Jump to content
Sign in to follow this  
varvas

Seljatreening

Recommended Posts

Küsimus siis selline, et kas ühel treeningul, mõtlen seljapäeva, on sellisel treeningul mõtet

1. Good Morning 3*10

2. Jõutõmme ja/või "Tõmbed kangiga, ettekallutatult" 3*10

3. Tõmbed käsikuga ettekallutatult 4*10

Et siis kas teha nii Jõutõmme kui Tõmbed kangiga, ettekallutatult või mitte? Erilist mõtet vist pole või mis .... ? Ja kumb neist kahest harjutusest efektiivsem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Küsimus siis selline, et kas ühel treeningul, mõtlen seljapäeva, on sellisel treeningul mõtet

1. Good Morning 3*10

2. Jõutõmme ja/või "Tõmbed kangiga, ettekallutatult" 3*10

3. Tõmbed käsikuga ettekallutatult 4*10

Et siis kas teha nii Jõutõmme kui Tõmbed kangiga, ettekallutatult või mitte? Erilist mõtet vist pole või mis .... ? Ja kumb neist kahest harjutusest efektiivsem?

need 2 viimast harjutust treenivad erinevaid lihaseid. jõutõmme rohkem alaselga ja ka muid lihaseid päris hästi kuna on baasharjutus, tõmbed kangiga treenib lailihast.

ma teen mõlemat ühes trennis tavaliselt.

ja good morning treenib ka alaselga ning kahel alaselja harjutusel pole mõtet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×