Jump to content
Sign in to follow this  
yupats

Kükk, kükk ja veelkord kükk...

Recommended Posts

Teemasid on olnud sellekohta sadu kuid mina, loll nagu lauajalg ma olen, pole ikka aru saanud milline on siis parim viis ja tehnika. B)

Kumb parem kas pool- või täiskükk? Vanu teemasid sirvides suutsin välja lugeda, et poolkükk koormab põlvi palju hullemini kui täiskükk? Samas oli ka teemasid mis väitsid vastupidist...

Küki asend: Jalad peavad terve küki tegemise ajal olema täis tallaga maas? Kui jah, siis mina kukun küll kükki minnes kohe per*seli (ilma raskuseta), kui aga kang turjale ajada võib teine asi olla.

Mis joont peab kang jooksma? Sesmõttes, et kas varvastega võrreldes otse neile peale, nendest ettepoole või tahapoole?

Aitäh! (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

proovi esialgu nii ,et paned väiksed kettad (nt 2.5kg) kandade alla...minul se aitas ,muidud endal ka algses tahtsid kannad üles tõusta,nüüd teen ilusti täistallaga kükke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esimesest videost ja teisest klipist oli abi! Aga seda videost välja ei pigista, et kuhu tuleb asetada/toetada kang turjal? Kui ma selle turjale asetan siis see hakkab ühele selgroolülile vajutama ja nii on kole sant teha ja kindlasti ka väär?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esimesest videost ja teisest klipist oli abi! Aga seda videost välja ei pigista, et kuhu tuleb asetada/toetada kang turjal? Kui ma selle turjale asetan siis see hakkab ühele selgroolülile vajutama ja nii on kole sant teha ja kindlasti ka väär?

Ise asetan trapetslihasele siis ei ole probleemi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minu arust ei ole see kükk piisavalt sügav seal videos. Vähemalt jõutõstmise reeglite järgi.

:DB) see polnd isegi mitte poolkükk, pigem veerand kükk. isegi täisnurgaalla ei lasknud põlvi... mulle meeldib küll teha vaid sügavat täiskükki lõpuni, muidugi põlvedest allapoole lasta

,milleks iseennast petta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esimesest videost ja teisest klipist oli abi! Aga seda videost välja ei pigista, et kuhu tuleb asetada/toetada kang turjal? Kui ma selle turjale asetan siis see hakkab ühele selgroolülile vajutama ja nii on kole sant teha ja kindlasti ka väär?

Pane mingi pehmem asi kangi ja turja vahele..Siis ei tohiks viga olla midagi. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:DB) see polnd isegi mitte poolkükk, pigem veerand kükk. isegi täisnurgaalla ei lasknud põlvi... mulle meeldib küll teha vaid sügavat täiskükki lõpuni, muidugi põlvedest allapoole lasta

,milleks iseennast petta.

mis raskusega sa teed täiskükke seeriad/kordused?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pane mingi pehmem asi kangi ja turja vahele..Siis ei tohiks viga olla midagi. :D

kang käib trapetsi ja õla vahel, mitte trapetsi peal! igasugused pehmendused segavad B) ja kui õiges kohas kang siis neid ei lähe vaja!

nõustun Andreaziga, et poolkükid on mõtetu p*** ja kui tehnika õige - ei ole mingeid probleeme põlvedega! :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
nõustun Andreaziga, et poolkükid on mõtetu p*** ja kui tehnika õige - ei ole mingeid probleeme põlvedega! B)

Minu põlvede jaoks on hoopis poolkükk täielik surm ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
proovi esialgu nii ,et paned väiksed kettad (nt 2.5kg) kandade alla...minul se aitas ,muidud endal ka algses tahtsid kannad üles tõusta,nüüd teen ilusti täistallaga kükke.

Ara hakka mingeid asju kandade alla panema! Kui sul kannad maast lahti tulid, siis pead rohkem venitamisega tegelema ja kasuta alguses sellist raskust mis lubab 100% tehnikaga kykata. Void ka front squati proovida!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida arvate overhead squatist? Ta teeb seda 4:20.

arvan et see on vaga raske harjutus(ka tehnilisest kyljest), olen korra seda proovinud ja 30 kg kang oli maximum minu jaox B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole ka sellest poolkükki fenomenist kunagi aru saanud. Vaadates tundub, et mehed ei viitsi trenni teha, et nagu saaks kaelast ära - selline mulje jääb. Teiseks töötavad pakslihased(põlve ümber) pookükki ajal väga vähe. Seega võimast jalga on nii küll raske saada, sama on ka jalapressiga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mida arvate overhead squatist? Ta teeb seda 4:20.

See on rohkem tõstjate harjutus,selleks ,et harjutada rebimisel allistest tõusmist. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minu põlvede jaoks on hoopis poolkükk täielik surm ...

Poolkükk põhjustabki põlvetraumasid! Küllap oleme me kõik näinud, kuidas teatud kontingent sooritab üle jõu käivate raskustega hädiseid poolkükke, põlved sidemestatud. Kui küsida miks, siis on vastuseks, et ei saa täiskükke teha, sest need on põlvedele traumeerivad ja põlved juba niigi valutavad!

Kui puudub vajalik paindlikkus, pole vaja teha mingisuguseid kükke, vaid see privileeg tuleb enne välja teenida!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei ole ka sellest poolkükki fenomenist kunagi aru saanud. Vaadates tundub, et mehed ei viitsi trenni teha, et nagu saaks kaelast ära - selline mulje jääb. Teiseks töötavad pakslihased(põlve ümber) pookükki ajal väga vähe. Seega võimast jalga on nii küll raske saada, sama on ka jalapressiga.

Sa soovitad siis süvakükki?

Keegi leiab hea video,kus on kükk,mitte poolkükk?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keegi leiab hea video,kus on kükk,mitte poolkükk?

Vt ülevalpool mu postitust videole (Squat Rx #4), seal tüüp näitab kõik kükitüübid ette. Täiskükk siis see 'ass to the grass' variant B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kas täiskükil peavad jalad olemas õlgade laiuselt või laiemalt?

Umbes õlgade laiuselt on üsna hea variant, võibolla pisut laiemalt, kui õlgade laius. Ja see ei ole nii, et PEABVAD nii olema, otsi mugav asend, täitsa sumoseisakus ära ka küki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehakse jah nii kitsa kui laia jalgade asendiga, aga põhiline on see, et kükkide tegemise ajal põlved liiguvad samas suunas kus jalalabad on ning ei tee järse liigutusi, eriti allasendis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tehakse jah nii kitsa kui laia jalgade asendiga, aga põhiline on see, et kükkide tegemise ajal põlved liiguvad samas suunas kus jalalabad on ning ei tee järse liigutusi, eriti allasendis.

Ok aga kas jalalabad peavad olema sirgelt või on päkad kergelt välja poole?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×