Jump to content
Kreks

Sõudmine sõudeergomeetriga

Recommended Posts

Aga see mingi imelik värk, et sõudsin kiirusega 32m/sec ja 500m ajaks luges masin mingi 2:20, aga kui sõitsin terve aja 38m/sec siis läks kauem aega läbimiseks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga see mingi imelik värk, et sõudsin kiirusega 32m/sec ja 500m ajaks luges masin mingi 2:20, aga kui sõitsin terve aja 38m/sec siis läks kauem aega läbimiseks.

Raskusaste oli sama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kus sa nägid tablool, et 32m/sek

concept 2 on ikka see millega sõuad? vaatasid võibolla tempot, aga sellest ei olene midagi, pigem tõmbe tugevusest ikka.

jälgi ikka seda kõige suuremat numbrit tabloo keskel;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma "sõuan" harilikult 9-nda raskusega 5 minutit, mille jooksul jõuan "läbida" u. 1100 m, sellest sooja saamiseks piisab. Vahel panen tabloo näitama vatte (W), viimati tegin u 4 minutit veidi üle 180 vatiga, aga see oli natuke rohkem kui harilikult, tavaliselt ikka 5 minutit u. 160 vatiga. Ainult 5 minutit sõuan seetõttu, et teised vähemalt 5 minutit väntan rattaga. :)

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vastupidavuse arendamiseks peaks ikka sõitma vähemalt 30 minutit.

Pulsisagedus võiks olla 130-150 vastavalt aeroobsele lävele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aga see mingi imelik värk, et sõudsin kiirusega 32m/sec ja 500m ajaks luges masin mingi 2:20, aga kui sõitsin terve aja 38m/sec siis läks kauem aega läbimiseks.

32m/sek, täielik kreisi värk, see on jama jutt, see tähendab et su kiirus on ~120km/h. See teeb siis 500m ajaks ~16sekundit

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on mingi muu ühik seal, sest kui mul 5 minutilise sõudmise juures on see näit kusagil 25-30 vahel, aga 5 minutiga sõidan 1000-1100 m, siis tuleb keskmiseks "reaalseks" kiiruseks 12-13 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sõudeergomeeter on võhma tegemiseks väga hea. Kui intervalle teete, siis soovitan (vähemalt alla 80 kg meestel) valida väiksem raskusaste - viis või kuus. Saab parema intensiivsuse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sõudeergomeeter on võhma tegemiseks väga hea. Kui intervalle teete, siis soovitan (vähemalt alla 80 kg meestel) valida väiksem raskusaste - viis või kuus. Saab parema intensiivsuse.

ja milleks seda suuremat raskusastet üleüldse vaja on? kui tõmmete arv madalal hoida, kasvõi 15 minutis ja kiirus alla 2min/500m siis ka '5' või isegi '4' koormusega tuleb kiiresti ja tugevalt tõmmata. ja selle koormusega saab ka vabalt alla 1:30/500m kiiruseni sõita, küll mitte nii madala tõmmetesagedusega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja milleks seda suuremat raskusastet üleüldse vaja on? kui tõmmete arv madalal hoida, kasvõi 15 minutis ja kiirus alla 2min/500m siis ka '5' või isegi '4' koormusega tuleb kiiresti ja tugevalt tõmmata. ja selle koormusega saab ka vabalt alla 1:30/500m kiiruseni sõita, küll mitte nii madala tõmmetesagedusega.

No ma arvan, et kui keegi on ikka 2m pikk ja 100 kg, siis on seda suuremat raskusastet vaja:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×