Jump to content
Sign in to follow this  
joonas25

erinevate toodete kombineerimine

Recommended Posts

Tere...olen mitu aastat treeninud, tavaliselt kasutanud ainult Optimum Nutritioni 100% oure whey proteiini. Nüüd aga muretseti mulle mitu erinevat toodet. Ma ei usu et neid kõiki koos kasutada tohiks. Nimelt päevas võtan ma tavaliselt 4 proteiinikokteili: hommikul, lõunal, peale treeningut ja õhtul 20-21. Nüüd sain endale Universali tooteid: Universal animal pump, Universal amino 1000, Universal A:M:P, Universal animal nitro. Kas Animal Pump ei ole mitte selline toode mis pumpab lihtsalt lihased mõneks tunniks üles? Kuidas ma peaksin neid tooteid meaksin kombineerima, kasutama, peaksin midagi kõrvalejätma? Animal nitro ja Amino 1000 sisaldavad mõlemad ju aminohappeid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

loom!

soovin sul neid tooteid lähemalt uurida

väga paljudel on samad koostisained, pump ja nitro peaksid mõlemad NO omad olema, ma ei tea kas on hea mõte nii palju NO tarbida..

Share this post


Link to post
Share on other sites
loom!

soovin sul neid tooteid lähemalt uurida

väga paljudel on samad koostisained, pump ja nitro peaksid mõlemad NO omad olema, ma ei tea kas on hea mõte nii palju NO tarbida..

Mis asi on see NO

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO on lämmastik

ei soovita sul mingit asja kasutada, kui sa ei tea mis see on ja kuidas toimib.

palju sa trenni teind oled ja mis su pikkused-kaalud-mõõdud on muidu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 korda päevas kokse tarbida on küll palju ? .... et ikka tavatoitu ka sööd või ? ..... ja nende toodete kohta saad infot www.bodybuilding.com või siis fitnessi poest ... nagu et leia oma toode ja üldjuhul on eestikeelne jutt kõrval mix ja millal seda kasutada ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
NO on lämmastik

ei soovita sul mingit asja kasutada, kui sa ei tea mis see on ja kuidas toimib.

palju sa trenni teind oled ja mis su pikkused-kaalud-mõõdud on muidu?

Vanust on 19....pikkust 194 ja kaalu 91kg, veel septembris kaalusin 83 kilo...rinnalt suudan kuskil 110 kilo kandis suruda, kükke teen ka 3 korda nädalas, seal on rekord 150 kilo....mis sa arvad kas see animal pump ei ole selline toode mis lihased lihtsalt treeningugaüles mõneks tunniks pumpad...pakendilt lugedes nagu täpselt aru ei saa...igatahes on see kreatiini toode. High octane performance supplement designed to help you blast through plateaus and perconceived limitations. built on the proven foundation of creatine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NO on lämmastik

ei soovita sul mingit asja kasutada, kui sa ei tea mis see on ja kuidas toimib.

palju sa trenni teind oled ja mis su pikkused-kaalud-mõõdud on muidu?

Ja trenni teen tavaliselt 5-6 korda nädalas: rinda 3x, jalga 4x, selga 2x, kõhtu 4-5x, biitseps/triitseps teen superseeriatena 2x nädalas. Pluss veel nipet näpet näppude tugevdamise harjutusi, randmetele, kaelalihastele on ka spetsiaalsed rakmed olemas. mõnikord juhtub tõesti nii et iga päev teen midagi, tean küll et treeningute vahele jäävad puhkepäevad on kõige tähtsamad lihaste arenguks, õlg ja triitseps saavad kindlalt liiga suure koormuse, nüüd olengi neid natuke vähem teinud. Eesmärgiks on mul kehakaal saada 2-3 aastaga üle 110 kilo, praegu tuleb iga kuu vähemalt kilo juurde. Mina leian et ma ei võta liiga palju valgukokteile: 4x25g pluustoidust saadav mingi 70-80g on just paras.

Share this post


Link to post
Share on other sites

noh, mis ma oskan öelda, algaja sa just pole, aga ei tea kas just nii hullult on mõtet tooteid laduma hakata.

minu meelest on 4 šeiki päevas veidi palju, seda enam, et sa sinna kõrvale nüüd 4 toodet tarbima hakkad. sul on see massi tulek niigi kiire praegu, aga ega keegi teine sul midagi keelata-lubada saa, lihtsalt pead asja mõistusega võtma ja oma keha kuulama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×