Jump to content
Sign in to follow this  
matti

Midagi ergutavat

Recommended Posts

Terekest!! :)

Nimelt on mul selline probleem-uni tuleb trennis peale,kohe jube vahest,korra olen isegi magama heitnud. Ok,viimane oli nüüd väike liialdus. Siit siis ka küsimus-oskab keegi midagi soovitada,midagi ergutavat. Efedriini ma tean,amfetamiini ka(see langeb aga teatud põhjuste tõttu välja)aga kas on veel midagi,mis üles ergutaks?

Ette tänades :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millal (kui kaua) enne trenni sööd ja mida sööd, võibolla ka mingit lisandit? Olen tähele pannud, et kui söömise ja trenni vahele jääb vähem kui 1-1,5 tundi, siis on selline loid olek trennis, eriti veel arvestades seda, et reeglina lähen trenni peale esimest söögikorda ja see sisaldab suhteliselt palju süsivesikuid. Et äkki sööd süsivesikuterikast toitu ja liiga vähe aega enne trenni?

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Millal (kui kaua) enne trenni sööd ja mida sööd, võibolla ka mingit lisandit? Olen tähele pannud, et kui söömise ja trenni vahele jääb vähem kui 1-1,5 tundi, siis on selline loid oleks trennis, eriti veel arvestades seda, et reeglina lähen trenni peale esimest söögikorda ja see sisaldab suhteliselt palju süsivesikuid. Et äkki sööd süsivesikuterikast toitu ja liiga vähe aega enne trenni?

Tavaliselt söön 1,5-2,5 tundi enne trenni,süsivesikuid väldin teadlikult,tavaliselt söön valgu ja rasverikast toitu enne trenni.Trenn on tavaliselt 6-7 õhtul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuttav olukord. Ise hakkasin hommikuti multivitamiine võtma. Ca nädala-pooleteist pärast lõpetasin trennis haigutamise.

Edited by stainless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äkki vaja lihtsalt midagi uut trenni - uus kava, muusika, erinevad metodid jne, et oleks uus ja huvitav ja kohe tahaks trenni teha mitte lebotada! :) Ja kuidas muidu unega on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Äkki vaja lihtsalt midagi uut trenni - uus kava, muusika, erinevad metodid jne, et oleks uus ja huvitav ja kohe tahaks trenni teha mitte lebotada! :) Ja kuidas muidu unega on?

Noh,ütleme otse,see aasta enne kella kahte öösel pole magama saanud :P Nüüd,paari nädala eest võtsin ma oma jõusaal-laboratooriumis kasutusele uue treeningmeetodi,ei loe enam kordusi ,vaid teen seeriad stopperi järgi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehk ongi asi rohkem une puuduses! Kui vahest võimalus siis võid proovida mingi tunnike päeval magada enne trenni, ma muidugi ei tea su aja graafikut jne aga kui võimalus proovi, võib tulla kasuks, siis vähe värskem trennis olla! :)

Mis moodi see stopperi järgi käib?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehk ongi asi rohkem une puuduses! Kui vahest võimalus siis võid proovida mingi tunnike päeval magada enne trenni, ma muidugi ei tea su aja graafikut jne aga kui võimalus proovi, võib tulla kasuks, siis vähe värskem trennis olla! B)

Mis moodi see stopperi järgi käib?

Stopperi järgi käib nii,et valmistad endale treeningvahendi ette,valmis ka end ette,paned taimeri mingi kindla aja peale,ise panen 40-60 sek.Seejärel seeriaga alustades lööd taimeri käima,siis aga teed oma seeriat nii kaua kuni taimer pinisema hakkab,lõped seeria.Ise teen tavaliselt nii,et negatiivne faas 4-5 sek ja positiivne faas 2 sek.Jubedalt võtab läbi :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×