Jump to content
Sign in to follow this  
drumhead

Mõned küsimused.

Recommended Posts

Tere,

soetasin omale paar nädalat tagasi tõstepingi ja kangi. Seega olen sel alal veel päris uus ja tahaks targemaks saada.

1) küsimus puudutaks treeningkava.

Põhimõtteliselt saan kõiki neid harjutusi teha mis siin treeningkavas olemas on:

http://www.fitness.ee/main.php?main=toorii...cise&nr=14#

Aga küsimus on siuke, et kas ma ilmtingimatta pean kava jagama 3 päeva peale?

Kas ma ei või teha need 3päeva harjutused ühepäevaga ära?

Ja nii igapäev- okei tegelt puhkama peaks ka mingi päeva.

2) küsimus puudutaks toitumist.

Olen lugenud siit foorumist ja mujalt, et päevas peaks vähemalt 4korda sööma ja valgurikast toitu.

Kuna olen tööinimene, siis sellest on küllaltki raske kinnipidada. Hommikuks saab ikka võileivapeale juustu ja vorsti pandud ja piima joodud. Aga lõunaajal kui ilmtingimatta kuhugi söögikohta sööma ei jõua, et mida te soovitaksite poest osta mis sisaldab palju valke?

3) nagu arusaite, siis treenin kodus. Sellega on üks küsimus, et kui jõutrenni teen siis peab kindlasti jooksmas ka käima?

Vabandan, et nii idiootseid küsimusi küsin, aga loodan et saate mind aidata.

Ette tänades,

Karl. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

soetasin omale paar nädalat tagasi tõstepingi ja kangi. Seega olen sel alal veel päris uus ja tahaks targemaks saada.

1) küsimus puudutaks treeningkava.

Põhimõtteliselt saan kõiki neid harjutusi teha mis siin treeningkavas olemas on:

http://www.fitness.ee/main.php?main=toorii...cise&nr=14#

Aga küsimus on siuke, et kas ma ilmtingimatta pean kava jagama 3 päeva peale?

Kas ma ei või teha need 3päeva harjutused ühepäevaga ära?

Ja nii igapäev- okei tegelt puhkama peaks ka mingi päeva.

2) küsimus puudutaks toitumist.

Olen lugenud siit foorumist ja mujalt, et päevas peaks vähemalt 4korda sööma ja valgurikast toitu.

Kuna olen tööinimene, siis sellest on küllaltki raske kinnipidada. Hommikuks saab ikka võileivapeale juustu ja vorsti pandud ja piima joodud. Aga lõunaajal kui ilmtingimatta kuhugi söögikohta sööma ei jõua, et mida te soovitaksite poest osta mis sisaldab palju valke?

3) nagu arusaite, siis treenin kodus. Sellega on üks küsimus, et kui jõutrenni teen siis peab kindlasti jooksmas ka käima?

Vabandan, et nii idiootseid küsimusi küsin, aga loodan et saate mind aidata.

Ette tänades,

Karl. B)

3 päeva siis 3 päeva, selleks see ongi 3päeva kava et 1-2päevaga on üle mõistuse teha niipalju erinevaid lihasgruppe nii suurte seeriate arvuga ühelpäeval.

Arengusdt võid unistama jääda, vigastused ületreening need peaks tasu olema.

Kui ei sobi vali mõni muu kava , eriti kui oled algaja, võta algajakava ja siis hakka vastavalt "Ronima".

No aga võta karbiga töö juurde kaasa, kui muidu ei saa.. Ma olen kindel et paljud kasutavad sellist varianti.

Kui ei siis .. No piimatooted, liha, muna, juur.-aedviljad jnjne.. vaata poes pakendipealt koostist ja küll siis leiad omad lemmikud letilt.

Tööinimene või ei, eks kõik käivad tööl v koolis ja on hõivatud, Tuleb leida see 10-20 minutit söömiseks.

Ei pea ilmtingimata ei pea sa aeroobset tegema , aga see tuleb sulle endale kuhjaga kasuks.

Aga enne jõutrenni kindlasti oleks hea kui teed ennast soojaks, jooksu rata v muu vahendiga ja siis erialane soojendus, lõppu venitus.

Edited by kraaner

Share this post


Link to post
Share on other sites

No hommikul on su toit ka ikka suht nadi nagu näha. Mis see mõni võileib sulle vorstiga annab. Kui muidu saa, siis pane üks pakk kohupiima, 50 g juust, leiba. Hea oleks ka mõned munad sinna juurde. Püüa ikka iga söömaga vähemalt 30 g valku saada. Üldiselt soovitan sul endal siit uurida. Siin artikleid küllaga, valgust üksinda piisa B)

Edited by mullaonu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tere jälle,

oleks oleks üks loll küsimus jälle laiale ringile.

Mul on kõhuls üpris suur rasvakiht peal ja rinnal ka veits. Ja kui ma nüüd jõutrenni teen, siis see rasva ei kao kuhugi vaid lähen nö. suuremaks lihtsalt?

Kõike paremat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere,

soetasin omale paar nädalat tagasi tõstepingi ja kangi. Seega olen sel alal veel päris uus ja tahaks targemaks saada.

1) küsimus puudutaks treeningkava.

Põhimõtteliselt saan kõiki neid harjutusi teha mis siin treeningkavas olemas on:

http://www.fitness.ee/main.php?main=toorii...cise&nr=14#

Aga küsimus on siuke, et kas ma ilmtingimatta pean kava jagama 3 päeva peale?

Kas ma ei või teha need 3päeva harjutused ühepäevaga ära?

Ja nii igapäev- okei tegelt puhkama peaks ka mingi päeva.

2) küsimus puudutaks toitumist.

Olen lugenud siit foorumist ja mujalt, et päevas peaks vähemalt 4korda sööma ja valgurikast toitu.

Kuna olen tööinimene, siis sellest on küllaltki raske kinnipidada. Hommikuks saab ikka võileivapeale juustu ja vorsti pandud ja piima joodud. Aga lõunaajal kui ilmtingimatta kuhugi söögikohta sööma ei jõua, et mida te soovitaksite poest osta mis sisaldab palju valke?

3) nagu arusaite, siis treenin kodus. Sellega on üks küsimus, et kui jõutrenni teen siis peab kindlasti jooksmas ka käima?

Vabandan, et nii idiootseid küsimusi küsin, aga loodan et saate mind aidata.

Ette tänades,

Karl. <_<

Nii vähe süüa ja selline trenn iga päev?

Kadestan sind, sa oled Superman! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga lõunaajal kui ilmtingimatta kuhugi söögikohta sööma ei jõua, et mida te soovitaksite poest osta mis sisaldab palju valke?

Poest soovitan osta toidukarbi ja sellega kodust korralik lõuna kaasa võtta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×