Jump to content
Sign in to follow this  
bluepearl

Parim treeninglisand ja küsimus lihasmassi kasvatamise kohta

Recommended Posts

Tervitused,

1. Asi

Ise olen umbes kuu aega võtnud Anatorit (pääris veider nimi asjal).

Eelnev trennikogemus: Hajusalt jõusaal, kickboxingus 6-7 aastat.

Nüüd aga olen iga teine päev teinud 3 kuud trenni järjest. Viimane kuu olen võtnud Anatorit - ennem seda ei võtnud midagi.

Rasva protsent langes ca 2 % võrra - 10st - 8,7ni %. Lihasprotsent hetkel 49,3

Kaal tõusnud 62-63 kilogrammist 67-69 kilogrammini ja seda kõike 3 kuuga!

Kuskilt aga lugesin, et max lihaskasv aastas peaks olema 5 kg. Mul aga kolme kuuga juba 5 kg tulnud. Eip tea, pakun jõusaaliga üle natuke?

2. Asi

Anator saab kohe otsa. Maitselt väga jube, aga toimelt paistab vist mõikavat. Keegi mulle treeninglisandi suhtes nõu ei oska anda? Vahetan millegi vastu välja, või võtan seda edasi. Anator muidugi pääris kirves ka.

Ette tänades,

Hannes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sellest 5st kilost on sul arvatavasti min.3kg puhast rasva selles võid kindel olla...

Kuidas see võimalik on ? Mul on rasvaprotsent langenud 10'lt - 8'le.. Pole nagu väga loogiline ju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esiteks, alguses ongi lihaskasv kiirem, esimesel aastal võib tulla müstiline hulk lihast, aga iga aastaga see juurdekasv aeglustub.

Anator on tõesti rõveda maitsega jook, aga ausalt öeldes ma ei usu et näiteks mõnda tavalist valku süües, oleks need tulemused väga hullult kehvemad. Pigem asi geenides kinni kui lisandis.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Esiteks, alguses ongi lihaskasv kiirem, esimesel aastal võib tulla müstiline hulk lihast, aga iga aastaga see juurdekasv aeglustub.

Anator on tõesti rõveda maitsega jook, aga ausalt öeldes ma ei usu et näiteks mõnda tavalist valku süües, oleks need tulemused väga hullult kehvemad. Pigem asi geenides kinni kui lisandis.

Hmm.. Tänan vastuse eest. Oskad võib olla soovitada mõnda toodet siit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui juba selline teema tehti siis mul on ka üks küsimus MASS2 kohta. Kas seda tuleb võtta enne või peale trenni? (loogiliselt võttes ikka peale trenni?) Ning kas seda on mõtet võtta ainult päevadel kus ma trenni teen? (ehk siis 3 korda nädalas)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui juba selline teema tehti siis mul on ka üks küsimus MASS2 kohta. Kas seda tuleb võtta enne või peale trenni? (loogiliselt võttes ikka peale trenni?) Ning kas seda on mõtet võtta ainult päevadel kus ma trenni teen? (ehk siis 3 korda nädalas)

Jah jah jah, mõistlik oleks!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui inimene on kasvueas, siis see 5 kg küll mingi piir ei ole.

Rasva % mõõtmisesse ei tasu ka suhtuda väga kategooriliselt. Täpsemadki meetodid ei ole täiesti täpsed. Rääkimata mingitest telepoe mõõtjatest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui inimene on kasvueas, siis see 5 kg küll mingi piir ei ole.

Rasva % mõõtmisesse ei tasu ka suhtuda väga kategooriliselt. Täpsemadki meetodid ei ole täiesti täpsed. Rääkimata mingitest telepoe mõõtjatest.

Vaevalt et 22 aastasena veel kasvan. Aga võta näpust, maybe tõesti. Telepoodi ei harrasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tõele au andes, ei teadnudki seda, et lihasmass alles pärast 20ndaid aastaid kasvama hakkab.. See kõige soodsam aeg küll, aga ega ta ilma trennita vast ei kasva väga.

Lisand, mis aitab treenimisele kaasa. :):P:):D:lol::P:P:)

Edited by bluepearl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×