Jump to content
Koit

Keefiridieet

Recommended Posts

Mida arvate sellisest dieedist?

Hommikul: kohv, lõunal: praad ja piim, õhtul 1L keefiri.

Plaan sellist dieeti mõnda aega pidada, samaaegselt 3 x nädalas jõusaalitreeningut.

iga korda ca 1-1,5 tundi, peale jõutreeningut ujumine.

Treeningu alguses 25-30 min rattasõitu.

Rinnalihaseid, õlad, jalad, selg jne kõike 1x nädalas

Peale jõutrenni aeurtamist ca 25-30 min

Asja eesmärgiks oleks ca 3-4 kuuga kehakaalus kaotada 10-15kg.

MIllised võiksid tulemused olla?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas see nn "keefiridieet" liiga rangeks ei lähe ? Hommikul jood ainult kohvi ning ainuke toit ongi siis lõunane praad ? ülejäänud aja jood keefiri ?

päevasel ajal ka palju vett.

aga jah, esialgu jääks ainult lõunasöök.

ja õhtul keefir

kardan, et äkisti lähebki liiga karmiks, mõnda aega peaks aiks olema- vist???

Share this post


Link to post
Share on other sites
päevasel ajal ka palju vett.

aga jah, esialgu jääks ainult lõunasöök.

ja õhtul keefir

kardan, et äkisti lähebki liiga karmiks, mõnda aega peaks aiks olema- vist???

ma arvan et peaksid sinna õhtu poole veel midagi sisse panema.Vb Rasvata kohupiim ,kala vms ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
hommikuti võiks ikka ühe kausi putru süüa :rolleyes:

justnimelt ,hommikune söök on väga tähtis ,puder väga hea toiteväärtusega.Võiksid näiteks hommikul kohvi pudruga ,lõuna ajal praad ja mõni puuvili ja õhtul umbes kella 5 ajal poleks paha liha süüa ja siis ülejäänud aja keefiri .

Pole küll mingi tegija ,aga vb abiks :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

miks seda keefiri dieediks nimetada? 1 pakk päevas vaid? ja hommikul ei söögi?

vanasti kulturistid panid petti kõvasti iga paari tunni tagant paki. vähemalt 5 pakki päevas. petis on vähem rasva kui keefiris. et iga toidukord oleks 2-3 tunnitagant 30-50 grammi valku.

aga sul tekib valgu puudus ju see näljutamine mitte dieet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

suht ebatervislik värk neh:)

oma valku sa sealt kohe kindlasti kätte ei saa, kui sa just kohvi valgupulbriga ei joo

Share this post


Link to post
Share on other sites

See on idiootsus, mitte dieet. Otsi midagi normaalsemat parem.

Tulemus võiks olla jõuetus, pidev väsimus ja näljatunne, immuunsuse nõrgenemine, treeningtulemuste kadumine ja muud hädad.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kuna ma olen see loll, kes enda peal sadatuhat asja ära katsetama peab, siis katsetasin kunagi ka piima"dieeti" (ideele tulin muidugi telekas nähtu põhjal (teaduslik saade oli!), sest tahtsin teada, kas telekas näidati tõtt... no kust igasugused lollid ideed ikka tulevad kui mitte meediast eksole B) ).

7 päeva jõin ainult 2.5% piima ja ei midagi muud. Päevas kokku kolm liitrit oli vist. Või isegi rohkem, vaatasin, et kaloraaž enam-vähem tuleks. Kord soojalt, kord külmalt. Piim hommikuks, lõunaks, õhtuks ja seal vahepeal ka veel. Väsimust sel ajal ei olnud, jõuetust ka mitte. Kõhtu lahti ei võtnud, kinni ka ei pannud. Kõht oli kogu aeg täis ja jõudu piisavalt, kuigi trenni tol ajal ei teinud. Mingi paar kilo kadus selle ajaga ilusasti ära ja ümbermõõdud vähenesid ning pekk tõmbus koomale. Vähemalt kõhult näpistades jäi selline mulje, iseasi, kas see ka tõele vastas. Aga see seitsmes päev oli juba paras piin, sest piim hakkas vaikselt vastu.

Üldiselt ei soovitata piimatooteid pidevalt väga palju tarbida, kuna see pidavat soolestiku limaskesti karmilt mõjutama ja laksatiivseid nähtusi tekitama jne. Ning kui sa tahad edaspidi ka keefirit veel juua, siis ei soovita ma sul sellist dieeti küll teha, sest see rikub igasugused edasised keefiriisud sul ära :D

Nüüd aga väike kodujuust keefiriga :rolleyes:

Eks annan siin teada mis ja kuidas mõjud on.

Täna teine päev ja trenn ka juba tehtud.

Aga ega päris ainult keefiri peal ei ole, lõunaks panen miskit rammusamat ka ikka hinge alla.

Aga märkused siis, kaal täna koos märja rätikuga 99,7kg.

Järgmine trenn neljapäeval, siis näis kuidas enesetunne on.

Aga järeldusi ikkagi natuke vara veel teha, laseme aega edasi natuke.

Peaasi, et vastu pean:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahjaa, saates tehti seda katset arstliku kontrolli all :D

Üldiselt soovitaks sul hommikul ka ikka midagi süüa, sest tühja kõhu peale kohvi joomine ei ole just kõige parem idee. Noor mees alles ja rikud oma tervise muidu päris ära. Pealegi... sa ju kirjutasid ennist, et trennis katus sõidab. Eks ta sul sellest sõidabki, et kaloraaž väike või süsivesikuid vähe või enne trenni pole liiga kaua söönud ja veresuhkur madal vms.

Kuna sul see katus sõitma kipub, siis soovitan siiski korralikult toituda!!! Ikka 4-5 toidukorda päevas ja korralik toit. Kui toitumine ja trenn paigas, siis kaovad ka need kilod peagi. Vaeva tuleb ainult kõvasti näha. Lisa aga aeroobset trenni juurde ja rasv hakkab sulama! Tervisega pole mõtet mässata, seda raha eest siiski osta ei saa!

Selle "katuse sõitmise" peale ma lisasingi "keefiridieet" ehk siis otsi põhjuseid ka oma toitumisest. Paistab aga, et sa ei taha head nõu kuulda võtta, kui ikka jätkad ... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Selle "katuse sõitmise" peale ma lisasingi "keefiridieet" ehk siis otsi põhjuseid ka oma toitumisest. Paistab aga, et sa ei taha head nõu kuulda võtta, kui ikka jätkad ... :rolleyes:

Keefiri värki alustasin alles eilsest õhtust.

Trenniga alustasin täna, katus sõitis siis kui stabiilselt trenni tegin.

Nüüd plaan uue hooga alustada, aga tahaks pekist kiiremin lahti saada lihtsalt.

Sellepräast selline plaan mõneks ajaks lihtsalt vähem toituda.

Vahepeal on ca aasta vahele jäänud ja sealt ka liigsed kilod.

St, ei saa öelda, et keefiri pärast katus sõitma hakkas, sest asi alles alguse järgus.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Keefiri värki alustasin alles eilsest õhtust.

Trenniga alustasin täna, katus sõitis siis kui stabiilselt trenni tegin.

Nüüd plaan uue hooga alustada, aga tahaks pekist kiiremin lahti saada lihtsalt.

Sellepräast selline plaan mõneks ajaks lihtsalt vähem toituda.

Vahepeal on ca aasta vahele jäänud ja sealt ka liigsed kilod.

St, ei saa öelda, et keefiri pärast katus sõitma hakkas, sest asi alles alguse järgus.

Sedasi sa küll "imet" ei tee! Tean omast kogemusest. Muutsin ka end päevapealt, kaal kadus kiirelt, kuid mul oli ka tagasilangust.Nüüdsest söön 2h enne trenni vähemalt ühe täisteraleivaviilu.

Kui aga keefiri tarbin, siis 200ml päevas koos 10g nisukliidega.Nii on ainevahetus parem ja kaalulangus samuti. Rasva pead saama piisavalt vastavalt oma organismile ja üldse sa räägi treeneriga või mõne spetsialistiga!

Jõudu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×