gmaster 303 Teavita postitusest Postitas Mai 11, 2007 näiteks 15-20 kordust ? ja seeriaid või korra aind teha ?umbes nii. rõhuda siis harjutuse kvaliteedilema ise teen paar seeriat Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Mr.Y 0 Teavita postitusest Postitas Mai 11, 2007 Huvitav kuidas F1 piloodid kaela treenivad . Jube jõud ikka mis seal mõjub, väga tugev kael peab olema !Neile ongi see pea paigal hoidmine 200-300 km/h juures kõva trenn. Igatahes kaelad on neil sellest jämedad. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Hi 0 Teavita postitusest Postitas Mai 11, 2007 Nad kasutavad kohustuslikke kaelatugesid mis suurema osa koormusest ära võtavad Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Herman 0 Teavita postitusest Postitas Mai 11, 2007 Huvitav kuidas F1 piloodid kaela treenivad . Jube jõud ikka mis seal mõjub, väga tugev kael peab olema !Schumacheril näiteks oli spets masin millega ta kaela treenis. Kunagi oli ühes päevalehes pikem artikel Schumist, kus seda mainiti. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Herman 0 Teavita postitusest Postitas Mai 11, 2007 Nad kasutavad kohustuslikke kaelatugesid mis suurema osa koormusest ära võtavadneid kaelatugesid kasutatakse turvaeesmärkidel. Kusjuures sõitjad kurdavad et need on ebamugavad nii et koormust nad vaevalt vähendavad. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Mr.Y 0 Teavita postitusest Postitas Mai 12, 2007 Kaelamasinad, kaelatrenazöörid pole ainult F1 sõitjatele, vaid on igas kaasaegses jõusaalis. Aga nendest tugedest ma ei tea... ise ma ju sõitnud ei ole, aga kommentaatorid on rääkinud selle raske kiivri paigal hoidmisest (30-40 kg vist?) suurtel kiirustel, kurvides ja ma olen mõne sõitja jämedat kaela näinud. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
bohemianrhapsody 9 Teavita postitusest Postitas Mai 12, 2007 30-40kg? Siis peab küll täis rauast (või pronksist ) kiiver olema.Seda F1 kaelatuge nim. Hans (oli vist see nimi, igatahes mingi mehe nimi oli). Need kaitsevad traumade eest avariis. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Mr.Y 0 Teavita postitusest Postitas Mai 12, 2007 Ma vaatasin üle... kiiver on 2,5 kg. Ma ei tea, kust see number mulle meelde on jäänud. Igatahes F1 ülekannet vaadates. Võibolla oli seal mõeldud kindlas kurvis kui teatud jõud mõjub. Pea ja kael on u 6-7 kg ning G-Force tabelist, mis vahel ekraanile ilmub, on näha kurvides 4-5g mõjuvat ehk siis jah u 30 kg. Avarii hetkel on see raskus isegi kuni 560 kg."Drivers face theoretical deceleration stresses of up to 80 times the force of gravity in an accident. In such a situation, the weight of their head and helmet increases quickly from 7 kg to as much as 560 kg. " Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
matti 8 Teavita postitusest Postitas Mai 13, 2007 Ma usun,et kaela treenimine väga tähtis,õigemini on tähtis omada tugevat ja jämedat kaela.Kui kael on peen aga keha on tugev,siis vähendab kael keha väljanägemist,mistõttu näed tegelikkusest mõnevõrra nõrgem välja.Kui aga omad jämedat kaela,siis loob see pildi tugevast kehaehitusest,ka juhul,kui tegelikult pole kehaehitus nii tugev.Seega,kes soovib endale silmapaistvalt tugevat kehaehitust,peab tähelepanu pöörama ka kaelale. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
Karu 0 Teavita postitusest Postitas Mai 13, 2007 30-40kg? Siis peab küll täis rauast (või pronksist ) kiiver olema.Seda F1 kaelatuge nim. Hans (oli vist see nimi, igatahes mingi mehe nimi oli). Need kaitsevad traumade eest avariis.Just, HANS - head and neck support. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides
eintsius 0 Teavita postitusest Postitas Mai 13, 2007 See üksik harjutus pane treeningu algusse, sest lõpus ei ole piisavalt enegiat, et seda korralikult teha. Need harjutused, mida soovid teistega võrreldes eelisarendada tasub alati panna treeningu algusesse. Jaga seda postitust Viita postitusele Jaga teistes saitides