Jump to content
asd

millist lisandit kasutada?

Recommended Posts

miks kõik tahavad juba 3 kuuga hullud kapid olla?

lihasmassi kasvamine võtab aega, see ei kasva üle öö.

teed trenni, trenni ja trenni, küll tulevad ka tulemused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siin igal pool viimasel ajal välja karanud tegelased, kes ütlevad, et on trenni teinud 2-3 kuud ja tahaks lisandite kallale minna. Muidugi lisandid aitavad edasi, kuid see on selleks, et jõuda üle blokaadist-trenniseisakust. Parem osta endal külmkapp täis kohupiima. Ei ole mõtet kohe neid lisandeid kasutama hakata. Kui nendest enam abi ei ole, mis siis järgmiseks ? Steroidid või ? Tee trenni ikka ennem aastake või nii. Taastumiseks söö peale trenni mõni puuvili,kohupiim ja kül lsee mass ja lihas tuleb. Ega lihase ja massi kasvatamine on pikaajaline protsess-aastad ikka. Ei ole nii, et käin 2 kuud, et wtf miks 100kg üles juba ei lähe ja miks ma ei kaalu 90 kg puhast lihast ? Kannatust veidikene ikka :huh: Tuleb minna aeglaselt, aga kindlalt oma eesmärkide poole, mitte nii, et seame korda oma toitumise, mida jälgime nädal kaks ja siis suva, et järgmine kuu jälgin jälle. Toitumine on üks tähtsamaid asju. Selle toidulisandite raha eest telli endale parem mõnelt tegijalt toitumis+treeningkava ja ma kinnitan, et kui sellest kinni pead, siis on tulemused paremad, kui see, et sa hetkel hakkad tarbima toidulisasid. Muidugi see on sinu teha. Loodan, et tekst pani veidikene mõtlema. Noh nagu nii, kui sul juba mõte peas, sisi enam sa sellest lahti ei saa...seega soeta endale pakk nt. fasti valku. Hea, odav ja kvaliteetne. Kreatiinid ja muud lisandid soovitaksin jätta tulevikku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Ja see on nüüd siis päris kaua? :huh:

Rahu, ainult rahu. Treeni mõnuga, söö mõnuga ja puhka mõnuga!

Küll see aeg tuleb veel, kui on vaja võtta lisa. Noh... minu meelest oleks hirmtore, kui vastupidi oleks võimalik jäädagi nii kiirelt arenema, kui see alguses tuleb, kui pole lisadele veel mõeldagi vaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina arvan et valku võiks ka jõusaali algaja manustada. Pole ei kuidagi moodi ohtlik ja lisavalk kuluks alati ära, veel enam kui algaja seda toidust kätte ei saa. Aga nagu eespool öeldud on toitumine ikka tähtsam kui toidulisandid. :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina arvan et valku võiks ka jõusaali algaja manustada. Pole ei kuidagi moodi ohtlik ja lisavalk kuluks alati ära, veel enam kui algaja seda toidust kätte ei saa. Aga nagu eespool öeldud on toitumine ikka tähtsam kui toidulisandid. :huh:

Ma arvan, et asi pole mitte niivõrd selles, et toidust piisavat kogust valku kätte ei saaks (mul pole küll mingi probleem tavatoidust iga päev 250 g valku saada, saaks rohkemgi kui rohkem süüa "tohiks" :o ), vaid valgulisandit peaks tarvitama lihtsalt seetõttu, et kohe peale treeningut üsna lühikese aja jooksul on vaja saada kiiresti imenduvat valku (muidugi süsivesikuid ka) ja kui just piima, petti vms valgurikast sööki jõusaali minnes kaasa ei vea (pole veel isiklikult näinud, et keegi veaks), siis olekski parim variant see lisand, muul ajal kui vahetule peale trenni ei ole lisandi kasutamine minu arust otstarbekas. Niimoodi ainult peale trenni tarvitades saab sellega ka üsna kaua läbi ja ei lähe rahaliselt väga kulukaks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma arvan, et asi pole mitte niivõrd selles, et toidust piisavat kogust valku kätte ei saaks (mul pole küll mingi probleem tavatoidust iga päev 250 g valku saada, saaks rohkemgi kui rohkem süüa "tohiks" :o ), vaid valgulisandit peaks tarvitama lihtsalt seetõttu, et kohe peale treeningut üsna lühikese aja jooksul on vaja saada kiiresti imenduvat valku (muidugi süsivesikuid ka) ja kui just piima, petti vms valgurikast sööki jõusaali minnes kaasa ei vea (pole veel isiklikult näinud, et keegi veaks), siis olekski parim variant see lisand, muul ajal kui vahetule peale trenni ei ole lisandi kasutamine minu arust otstarbekas. Niimoodi ainult peale trenni tarvitades saab sellega ka üsna kaua läbi ja ei lähe rahaliselt väga kulukaks.

Kui viitsid kirjuta ühe päeva toitumine kust sa 250g valku kätte saad, tahaks isegi :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suurusjärgus nii:

450-500 g munavalgeid- 45-50 g valku

0,5 kg liha- olenevalt lihast (sea, veise, kana...) 80-120 g valku

600 g kodujuustu või lahjat kohupiima- 85-95 g valku

Vähemal määral saan valku veel ka tatrast, tervaleivast, sepikust, mõnikord ka kalast. Ning peale trenni siis ka väike valgujook segatuna dekstroosiga.

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suurusjärgus nii:

450-500 g munavalgeid- 45-50 g valku

0,5 kg liha- olenevalt lihast (sea, veise, kana...) 80-120 g valku

600 g kodujuustu või lahjat kohupiima- 85-95 g valku

Vähemal määral saan valku veel ka tatrast, tervaleivast, sepikust, mõnikord ka kalast. Ning peale trenni siis ka väike valgujook segatuna dekstroosiga.

:huh:

Väidad et sööd igapäev 7-8 muna, pool kilo liha ja üle poole kilo kodujuustu ? Ja mitu toidukorda sul päevas on ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah (väljaarvatud munad, söön ainult munavalgeid, see 450-50 g on munavalged) ja peale selle veel muidki asju, ma nimetasin ainult need, mis palju valku sisaldavad. :o Kui normaalne päev on (kell 7 ärkan ja 23 või hiljem magama), siis söön 6 korda. Iga 3 tunni tagant, nii nagu peab kui tahad lihast kasvatada. :huh:

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
selline kysimus, et millist toidulisandit osta, kui tahan lihasmassi ja jõudu arendada. (Käin jõusaalis u. 3 kuu.)

Ikkagi ma soovitaks treeneri käest kava tellida :huh: ise tellisin ka mõned päevad tagasi ja olen söögiga väga rahul , kõht on kogu aeg täis :o

Päeva lemmiksöök on tatrapuder maitsestama jogurtiga :D õõõh ma olen nagu räigelt hapukoorest puudust tundnud ja see maitseb väga sarnaselt tatra peal supper (Y) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jah (väljaarvatud munad, söön ainult munavalgeid, see 450-50 g on munavalged) ja peale selle veel muidki asju, ma nimetasin ainult need, mis palju valku sisaldavad. :o Kui normaalne päev on (kell 7 ärkan ja 23 või hiljem magama), siis söön 6 korda. Iga 3 tunni tagant, nii nagu peab kui tahad lihast kasvatada. :huh:

A miks sa aind munavalget sööd ? Kui ma õigest mäletan siis Oldman ütles et munarebus on rohkem valku kui munavalges. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Munast ja lihast rääkides... näiteks mina sõin massiajal 10 muna ja 600g liha päevas koos muu kraamiga, toidukordasi oli 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A miks sa aind munavalget sööd ? Kui ma õigest mäletan siis Oldman ütles et munarebus on rohkem valku kui munavalges. :huh:

Massi kohta küll, aga kollane kaalub vähem kui valge ja selles mõttes siiski ühes munavalges on rohkem valku kui ühes munakollases. Teiseks: munakollane sisaldab peaaegu 2 korda rohkem rasva kui valku, valge ei sisalda rasva üldse. Muidugi kui ööpäevane rasva kogus kontrolli all on, siis loomulikult see probleeme ei tekita, aga mul on korra juba kava sellise arvestusega tehtud et on ainult valged ja ei taha seda päris tasakaalust välja ajada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

selline kysimus, et millist toidulisandit osta, kui tahan lihasmassi ja jõudu arendada. (Käin jõusaalis u. 3 kuu.)

Käi aastake veel ja kui siis veel tegija oled, hakka lisandite poole kiikama!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
selline kysimus, et millist toidulisandit osta, kui tahan lihasmassi ja jõudu arendada. (Käin jõusaalis u. 3 kuu.)

Noh vaata siit ise, vastavalt rahakotile välja mõni vadakuvalgu lisand + kiireid süsivesikuid.

Ka algajad võivad lisandeid kasutada, sest lihas tahab kohe peale trenni valku. Tavatoidust imendub valk päris pika aja jooksul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kas te joote kohe peale trenni riietus ruumis valgu joogi ära ?

Kas see jääb tsipa hiljaks kui käin pesemas ja sõidan autoga koju ja siis teen, eks umbes 30min peale trenni ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina soovitan hakata lisandeid kasutama alates 3. regulaarse trennistaazi aastat. Varem lihtsalt ei ole mõtet. Organsim suudab kergelt valgurikkamast toidust oma vajalikud aine kõik kätte saada.

Pidavat ca 1h vahetult pärast trenni olema see kriitiline aeg, mil tuleks kiireid süsivesikuid saad kätte.

Edited by eintsius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×