Jump to content
Loogiline

Kuidas peaks treenima ektomorf, et kasvatada lihast ja jõudu?

Recommended Posts

Seltsimees,ärge heitke lootust !!!!!!!Kõik on võimalik,kui vaid piisavalt tööd teha!!!!!!Ära lase pead norgu,sest kui treenida ja süüa tugevalt,siis on AINULT TAEVAS sulle piiriks!!!!!!!

Mina olin alustades 175 pikk ja 49 kilo raske,nüüd,peale mõnda aastat treeningut,olen 184 pikk ja ligi 100 kilo raske,ja arengut jätkub veel ja veel!!!Kindlasti tee raskeid jõuharjutusi(jõutõmme,kykk,lamades surumine,püsti surumine.hantli tõmme vastu kõhtu).

Edited by matti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa telli kava.. ise alguses ei raatsinud tellida.. mõtlesin et toitun niigi hästi.. aga lõpuks tellisin kava ära ja hoopis teine asi. pole niisama näksimise tuju jne. Tulemused tulevad ka kiirelt;)

Ma olin ka 2 aastat tagasi ritv:D nüüd üle 20 kilo juures. rasva ka kindlasti mille ma toitumiskavaga vähemaks üritan saada aga kindlasti süües ja baasharjutusi tehes hakkad kasvama (ise panen erilist rõhku kükile ja jõutõmbele)

Edited by Wire

Share this post


Link to post
Share on other sites

ega seda laiust saagi kiiresti juurde nagu soovid, on olemas imeaineid, aga noortele on keelatud kõige pealt proovi süüüüüa mitu mitu korda päevas ja niipalju kui jaksad <_<

ja kui teed jõusaalis trenni, siis soovitan fast ainetest HERA80 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kuda tuleks siis treenida kui rinalt surudes väsib ennem triitseps ära, kui rind õigelt väsima hakkab. Mis harjutused need oleks mida tasub ennem rinnalt surumist teha, et rinna ära suudaks väsitada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täiendavalt head arendavad ülekehalised baasharjutused on: klassikaline rebimine, klassikaline tõukamine ning kangi rinnal võtmine. Esimese kahe jaoks on kindlasti vajalik eelnev ettevalmistav treening vältimaks vigastusi.

Lamades surumise tarvis tasub triitsepsit ning eesmisi õlalihaseid eraldi regulaarselt arendama hakata. Need on enamasti alguses liiga nõrgad rinnalihaste toetamiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Täiendavalt head arendavad ülekehalised baasharjutused on: klassikaline rebimine, klassikaline tõukamine ning kangi rinnal võtmine. Esimese kahe jaoks on kindlasti vajalik eelnev ettevalmistav treening vältimaks vigastusi.

Lamades surumise tarvis tasub triitsepsit ning eesmisi õlalihaseid eraldi regulaarselt arendama hakata. Need on enamasti alguses liiga nõrgad rinnalihaste toetamiseks.

Aga kas kusagil ei räägitud et ektomorf peab raskemalt treenima? Kusagil vist oli sellest räägitud ja seal olid minumeelest teised seeriad ja kordused :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suured tänud!!

Aga ikkagi ptekkib küsimus kui palju peaks olema harjutusi ektomorfi kavas?

Praegu lugesin välja et nt. rinnalt surumine 6-10x6-10 Tundub uskumatult palju!?

Teises artiklis oli aga just 3x6,4,4! Mõlemad ektomorfi teemad :)

Ega see kerge ei ole, aga loe ja hari ennast veelgi ja kindlasti katseta, sest ainult nii leiad selle õige viisi enda jaoks, sest enamus need artiklid on üldistatud - ise pead nende abiga endale välja töötama kava, mis sinu peal toimib, vähemalt nii toimin mina ja olen tulemusi saavutanud!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ega see kerge ei ole, aga loe ja hari ennast veelgi ja kindlasti katseta, sest ainult nii leiad selle õige viisi enda jaoks, sest enamus need artiklid on üldistatud - ise pead nende abiga endale välja töötama kava, mis sinu peal toimib, vähemalt nii toimin mina ja olen tulemusi saavutanud!

Oled ka ektomorf? Kui jah siis äkki räägid natuke lähemalt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Leidub mingit detailset juhist, kuidas oma kehatüüpi määrata? Ei soovi neid mõnesõnalisi puusade ja õlgade suhte kohta.

Siin on üks inglise keelne variant kehatüübi määramisest.

Siin veel artikleid sellel teemal.

Edited by inside14

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siin on üks inglise keelne variant kehatüübi määramisest.

Siin veel artikleid sellel teemal.

Tänan, nendest artiklites oli kõvasti kasu aga tekkis neid lugedes ,et ektomorf peab treenima suurte raskustega. Aga samas lugesid ka ,et seeria peab tegema võimalikult aeglaselt aga siis ei jõua ju suurt raskust kasutada? Ja ektomorfil peaks olema hästi väikesed puhke pausid mis veelgi vähendavad ju suure raskuse kasutamist!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma ei ole ikka päris aru saanud missugune on treening massi tsükli ajal ja missugune jõu tsükli ajal.

ma tean et jõu tsükli puhul on korduste arv väike ja raskused suured aga millised on nad massi tsükli puhul, sest kuskil lugesin et massi tsükli puhul on ka korduste arv väike.

äkki aitate

Edited by Loogiline

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga kas kusagil ei räägitud et ektomorf peab raskemalt treenima? Kusagil vist oli sellest räägitud ja seal olid minumeelest teised seeriad ja kordused :D

Ei saanud küsimusest päris täpselt aru. Mis nende seeriate ja kordustega on?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei saanud küsimusest päris täpselt aru. Mis nende seeriate ja kordustega on?

Ma lugesin ka millalgi sest foorumis. Et treenida tuleks nagu jõutsükli ajal vms. Et Suured raskused, madalad kordused, vähem seeriaid. Ma ei tea, mis loogika järgi see on nii pandud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Need kellel tuleb lihasmass raskemini, peavad selle arengut stimuleerima tugevamini närvisüsteemi kaudu. Mida rohkem lihaseid on haaratud harjutusega, seda rohkem saab närvisüsteem koormust.

Edited by eintsius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga kuda näeb siis trenn massi tsükli ajal välja? (korduste arv, puhkus seeriate vahel, raskused)

Ja tahaks ka seda teada et kui käia 3 päeva nädalas jõusaalis ja teha iga päev samu harjutusi kas see arendab kiiremini või on sellisel trennil ka mingid eelised kui käia 3 korda nädalas jõusaalis ja teha erinevaid harjutusi iga päev

Edited by Loogiline

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga kuda näeb siis trenn massi tsükli ajal välja? (korduste arv, puhkus seeriate vahel, raskused)

Ja tahaks ka seda teada et kui käia 3 päeva nädalas jõusaalis ja teha iga päev samu harjutusi kas see arendab kiiremini või on sellisel trennil ka mingid eelised kui käia 3 korda nädalas jõusaalis ja teha erinevaid harjutusi iga päev

Ektomorfid peavad treenima alla tunni kindlasti. Massi eesmargil kordused ja seeriad 3x6-12! Puhkus olgu 30s.-1min. Raskused olgu väiksemad(aga viimased ikka aidatakse kaasa), et jõuaks teha harjutusi aeglaselt.

Sellest peaks kinni hoidma EKTOMORF! Loodan et oli kasu :)

Keegi võiks aidata veel mind sellise asjaga,et millised on kvaliteetsed aeglased valgud ja süsivesikud mida ektomorfi keha tarbima peab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×