Jump to content
Sign in to follow this  
TANK

4-se kava + ja - sed

Recommended Posts

Kuna teadjate foorumis keegi ei osanud vastata siis viimane võimalus on Hr. OldMan

Mul on siis selline küsimus

Millised on 4se kava päevadele jagamise +id ja - sed

1. variant:

trenn, trenn, vaba, trenn, trenn, vaba, vaba

2 päevane puhkepaus nädalas - kas seda on vaja (samas hea aeroobse jaoks ära kasutada)

2. variant:

trenn, vaba, trenn, vaba, trenn, vaba, trenn

ülepäeva trenni samas 1x nädalas on trenn 2 päeva järjest

Kumb variant on parem kogu närvisüsteemi taastumiseks ja üldise ületreeningu vältimiseks??

Ja milliseid nüansse tuleks veel silmas pidada??

(Jätaks esialgu lihasgrupi tasemel taastumise vaatlemise tahaplaanile)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuna teadjate foorumis keegi ei osanud vastata siis viimane võimalus on Hr. OldMan

Mul on siis selline küsimus

Millised on 4se kava päevadele jagamise +id ja - sed

1. variant:

trenn, trenn, vaba, trenn, trenn, vaba, vaba

2 päevane puhkepaus nädalas - kas seda on vaja (samas hea aeroobse jaoks ära kasutada)

2. variant:

trenn, vaba, trenn, vaba, trenn, vaba, trenn

ülepäeva trenni samas 1x nädalas on trenn 2 päeva järjest

Kumb variant on parem kogu närvisüsteemi taastumiseks ja üldise ületreeningu vältimiseks??

Ja milliseid nüansse tuleks veel silmas pidada??

(Jätaks esialgu lihasgrupi tasemel taastumise vaatlemise tahaplaanile)

Taastumine on väga individuaalne protsess. Inimesed taluvad koormusi ja nendest taastumist küllaltki erinevalt. Milline variant paremini sobib - seda tuleb katse-eksituse meetodil proovida. Treeningukavad koostadki vastavalt oma taastumisvõimele. Ületreeningusse on ennast väga lihtne viia, märksa keerukam on sellest hoiduda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Taastumine on väga individuaalne protsess. Inimesed taluvad koormusi ja nendest taastumist küllaltki erinevalt. Milline variant paremini sobib - seda tuleb katse-eksituse meetodil proovida. Treeningukavad koostadki vastavalt oma taastumisvõimele. Ületreeningusse on ennast väga lihtne viia, märksa keerukam on sellest hoiduda.

V2ga ilus...

Kui nyyd r22kida oma "eksitustest" ;) l2htuvalt...siis eelistaksin esimest varianti (kaks p2eva sellist, kus ma ei tegele ei aeroobse...ei mitte millegagi...)

Kui sai "looma moodi" trenni tehtud oli minu programm TTTTVTT :P Ys yletreening...ei ole minule v66ras n2htus.

Samas...proovi kombinatsioonidega m2ngida. Muutuste sagedused vali ise. Meie organism N6UAB karastamist, nii fyysilist kui ka alimentaarset (miks ma ei poolda rangelt ettekirjutatud menyysid...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×