Jump to content
Sign in to follow this  
ants16

Lihas kasvab kui jõudu juurde ei tule.

Recommended Posts

Viimased 3 kuud on nii olnud, et lihas on silmaga nähtavalt kasvanud kuid ntks rinnalt surusin 62,5 ära, nüüd saan vaevalt 60 üles. Milles siis probleem võib olla ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viimased 3 kuud on nii olnud, et lihas on silmaga nähtavalt kasvanud kuid ntks rinnalt surusin 62,5 ära, nüüd saan vaevalt 60 üles. Milles siis probleem võib olla ?

kui tihe sul treeniggraafik on ? vb sa ei anna lihastele piisavalt puhkust ja siis on igati loogiline et sa ei jõua maxi suruda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kui tihe sul treeniggraafik on ? vb sa ei anna lihastele piisavalt puhkust ja siis on igati loogiline et sa ei jõua maxi suruda.

esmasp kolmap reede - kas see on siis liiga tihe ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vaevalt ta nii dumbass ka on, pigem on asi milleski muus. Vähenda kordusi ja proovi igast superseeriaid ja värki :) Pea meeles et lihas areneb puhkuse ajal.

Mul kaheks jaotud kava, nii et igapäev rinda ma ei teegi.

Aga tänud nõuande eest.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Võimas lihas sul, kui kolme kuuga on märgatavalt kasvand. :)

miks sa kahtled selles et algajal kolme kuuga ple märgatavalt kasvand?

Aga jah teema algatajale proovi superseeriaid või siis ühest meetodist lugesin t-nationist, kus soovitati oma enam soovitud lihast treenida treeningu lõpus paar seeriat teha.Sinu puhul oleks see siis nii, et teed oma ülakeha kava ära ja lõpus teed veel paar seeriat rinnalt surumist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aga pane siia kirja oma treeningkava, siis vaatame, äkki on see valesti koostatud. See, et tulemus lausa langes, on küll kahtlane. See pigem viitaks ületreeningule.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lihase kasvamise koha pealt ei oska kommenteerida, voib-olla lihtsalt kujutad ette, voi alles nuud markad seda, mis oli olemas juba pool aastat varem tegelikult, voi alles nuud andsid lihasele korralikult puhkust ule pika aja, ja tekkis selline efektne taastumis-efekt moneks ajaks.

Aga jou suhtes vois nii olla, et tegid stressivabalt trenni ja nuud on kool ja stress ja seetottu ei suuda keskenduda ja enam korralikku maksimaalset sooritust teha.

Muidu sa raagid 2.5 kg muutusest, see on suht kopikas ju, pole nimetamisvaarne muutus, 10kgmuutus sinu olukorras paneks motlema kull, et miks nii.

aga, mis lihas sul kasvanud on uldse, suur rinnalihas voi, voi olavarre kolmpealihas?

Igatahes 2.5kg voiks kiirelt tagasi juurde saada, ja nii ule mone trenni kindlasti aine agressiivselt veidi gramme kangile juurde panna ikka.

Edited by estrose

Share this post


Link to post
Share on other sites

See "lihase kasvamine" võib avalduda kolmel moel:

1) lihas tõesti kasvas

2) rasvasisaldus vähenes ja lihas muutus reljeefsemaks, nö. tuli rasva alt välja ja näiliselt tundub et kasvas suuremaks.

2) rasvasisaldus suurenes ning mõõtmed seega suurenesid

Ega kindlalt ei tea, aga arvan, et võibolla on on sul see 2. variant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Endale tundub ka ületreening vb sellest et teen kodus ka veel kätekõverdusi 3x30. Aga sellist kava hakkasin kasutama alles nädal tagasi.

Kava on selline :

1) PÄEV

Biitseps 3x10 (20kg)

Triitseps 3x12 (17kg)

Alaselg 3x12 (30kg)

Säärelihas 3x12 (25kg)

Reied 3x10

Kõhulihased 3x max

2) PÄEV

Rind 3x12 (30kg)

Õlg 3x10 (28kg)

Ülaselg 3x10 (45kg)

Trapets 3x10

Käsivars 3x12

Kere põiklihased (mõlemat 2x12 32kg)

Enne trenni jooksen 10min lindil, kerge sörk.

Hommikusöök puder + võileivad +mahl/jogurt 7:00

Koolisöök supp,praad + piim/jogurt/mahl 13:00

Kodus söön mingi 17:00 praad,supp + mahl

Ning veel söön 20:00 salat, banaan + kohupiim

Käin 3x nädalas jõukas ja nädalas jooksen 2x30min.

Edited by ants16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui pikk vahe 1 ja 2 päeva vahel on, ega nad järjest ei ole? :) Kui kaheks jaotatuna teha, siis pigem soovitaks jagada kas üla- ja alakeha või siis keha eesmine ja tagumine pool.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hommikusöök puder + võileivad +mahl/jogurt 7:00

Koolisöök supp,praad + piim/jogurt/mahl 13:00

Kodus söön mingi 17:00 praad,supp + mahl

Ning veel söön 20:00 salat, banaan + kohupiim

Käin 3x nädalas jõukas ja nädalas jooksen 2x30min.

Tundub, et ega su menyy eriti valgurikas ei ole - koolis sulle vaevalt piisavalt liha antakse. Proovi mingit vadakuvalku koos sysivesikutega kohe p2rast trenni! Taastud ja arened oluliselt paremini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Söömine ei ole korras.

2. Kui sa käid 3x nädalas saalis, siis miks sa kava 3-ks jaotada ei taha? Nii oleks palju mugavam ja loogilisem. Siis saaksid ilmselt ka kõik lihased korralikult läbi töötada. 1 harjutus igale lihasele on sinu jaoks ilmselt liiga vähe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omal sama jama ja rinnalt surumine on taandarenenud. Söömine on paigas ja lihas saab puhkust piisavalt teen kolmeks jaotatud kava korra nädalas läbi!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omal sama jama ja rinnalt surumine on taandarenenud. Söömine on paigas ja lihas saab puhkust piisavalt teen kolmeks jaotatud kava korra nädalas läbi!

Proovi teha seeriates v2hem korduseid suuremate raskustega, mingi 5 x n2iteks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Omal sama jama ja rinnalt surumine on taandarenenud. Söömine on paigas ja lihas saab puhkust piisavalt teen kolmeks jaotatud kava korra nädalas läbi!

trenn siis valesti...muuda seeriate ja korduste arvu ja pane raskemad kettad otsa :)

ise kasutasin nn püramiidi teooriat..aitas küll.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Proovi teha seeriates v2hem korduseid suuremate raskustega, mingi 5 x n2iteks.

Teen kolmenädalaste tsüklitega trenni. Et esimesed kolm teen 10 kordust teine kolm nädalat 6 ja kolmas 12-15

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viimased 3 kuud on nii olnud, et lihas on silmaga nähtavalt kasvanud kuid ntks rinnalt surusin 62,5 ära, nüüd saan vaevalt 60 üles. Milles siis probleem võib olla ?

Soovitaks proovida mõnda jõutõstjate kava. Küsi leesmanilt. Aga jah mõni inimene kohe pole loodud selleks alaks, endal kah üks selline tuttav, kes teeb juba aastaid aga tammub ikka kohal. Ei edasi ega tagasi. Vahet pole kas võtab kaaljus juurde 7-8 kilo või kaalus maha, aga raskus lamades ikka sama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soovitaks proovida mõnda jõutõstjate kava. Küsi leesmanilt. Aga jah mõni inimene kohe pole loodud selleks alaks, endal kah üks selline tuttav, kes teeb juba aastaid aga tammub ikka kohal. Ei edasi ega tagasi. Vahet pole kas võtab kaaljus juurde 7-8 kilo või kaalus maha, aga raskus lamades ikka sama :)

aga ma siiski arvan et asi on trennis :) ta vb kasutab enda jaoks valesi harjutusi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
aga ma siiski arvan et asi on trennis :D ta vb kasutab enda jaoks valesi harjutusi..

Kõige imelikum on see, et biitsepsit,õlga,triitsa selga jne suudan teha nüüd raskemate raskustega kui enne,kuigi kordused on samad. Samuti olen hakanud rohkem sööma, sest ise kaalun vaid 58kg,kuid ikka rinnalt ei tule rohkem - vb asi ongi selles, et kaalun liiga vähe :/ ?

Teen 3ks jaotatud kava: rind/triits , selg/biits , õlg/jalad + kõht. Kusjuures rind on nendest kõige arenenum

Lisasin ka 15:00 ajaks kanafiile või mingi praad.

Edited by ants16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×