Jump to content
Tauno8

Kui kiiresti?

Recommended Posts

Olen kuulnud, et jõusaalis käies hoopis mass tõuseb, mitte ei lange. On see tõsi? Ja kas 3-4 nädalaga võib juba kaalus mingeid muutusi näha? (langust või kasvu) Jõusaalis käin 3 korda nädalas.

Vabandan ette, kui loll küsimus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eks mingi kehakaalu muutus võib ka sellise lühikese ajaga toimuda. See eeldab aga omakorda seda, et hakkad korralikult toituma ( kas siis vähem kui kulutad või siis rohkem). See sõltub ka sinu praegusest vormist jne.

Midagi suurt sa muidugi sellise ajaga ei saavuta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olen kuulnud, et jõusaalis käies hoopis mass tõuseb, mitte ei lange. On see tõsi? Ja kas 3-4 nädalaga võib juba kaalus mingeid muutusi näha? (langust või kasvu) Jõusaalis käin 3 korda nädalas.

Vabandan ette, kui loll küsimus...

Sa oled küsimuse kas halvasti sõnastanud või sul on jäänud vale mulje jõusaalitreeningust kui sellisest. Sinu küsimusest ma saan aru nagu sa eeldaksid, et jõusaalitreeningut harrastades kehakaal peaks langema ning kuskilt sa nüüd kuulsid, et kehakaal tõuseb ning nüüd avaldad imestust.

Igatahes fakt on see, et kehakaalu tõusu/langust mõjutab ikka sinu toitumine, kas siis positiivse või negatiivse kaloraažiga päeva lõikes. Kui toituda vastavalt eesmärgile( ei saanud aru mida sa siis täpselt tahad, kas massi tõsta või langetada), siis võib selle ajaga küll muutusi märgata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Põhimõtteliselt kaalu tõstmine ega langetamine pole mulle kumbki eesmärk. Eesmärk on lihtsalt jõusaalis käies jõudu koguda. Toitunud olen enda arust kõik need 3 nädalat ühtemoodi, aga kaalu on nagu natuke juurde tulnud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Põhimõtteliselt kaalu tõstmine ega langetamine pole mulle kumbki eesmärk. Eesmärk on lihtsalt jõusaalis käies jõudu koguda. Toitunud olen enda arust kõik need 3 nädalat ühtemoodi, aga kaalu on nagu natuke juurde tulnud.

Loomulikult stimuleerib regulaarne jõutreening lihaskasvu ning kaal suureneb. See annab märku ka sellest, et toitud üle oma päevase kaloraaži ning see on ka üks nõudeid, et saada suuremat lihasmassi.

PS! Jõudu ei tule ilma lihaseta ning suuremad lihased tagavad ka suurema jõu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PS! Jõudu ei tule ilma lihaseta ning suuremad lihased tagavad ka suurema jõu.

Jõuduvõib väga vabalt tulla ilma lihasmassi kaasaarenemiseta - närvide kontroll lihaste üle paraneb ning selle tulemusena lihaste max võimsus kasvab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×