Jump to content
Sign in to follow this  
kristen106

väike küsimus

Recommended Posts

kui palju peab (on soovitav) teha massikavas,jõukavas ja reljeefis kordusi. ja kuidas peaks kordusi tegema kui pikalt iga kordus peab kestma? ise olen algaja 14a ja olen tegelenud kodustel tingimustel treenimisega juba 1a aga nüüd kui olen fitnessis suht palju ringi koland ei ole ma aga sellisele vastusele vastust saand ja abi oleks tere tulnud, (nagu õeldakse: küsija suupihta ei lööda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui algaja siis tee 3 seeriat ja vali selline raskus millega j6uad teha 8-10 kordust (kui oled juba edasij6udnu siis tee rohkem kordusi 12-15) iga seeria vahel tee 1-1,5 min pausi.

Edited by intsu007

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui algaja siis tee 3 seeriat ja vali selline raskus millega j6uad teha 8-10 kordust (kui oled juba edasij6udnu siis tee rohkem kordusi 12-15) iga seeria vahel tee 1-1,5 min pausi.

aga kuidas peaks kordusi sooritama millise kiirusega ja kui teha massi kava või jõukava kas korduste arv jääb samaks?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei lööda jah :ph34r:.

Lihtne oleks meelde jätta vahemikud ca:

Jõud 1...7

Mass + jõud 8...10

Mass + relieefsus 11...15

Relieefsus 15....oo (loe: lõpmatus)

Vastavalt ülevalt alla kahaneb ka risk vigastuste tekkimiseks.

Soovitatakse teha harjutusi ajaliselt:

Lihas tõmbub kokku ca 2 s.

Lihas pikeneb ca 4 s.

Parima tulemuse saavutamiseks soovitataske teha liikumisfaas, kus lihas tõmbub kokku kiirendades, kuid see on väga kurnav.

Edited by eintsius

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui algaja siis tee 3 seeriat ja vali selline raskus millega j6uad teha 8-10 kordust (kui oled juba edasij6udnu siis tee rohkem kordusi 12-15) iga seeria vahel tee 1-1,5 min pausi.

miks algaja peab 8-10 ja alles siis võib 12-15 teha :ph34r: ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui algaja siis tee 3 seeriat ja vali selline raskus millega j6uad teha 8-10 kordust (kui oled juba edasij6udnu siis tee rohkem kordusi 12-15) iga seeria vahel tee 1-1,5 min pausi.

Palju siis proffid teevad :ph34r: ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei lööda jah :ph34r:.

Lihtne oleks meelde jätta vahemikud ca:

Jõud 1...7

Mass + jõud 8...10

Mass + relieefsus 11...15

Relieefsus 15....oo (loe: lõpmatus)

Vastavalt ülevalt alla kahaneb ka risk vigastuste tekkimiseks.

Soovitatakse teha harjutusi ajaliselt:

Lihas tõmbub kokku ca 2 s.

Lihas pikeneb ca 4 s.

Parima tulemuse saavutamiseks soovitataske teha liikumisfaas, kus lihas tõmbub kokku kiirendades, kuid see on väga kurnav.

suured tänud , eks ma siis proovin selle abil endale treening kava teha!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
suured tänud , eks ma siis proovin selle abil endale treening kava teha!!!

Ära proovi,telli parem alguseks.

Küll sa veel jõuad ka ise endale kava teha,kui sul on rohkem teadmisi ja oled enda paremini tundma õppinud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ei lööda jah :ph34r:.

Lihtne oleks meelde jätta vahemikud ca:

Jõud 1...7

Mass + jõud 8...10

Mass + relieefsus 11...15

Relieefsus 15....oo (loe: lõpmatus)

Vastavalt ülevalt alla kahaneb ka risk vigastuste tekkimiseks.

Soovitatakse teha harjutusi ajaliselt:

Lihas tõmbub kokku ca 2 s.

Lihas pikeneb ca 4 s.

Parima tulemuse saavutamiseks soovitataske teha liikumisfaas, kus lihas tõmbub kokku kiirendades, kuid see on väga kurnav.

K6ik on muidu v2ga kena.... Kiirenduse puhul on oluline j2lgida, et mingite muude iks lihastega kiirendust tegema ei hakataks (varastama...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×