeval kõhule ja jalgadele, kolmandal päeval kätele ja jalgadele..

Lisaks sellele kõigele on 4h kehalise tunde nädalas.. jooksmine, korvpall jne.

Söömisega on jah natuke nadid lood.. kui ma hakkaks toitumiskava järgima, siis mul läheks jube summa toidu alla, mida mul muidugi eriti võtta pole kuskilt.. pole võimalik üldse süüa nt iga 3h tagant, sest koolipäev kestab tavaliselt 8h..

Eks peab siis hommikuti ja õhtuti korralikult sööma.. ennem ja pärast trenni valke sisse ajama :rolleyes:

Eks õpilastel on jah see raha mure. Ja muidu kooli saaksid toidu ka kaasa tirida, et see poleks probleem. Aga ilma õige toiduta ära mingit erilist arengut looda.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võta siit lehelt treeningkava ja hakka rohkem sööma. Kui ma su jutust õigesti aru sain (sellest harjutuste osast), siis treeningkava (vms) on sul väga mööda. Toitumine ka ilmselt kehv. Selle pärast arengut ei olegi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võta siit lehelt treeningkava ja hakka rohkem sööma. Kui ma su jutust õigesti aru sain (sellest harjutuste osast), siis treeningkava (vms) on sul väga mööda. Toitumine ka ilmselt kehv. Selle pärast arengut ei olegi.

Täiesti olemas sellelt lehelt tellitud nii toitumis- kui treeningkava :lol:

Harjutusi teen sealt nii palju, kui meie võikses jõusaalikeses võimalik teha on :lol:

Aga jah, tänud siis vastajatele, proovin kiiremas korras oma toitumise korda saada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×