Jump to content
Sign in to follow this  
testuser3

Kodune treeningkava?( ilma jõusaalita)

Recommended Posts

Kuna jõusaali võimalust praegu pole,siis oleks kena kui oskate soovitada harjutusi mida saaks teha nö koduste vahenditega

voodi,tool(id) ja hantel (2,3,5,10,15kg)

2x plaanin teha kõhuharjutusi, nende jaks pole vähemalt esialgu ingeid raskusi vaja,aga muuga tuleb probleem, harjutusi on harjutustepangas küll mitmeid,aga ei tea ju mida, mis päeval ja kui palju peaks tegema...ja pole ka neid imemasinaid ja kaldpinke võtta

soojenduste järgi saab 4x ca 20-30 kätekaid tehtud ja siis hantitega igast lollust...

eesmärk: üldise vormi tõstmine, ülakeha arendamine (ca kõhulihased) , jalad praegu ei huvita(suvelsaab rattaga sõidetud)

pikkus 180

kaal 60 ümber

vanus 19

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma teen ka kodustes tingimustes aga no see varustus mis Sul on ikka väga puudulik.... kangi oleks hädasti vaja ja raskusi palju palju palju rohkem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rind- kätekõverdused

Tritseps- kätekõverused tooli äärel, käed selja taga/handliga küünarvarte sirutamine, keha ette kallutatud

Bitseps- hantliga küünarvarte kõverdamine

Jalg- kükk

Õlg- seina vastas pea peal seistes "kätekõverdused" (kui jõuad)

Selg- kui saab kuskil rippuda, siis lõuatõmbed/oled tooli peal kehaga maaga paralleelselt ja tõmbad hantlit keha poole(alt üles)

Kuid vaevalt Sa kodustes tingiustes midagi suurt saavutad...

Edited by V8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hantlitega iseenesest annab juba teha küll asju, randmed, biitseps, triitseps, õlg, trapets( kuigi jääb kergeks ), seljale mõned harjutused( samuti kergeks jääb ), säärt saad teha kükke no kindlasti kõhtu alaselga, oleks veel mingi surumis pink kah oleks suht mõeldav juba kuid jah paljude harjutuste puhul raskust nagu vähe! Vaata Tööriistad >> Harjutustepank!

Edited by inside14

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ära raiska aega ja mine heaga jõusaali.

Ta kirjutas, et ei ole võimalik. Ise teen ka kodus trenni. Kindlasti oleks tore kui sa soetaks kangi, kuna sellega saab pea kõiki lihaseid treenida.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuna praegu on finantsolukord kehv, siis vähemalt MOMENDIL jääb jõusaal ja kang ära, seepärast palusingi harjutusi, midaoleks võimalik teha kodus ja saadaneistkokku mingi kava,mis täidaks nädala,see ei tohiks ju ilmvõimatu olla....

kodaniku V8 soovitus oli ju iseenesest hea algus ;)

ja nagu ennegi rääkisin-ei taha kulturistiks, ega mingit imekeha----->soov üldfüüsilist parandada, tõsta võhma vms, kergelt väljangemist vormida, peaks ju saama küll?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ära raiska aega ja mine heaga jõusaali.

loll jutt suhu tagasi, kodus annab vägagi hästi endale lihast kasvatada, sama mis jõusaal pm ainult tegu on pidevalt vabaderaskustega treeninguga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ise seni 99% kodus teinud, välja arvatud viimane kuu aega kui hakkasin jõusaali kasutama (kuna on võimalus nö. tasuta u. 7 korda kuus seal käia). Algul saab kodus tõesti enamuse asju tehtud, seljale vist siiski jääb väheks kui lõuatõmbamise võimalust pole (ja samas kui piisavalt raske oled, siis ei jõuagi võibolla lõuga tõmmata, selg tahaks plokki). Õlad, biitsepsi, triitsepsi, käsivarred, kõhu, rinna saab alguses enam-vähem tehtud. Vaata "Tööriistad"-> "Harjutustepank", seal klikid mingi lihase peale ja näed harjutusi, paljudele on mõni harjutus hantliga. Rinnale on hea ka laia haardega kätekõverdused, triitsepsile väga kitsa haardega kätekõverdused (peopesad koos). Jlgadele tee ka ikka netuke, näiteks tooli vms peal ühe jalaga kükke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kodus annab teha küll, aga koduga on see asi, et kodus tavaliselt puhatakse. Kui juba jõusaali lähed, siis mina teen trenni 100% ära, aga kodus on peale väsitavat tööpäeva muid ahvatlusi - pehme diivan, soe vann ja muus amüsantsemad värgid.

Olen suutnud küll paarikuise jõutsükli kodus teha, aga mitte aastaringi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

isegi kui saaks sealt pangast neid harjutusi, siis kuidas neid päevade peale jagada?Mitu harjutust peaks 1 päev sisaldama ja seeriat?

seni olen teinud 3x15 seeriaid praktilisel tiga harjutust, aga kuna teadisi pole, ei tea rohkem kui seda, et kõhtu võiks teha kuni 3x nädalas :(

kas kõht ja selg eraldi päevadel? Neid harjutusi on sealt lihtne võtta küll, aga ei taha endale kahju kah teha,liialdades mõne harjutusega nädalas..

Share this post


Link to post
Share on other sites
isegi kui saaks sealt pangast neid harjutusi, siis kuidas neid päevade peale jagada?Mitu harjutust peaks 1 päev sisaldama ja seeriat?

seni olen teinud 3x15 seeriaid praktilisel tiga harjutust, aga kuna teadisi pole, ei tea rohkem kui seda, et kõhtu võiks teha kuni 3x nädalas :(

kas kõht ja selg eraldi päevadel? Neid harjutusi on sealt lihtne võtta küll, aga ei taha endale kahju kah teha,liialdades mõne harjutusega nädalas..

On ka olemas spetsiaalsed kavad siin Tööriistad >> Treeningkavad, võtad mõne kava sealt muudad harjutused ja teed neid mida saad teha! (NB!harjutuse taga on väike hall kastike, info nagu, kui sinna vajutad siis näitab kuidas harjutus välja näeb!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
loll jutt suhu tagasi, kodus annab vägagi hästi endale lihast kasvatada, sama mis jõusaal pm ainult tegu on pidevalt vabaderaskustega treeninguga.

Ära räuska.

Algaja koht on jõusaalis,kuna seal on treener.

Ja ei ole vaja mulle seleteda kodus treenimise võimalikkust - mul omal kodus jõusaal sisustatud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Räägin ka mina oma kodustest tegemistest.

Nimelt alguseks on kodused tingimused toredad. Proovid, katsetad,õpid. Mõne nädala möödudes hakkad tundma, millist lihast iga harjutus mõjutab, kuid tähtis on siinkohal ka teoreetilist materjali lugega, et oskasid oma tegevust seostada.

Kodustes tingimustes paranda oma üldfüüsilist. Nimelt tee trenni 3x nädalas ning iga trenni vältel töötle maksimaalselt kõikki lihaseid. Eespool toodud olid mõningad võimalused kuid vaata harjutuste panka ning seosta neid raskustega mida saad ära kasutada. Siinkohal toon näite, et mina tegin nt. selga vett täis kanistriga, kangi asemel oli raudtee rööbas, ploki keevitasin ise kokku ning tõstsin telliseid ämbris.

Peale raskuste trenni käi jooksmas/rattaga sõitmas, iga kord ca. 30 min. (pulsisagedustest ja muudest ära hetkel pead vaeva, lihtsalt harjuta oma keha koormusega)

Kui esimesed kuud kodus vastu pead, siis tunned et raskused pole enam endised ning eeldan, et tekib siiski soov saali minna, peale mida võib juba tõsisemalt hakata uurima treeningkavasid, aeroobset ning kindlasti ka toitumist.

Kui midagi kahe silma vahele on jäänud, siis kindlasti mind parandatakse kuid jõudu sulle ning juhata oma keha treeninguteks sisse!

EDU!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui esimesed kuud kodus vastu pead, siis tunned et raskused pole enam endised ning eeldan, et tekib siiski soov saali minna, peale mida võib juba tõsisemalt hakata uurima treeningkavasid, aeroobset ning kindlasti ka toitumist.

Kui midagi kahe silma vahele on jäänud, siis kindlasti mind parandatakse kuid jõudu sulle ning juhata oma keha treeninguteks sisse!

EDU!

Kui tunned,et treening läheb kergemaks,siis tee raskustega :( Osta raskusvest vms. Kõike annab korraldada,pole vaja esimesel võimalusel jõusaali joosta ega see ka mingi imekoht pole :lol:

Edited by bugati

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ära räuska.

Algaja koht on jõusaalis,kuna seal on treener.

Ja ei ole vaja mulle seleteda kodus treenimise võimalikkust - mul omal kodus jõusaal sisustatud.

ema Sul rauskab :( Teadsa ma ilma treeneritagi hakkama saanud ja päris hästi niiet ära ületähtsusta seda eks :lol:

krt egomaniakk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ema Sul rauskab :( Teadsa ma ilma treeneritagi hakkama saanud ja päris hästi niiet ära ületähtsusta seda eks :lol:

krt egomaniakk :lol:

Ise kah algusest peale põhimõtteliselt ilma treeneri abita,ja kõik on okei :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Treeneriga poleks sa ehk egomaniakiks muutnud, :(

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×