Jump to content
Sign in to follow this  
ivar1

tahaks lihasmassi arendada

Recommended Posts

jalgratas pole jõutreening, pealegi see ei vabanda selja mitte tegemist

Share this post


Link to post
Share on other sites

esiteks, arvesta sellega et muu ülakeha lihastesse treenimine suurendab koormust seljale

teiseks on sul jalgrattaga "möllamisel" ka jala jõutrennist väga palju kasu

selja suhtes soovitan sul spordiarsti külastada, ehk saad korda ja inimesemoodi trenni tegema hakata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seoses seljaga tekkis üks küsimus. Siin foorumis on sellest ennegi juttu olnud, et on hakatud väga aktiivselt kõhtu tegema ja samas alaselg ära unustatud, millele järgnevad jamad seljaga. Mis jamad tekivad ja ... mismoodi (kuidas) kõhulihaste treening, treenimata alaseljale mõju avaldab?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis harjutused oleks hea selja tegemiseks kui on probleeme seljaga? Algas sellest kui tegin ettekallutust ketas turjal.

Praegu olen teinud jõutõmmet. Aga üldiselt kui jõutõmme võtta, siis see harjutus treenib ka palju teisi lihaseid kui selga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mis harjutused oleks hea selja tegemiseks kui on probleeme seljaga? Algas sellest kui tegin ettekallutust ketas turjal.

Praegu olen teinud jõutõmmet. Aga üldiselt kui jõutõmme võtta, siis see harjutus treenib ka palju teisi lihaseid kui selga.

Minulgi oli kunagi palju probleeme seljaga, vahepeal ei tohtinud üldse sporti teha ning käisin manuaalteraapias.

Arst aga ütles, et uuesti seljaga alustamiseks on see ettekallutus väga paha harjutus.

Soovitas teha kõhuli matil käte-jalgade tõstmist. Ehk siis vasakut kätt ja paremat jalga sirutad ühel ajal välja ja vastupidi.

Hiljem võid teha ka kõiki nelja korraga. Praeguseni ettekallutust pingil ei tee. Pigem kergemat jõutõmmet, good morning'ut ja matil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mina teen vastupidi-selga treenin tugevalt,kõhtu üldse mitte.Ausalt öeldes ei näe sellel mõtet,kuna paigast selga pole tõmmanud ja kõht ei osale üheski dünaamilises harjutuses(osaleb üksnes staatiliselt).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mina teen vastupidi-selga treenin tugevalt,kõhtu üldse mitte.Ausalt öeldes ei näe sellel mõtet,kuna paigast selga pole tõmmanud ja kõht ei osale üheski dünaamilises harjutuses(osaleb üksnes staatiliselt).

Kükki teed? Kui teed siis tugev kõhulihas on üks asi mis küki tulemust parandab, kontrollitud. Kõhulihast teha seeriatega u. 10 kordust ja nii raskelt kui saad. Ei usu? Proovi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ahjaa, rinnalt surun max 55kg ja alakeha treenida alguses ei soovi,kuna see on piisavalt tugev.

Ette Tänades Ivar.

Njaa.. see 55 rinnalt max ei ole mingiks abiks muidu..

Rinnalt surumine ei näita midagi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rinnalt surumine ei näita midagi!!

Pole vist mõtet pikalt vaidlema hakata, aga midagi ikka näitab. :ph34r: Ega millegi muu numbri (raskuse) põhjal paremini ei saagi inimese üldfüüsilist vormi hinnata teda nägemata, minu arust parim number, mis mingitki aimu annab. Kui ikka hea raskuse üles surub, siis enam-vähem 90% tõenäosusega võib arvata, et rinnalihas ei ole ainuke tugev lihas tal (ok, ega ainult rinnalihas ka surumises ei osale), vaid on ka muid lihaseid treeninud. Kui täisealine keskmise pikkuse ja kaaluga mees surub 50-60 kg, siis ei ole alust arvata, et tal ilgelt tugev ja lihaseline keha oleks ja et ta eriti jõusaalis treeninud oleks.

Edited by Capricorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole vist mõtet pikalt vaidlema hakata, aga midagi ikka näitab. :ph34r: Ega millegi muu numbri (raskuse) põhjal paremini ei saagi inimese üldfüüsilist vormi hinnata teda nägemata, minu arust parim number, mis mingitki aimu annab. Kui ikka hea raskuse üles surub, siis enam-vähem 90% tõenäosusega võib arvata, et rinnalihas ei ole ainuke tugev lihas tal (ok, ega ainult rinnalihas ka surumises ei osale), vaid on ka muid lihaseid treeninud. Kui täisealine keskmise pikkuse ja kaaluga mees surub 50-60 kg, siis ei ole alust arvata, et tal ilgelt tugev ja lihaseline keha oleks ja et ta eriti jõusaalis treeninud oleks.

Einh.. Kui kutt tahab et talle kava tehakse, siis sel juhul pole sellest 55kg rinnalt kill abi.. :P

Anh .. see selleks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pole vist mõtet pikalt vaidlema hakata, aga midagi ikka näitab. :P Ega millegi muu numbri (raskuse) põhjal paremini ei saagi inimese üldfüüsilist vormi hinnata teda nägemata, minu arust parim number, mis mingitki aimu annab. Kui ikka hea raskuse üles surub, siis enam-vähem 90% tõenäosusega võib arvata, et rinnalihas ei ole ainuke tugev lihas tal (ok, ega ainult rinnalihas ka surumises ei osale), vaid on ka muid lihaseid treeninud. Kui täisealine keskmise pikkuse ja kaaluga mees surub 50-60 kg, siis ei ole alust arvata, et tal ilgelt tugev ja lihaseline keha oleks ja et ta eriti jõusaalis treeninud oleks.

Minumeelest on jõusaalis ikka mingi kolmandik-veerand meestest "pulgakommimehed" kellel peale rinnalihase ja biitsepsi muid nagu ei paistagi olema, ok mõni teeb kõhtu ka, aga sellega asi piirdubki. Tikud all ja punn otsas, ise jõle rahul. Aga samas olen mina ka sellega rahul, jalapressil ei ole kunagi järjekorda :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×