Jump to content
Archangel1

Lamades suurumine!

Recommended Posts

Tere! Ma hakkasin nuud jalle trenni tegema peale mingi 2 aa. pausi :rolleyes: Suurun lamades esmaspa2ev, kolmap2ev ja reede.Teised p2evad ei k2i j6usaalis.Ja peale surumist siis teen igasugused v2iksemad harjutused ( trapets,tritseps,bitseps jne.). Teen selle progi j2rgi peagu 3 kuud. Kes mida m6tleb selle kavast? Kas ei ole liiga palju ja muidu teen 11 seeriat :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere! Ma hakkasin nuud jalle trenni tegema peale mingi 2 aa. pausi :rolleyes: Suurun lamades esmaspa2ev, kolmap2ev ja reede.Teised p2evad ei k2i j6usaalis.Ja peale surumist siis teen igasugused v2iksemad harjutused ( trapets,tritseps,bitseps jne.). Teen selle progi j2rgi peagu 3 kuud. Kes mida m6tleb selle kavast? Kas ei ole liiga palju ja muidu teen 11 seeriat :rolleyes:

3 päeva surumist on kindlasti liiga palju ja minu arust sa peaks ikka asjad paika panema nt esmaspäev tee Rind/triits/kõht kolmapäev Rind/selg ja reede Jalg/õlg/Piits vms.

Muidu lähevad ühed lihased teistest suuremaks ja see küll hea ei ole kujuta ette miuke sa välja näed kui sa aind rinda teed ja sa teed rinnale preegu ületrenni.

3korda nädalas teevad rinda need kellel on ikka mitmeid aastaid kogemusi , et naad läbi ei põleks ja seda ka harva. :rolleyes:

Nb:seeriaid tee kindlasti vähem

Edited by madis220

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe varem kunagi oli rekord 110 nuud novembris hakkasin siis j2lle kaima ja nuud 105kg saan 3 korda suuruda ja naljakas on see et j6udu tuleb ja tuleb :rolleyes: ei tea kuna see l6peb :rolleyes: aga ma arvan et ikkagi tuleb 2ra kasutada seda... M6ned teevad ju ntx teisip2eval k8kke siis seal ju t88tavad mitte ainult jalad vaid teised lihased kah vot nad ei saagi 3 korda n2dalas suruda. Muidu tahan ainult j6udu et saax palju palju palju t6sta :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehehe varem kunagi oli rekord 110 nuud novembris hakkasin siis j2lle kaima ja nuud 105kg saan 3 korda suuruda ja naljakas on see et j6udu tuleb ja tuleb :rolleyes: ei tea kuna see l6peb :rolleyes: aga ma arvan et ikkagi tuleb 2ra kasutada seda... M6ned teevad ju ntx teisip2eval k8kke siis seal ju t88tavad mitte ainult jalad vaid teised lihased kah vot nad ei saagi 3 korda n2dalas suruda. Muidu tahan ainult j6udu et saax palju palju palju t6sta :rolleyes:

Omg Kui sa alguses käima akkad siis tuleb sull kiiresti 10-20 kg juurte aga siis jääb seisma ja kui sa rinnale üle trenni teed siis akab taand areng ja su surumis tase akab langema.

Edited by madis220

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ma v6tax iga n6u siis mind ei olex enam elus :rolleyes: lihtsalt ta ta soovitas mulle midagi (mille eest ma olen v2ga t2nulik) ja ma lihtsalt esindasin kusimust mix kui nii l2heb kah ja ongi k6ik. ega ma temast ju halvasti ei m6tle :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 korda nädalas ja igapäev, olgem ausad missa tahad et su rinnad oleks nagu arbuusid ja käsi nagu banaan või :rolleyes:

isegi kulturistid ei teeniipalju rinda ja jah võib ületreenitus tulla, olen tundnud

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegin isegi algusaegadel sellise kava järgi, kuskile maale tuli ja jõudu normaalselt juurde aga nagu eespool mainitud siis hakkas ka minu puhul taandareng ei jõudnud enam teha ja jõudu kadus ära. Mina soovitan korralik kava lasta koostada siin. Ja mis sa selle palja rinnalt surumis jõuga pihta hakkad? Teisi lihaseid tuleb ikka kah treenida et üle keha tugev oleks :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

3x nädalas küll ei oleks soovitatav rinnale trenni teha. Tee 2 korda nädalas ja nii, et rinna päevadele vahele jääb 72 tundi taastumiseks. Ise teen rinda esmaspäeval ja neljapäeval. Kui kolm korda nädalas teha, siis rind ei jõua ära taastuda ja võibki tekkida tõesti taandareng. Siin eespool on sind hoiatatud juba, et pole mõtet 3 korda teha jne ning seda taandarengu juttu ka ei usu, aga loll õpibki enda vigadest ja tark õpib teiste vigadest :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuidas ja palju peaks rinnale sooja tegema kui seeriat alustaks 90 kiloga ?

Nu mina soovitaks algusesTühja kangiga.Siis 1 korra 75,80,85 ja nüüd siis 90 seeriad

Edited by madis220

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah teil on 6igus :rolleyes: no ma l2ksin novembri kuus j2lle j6usaali ja siis suurusin ainult 90kg-1kord n88d on 110kg-1kord ja sa pole max ;D aga njh mulle tundub et kui nii palju inimesi seda juttu r22givad siis nad ju EI V6I eksida :rolleyes: aga jh varem oli esmasp2ev ja neljap2ev n88d hakkan j2lle nii tegema kui kolmap2eval 110kg-3korda j6uan :rolleyes: ja palju j6udu on vaja et v6istlustel esineda :P))

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 korda nädalas ja igapäev, olgem ausad missa tahad et su rinnad oleks nagu arbuusid ja käsi nagu banaan või :rolleyes:

isegi kulturistid ei teeniipalju rinda ja jah võib ületreenitus tulla, olen tundnud

Ega see,kui sa 3 korda nädalas rinda teed ei tee su rinnalihaseid suurex kui arbuusid,pigem tuleb ületreening naq sa mainsid ja rind areneb veelgi vähem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ühesõnaga ära tee ilma kavata lase endale kava koostada , kui sul on eesmärk jõudu saada ja head rinnalt surumist treeni tervet keha . Lihas areneb puhates on siin mainitud .

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegelikult ei treeni algaja (ka peale pikka pausi uuesti alustaja) üle ka 3x nädalas surumist treenides.

Ainult et seeriate arv tasub väike hoida ja süüa ja magada palju.

Kuid varem või hiljem see ammendab ennast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ta rinnale ainult rinnalt surumist teeb, siis miks ta ei või 3 korda nädalas seda teha!?

Edited by smack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei tasu selline kava ära. Kui selga samaaegselt ei treeni, siis kisub õlad ette ning rüht läheb sellega tuksi. Teiseks arenevad niimoodi rinnalihased kiiremini kui õlad. Tulemuseks on alaarenenud õlad ning õlalihaste venitused, rebestused, kehvemal juhul üldse õlaliigeste vigastused.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kõige parem valik oleks kui sa teed ühele lihasgrupile 2x nädalas trenni näiteks jagad nädala ära:

Esmaspäev -Biitseps,triitseps,õlg

Teisipäev -kõhulihased,jala,selja

Kolmapäev -puhkus

Neljapäev -samad mis esmaspäeval

Reede -samad mis teisipäeval

Laupäeval ja Pühapäeval puhkad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×