Jump to content
Sign in to follow this  
Noor_yritaja

Relieefsed kõhulihased

Recommended Posts

Tervist,

olen trenni suhtes algaja. Saalis ei käi, aga teen kodus kõhulihaseid ja biitsepsit veidi. Kõhulihased on nagu suurenenud küll, aga nende väljapaistvus pole eriti suur. Tahaks, et naha ja lihaste vahel ei oleks rasva. Seda aga tavalised kõhulihaseharjutused ära ei kaota. Kuidas kaotada kõhu pealt rasva, et lihased selgelt ja konkreetselt välja joonistuksid? Teiseks - kõhulihastega tuleks vist paralleelselt teha seljalihaseid?? Mis harjutusi soovitate koduseks tegemiseks?

Mikk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist,

olen trenni suhtes algaja. Saalis ei käi, aga teen kodus kõhulihaseid ja biitsepsit veidi. Kõhulihased on nagu suurenenud küll, aga nende väljapaistvus pole eriti suur. Tahaks, et naha ja lihaste vahel ei oleks rasva. Seda aga tavalised kõhulihaseharjutused ära ei kaota. Kuidas kaotada kõhu pealt rasva, et lihased selgelt ja konkreetselt välja joonistuksid? Teiseks - kõhulihastega tuleks vist paralleelselt teha seljalihaseid?? Mis harjutusi soovitate koduseks tegemiseks?

Mikk

Peaksid toitumise paika panema. Harjutustega on väga raske seda rasvakihti ära kaotada.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga raske on ju seda paika panna, arvestades, et ma ei treeni ennast pidevalt jõusaalis..

No teine variant:

nuumad end edasi ...

ja unusta kõhulihased.

Ei saa kõike korraga - süüa,mida tahad ja "kuiva" keha.

Valik on sinu, :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei peagi toitumist nii rangelt paika panema ,kui sa pole professionaalne treenija.

Sa teed oma kõhulihastele juba sellega heateo ,kui sa teatud toite väldid,näiteks hamburgerid,friikartulid,krõpsud,coca,majonees ning magusaga ei tasuks liiale minna.

Kui siin foorumis natuke ringi sirvida ,siis peaksid saama toitumise põhitõed teada.

Jõudu tööle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tänud Existence..

Milline on aeroobne trenn? Jooksmine ja rattasõit? (Vabandust, olen väga loll sellel alal :/)

Ning milliseid koduseid seljalihaseharjutusi soovitate balanseerimaks kõhulihasetrenni?

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tänud Existence..

Milline on aeroobne trenn? Jooksmine ja rattasõit? (Vabandust, olen väga loll sellel alal :/)

Ning milliseid koduseid seljalihaseharjutusi soovitate balanseerimaks kõhulihasetrenni?

:)

tee alaselga...oled kõhuli maas ja tõstad ülakeha maast lahti ja nii pumpadki.

loodan, et oli arusaadav :D ..raske seletada

Share this post


Link to post
Share on other sites
tee alaselga...oled kõhuli maas ja tõstad ülakeha maast lahti ja nii pumpadki.

loodan, et oli arusaadav :) ..raske seletada

ja põhimõtteliselt seistes sirgete jalgadega ettepainutused(goodmorning) harjutus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, olen siiani teinud päevas kõhulihaseid niiviisi, et ülepäeviti ühel päeval koos lisaraskusega 50kg (ning jalad fikseeritult) ning teisel päeval ilma raskuseta ning jalad vabalt. Selline trenn aga hakkab justkui seljale kuigi kõhulihaste arengut on näha (või mulle vähemalt tundub)..

Viimasel ajal olen hakanud eelistama teistsuguseid harjutusi:

http://www.youtube.com/watch?v=rmSvMvKMBV8

Nagu seal videos 1:20 juures ja samamoodi külgedele. Kas see tõesti on seljalihasteharjutus? :S Siiski on pingul ju ka kõht..

Ning kas videos olevad seljalihaseharjutused on head? Nad ei paku ju eriti pinget.. igav on neid teha :S

Milliseid harjutusi soovitate kõhulihastele? Ei tahaks oma selga haigeks teha. Või jätta mõneks ajaks kõhulihased ning keskenduda alaseljale, et hiljem siis tavaliste püstitõusmistega jätkata??

Ette tänades..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ning kas videos olevad seljalihaseharjutused on head? Nad ei paku ju eriti pinget.. igav on neid teha :S

Milliseid harjutusi soovitate kõhulihastele? Ei tahaks oma selga haigeks teha. Või jätta mõneks ajaks kõhulihased ning keskenduda alaseljale, et hiljem siis tavaliste püstitõusmistega jätkata??

Ette tänades..

kui sa hästi järele mõtled siis on tegelt enamus asju elus "igavad" kuid neid TULEB ikkagi teha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm, olen siiani teinud päevas kõhulihaseid niiviisi, et ülepäeviti ühel päeval koos lisaraskusega 50kg (ning jalad fikseeritult) ning teisel päeval ilma raskuseta ning jalad vabalt. Selline trenn aga hakkab justkui seljale kuigi kõhulihaste arengut on näha (või mulle vähemalt tundub)..

Viimasel ajal olen hakanud eelistama teistsuguseid harjutusi:

http://www.youtube.com/watch?v=rmSvMvKMBV8

Nagu seal videos 1:20 juures ja samamoodi külgedele. Kas see tõesti on seljalihasteharjutus? :S Siiski on pingul ju ka kõht..

Ning kas videos olevad seljalihaseharjutused on head? Nad ei paku ju eriti pinget.. igav on neid teha :S

Milliseid harjutusi soovitate kõhulihastele? Ei tahaks oma selga haigeks teha. Või jätta mõneks ajaks kõhulihased ning keskenduda alaseljale, et hiljem siis tavaliste püstitõusmistega jätkata??

Ette tänades..

See harjutus mis seal videos on 1:20 juures see mõjub just seljale, mitte kõhule.

Kuidas kõhulihas selle harjutuse puhul rakendub sinu arust?

Proovi seda teha nii et 20sek mõlemad jalad maas, siis tõstad ühe jala õhku ja hoiad 20sek ning siis vahetad jalga. Kui ikka ei paku pinget siis hoia rohkem.

Edited by MOTep3a

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tervist,

olen trenni suhtes algaja. Saalis ei käi, aga teen kodus kõhulihaseid ja biitsepsit veidi. Kõhulihased on nagu suurenenud küll, aga nende väljapaistvus pole eriti suur. Tahaks, et naha ja lihaste vahel ei oleks rasva. Seda aga tavalised kõhulihaseharjutused ära ei kaota. Kuidas kaotada kõhu pealt rasva, et lihased selgelt ja konkreetselt välja joonistuksid? Teiseks - kõhulihastega tuleks vist paralleelselt teha seljalihaseid?? Mis harjutusi soovitate koduseks tegemiseks?

Mikk

Tahad endale selgelt väljajoonistuvaid kõhulihaseid nagu tippvormis kulturistil, tähendaks seda, et peaksid olema koguaeg kaloridefitsiidil. Selline asi aga ei ole tervisele küll mitte hea. Mingiks hetkeks saab ja võid ju seda teha aga pidevalt väga kuiv olla küll ei soovita. Midagi konkreetselt toitumise kohta aga öelda, soovitada ei tahaks, kuna ei tea kuidas sa praegu sööd ja samuti ei tea kuidas välja näed ehk kui suur see polster sul kõhulihastel on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×