Jump to content
sylver

Kas keegi saaks selgitada täpselt ära mis on baasharjutus?

Recommended Posts

Kõik eluterved inimesed peaks tegema nii algus, keskel kui ka lõpus- üldiselt kogu aeg, kui just vigane pole ! Baasharjutused on need mis su suureks teevad, mitte masinad ja isolatsiooni harjutused ja muu cräp.

Kükk, jõutõmme, pingilt surumised, peakohal surumine ... tee ja söö korralikult ja saad tugevaks ja suureks, lihtne.

Isolatsiooni harjutusi ära tee, need on rannaharjutused ja suurt midagi sulle ei anna.

Edu

Edited by Czar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõik eluterved inimesed peaks tegema nii algus, keskel kui ka lõpus- üldiselt kogu aeg, kui just vigane pole ! Baasharjutused on need mis su suureks teevad, mitte masinad ja isolatsiooni harjutused ja muu cräp.

Kükk, jõutõmme, pingilt surumised, peakohal surumine ... tee ja söö korralikult ja saad tugevaks ja suureks, lihtne.

Isolatsiooni harjutusi ära tee, need on rannaharjutused ja suurt midagi sulle ei anna.

Edu

Loe oma postitus korra läbi ja mõtle kolm korda, mida Sa sinna lõpuks kirja panid :blink::ph34r::lol::lol::P:D

Ära aja lolli juttu!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ei tea... ma kind of olen Czariga ühes paadis. Loomulikult -mõnede- inimeste jaoks ja -teatud- juhtudel on ka isolatsiooniharjutustel oma koht AGA ma olen väga veendunud, et kindlasti vähem kui praegu popluaarne arvamus on.

Baasharjutus - haarab mitmeid lihasgruppe - isolatsiooniharjutus - töötab peamiselt üks lihas isoleeritult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BAASHARJUTUSED pingutavad keha suuri lihasgruppe(reied, selg, rind) koos väiksemate lihagruppidega(biitseps, triitseps) Nendes harjutustes saab rakendada väga suurt vastupanu.Kasutatkse lihasmassi arendamiseks ettevalmistaval perioodil!

Reied(esikülg)-kükkimine,jalgade surumine.

Reied(tagakülg, reie-kakspealihas)-jõutõmme sirgete jalgadega

Selgroolihased-jõutõmme, jõutõmme sirgete jalgadega

Seljalihased-tõmme kangiga või hantlitega ettekallutatult, selja sirutamine ja käte kõverdamine trenazööril istudes, käte kõverdamine rippes, allatõmme kätega trenazööril

Trapetslihased-tõmme kangiga eest üles, õlgade tõstmine kangiga

Delta-seistes surumine,surumine kaela tagant, surumine hantlitega, surumine rööbaspuudel,tõmme kangiga eest üles

Rind(ülaosa)-kangiga ja hantlitega surumine kaldpingil

Rind(alaosa)-surumine rööbaspuudel,kangiga ja hantlitega kaldpingil surumine, pea alaspidi

Rind(suur)-surumine kangiga ja hantlitega lamades

Biitseps-küünarvarte kõverdamine kangi ja hantlitega,käte rippes kõverdamine,igasugused tõmbed, käte kõverdamised noodipuldil.

Triitseps-surumine rööbaspuudel, surumine, kangi tõstmine pea tagant, lamdes pingil.

Küünarvarrelihased-küünarvarte kõverdamine, kang pealthaardes, kangi tõstmine randmetega althaardes, kangi tõstmine randmetega selja tagant, seistes

Säär-päkkadele tõusmine,kang turjal ja istudes

Kõht-istesse tõusmine, jalgade tõstmine

ISOLEERITUD harjutused-mõjutavad üksikuid lihasgruppe, sageli nende üksikuid osi, suhteliselt isolatsioonis kehast.Tavaliselt on isoleeritud harjutuste vastupanu väiksem ja nad mõjutavad ühte lihasgruppi ja kujundavad seda.Kasutatakse ulatuslikult võistluseelsel treeningul.

Reielihased:säärte sirutamine, kükkimine liikumatu puusaliigesega, säärte kõverdamine

Seljalihased:pulloverid

Trapets:õlgade tõstmine hantlitega, õlgade tõstmine trenazööril

Delta: hantlite tõstmine kõrvale üles, seistes, hantlite tõstmine kõrvale üles ettekallutatult, hantlite tõstmine ette üles, seistes.

Rind:lendamised

Biitsepsid: küünarvarte kõverdamine kangiga ja hantlitega, ettekallutatult(ülakeha paralleelne põrandaga), küünarvarte kõverdamine kaldpingil istudes, ühe küünarvarre kõverdamine noodipuldil.

Triitsepsid:plokil allasurumine kätega, küünarvarte sirutamine hantliga pea tagant, küünarvarte sirutamine ettekallutatatult.

Säär: päkkadele tõus ettekallutatult partneriga, ühe jalaga päkale tõus, hantel käes.

vast said targemaks !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kui ikka igat lihasgruppi maksimaalselt treenida tahad, siis ilma isoleeritud harjutusteta küll hakkama ei saa, baasharjutustega saab küll üldfüüsilist vormi ja üldmuljet parandada, aga heaks kulturistiks (lihased kontuursed) vms minu arust küll mitte. Samas isoleeritud harjutusi on keerukam ja raskem sooritada ning paljud ei vaevugi seda tegema, peaasi, et rinnalt 150 kg ära surud, siis on alles mees. :blink:

See on minu (mitte-spetsialisti) arvamus asjast.

(sel ajal kui kirjutasin, jõuti juba asjalikum postitus kirja panna)

Edited by Veikonegger

Share this post


Link to post
Share on other sites

trenni alustatakse peale soendust (raskete vabaderaskustega) baasharjutustega- rinnapäeval lamades surumine, jalapäeval kükk ja jõutõmme on seljasirutajale+ka jalatagaosale. õlale oleks siis baasharjuttus kangisurumine kuklatagant üles või ka eest rinnalt... peale baasharjutusi siis tehakse isoleeritud harjutusi vastavale lihasgrupile...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kui ikka igat lihasgruppi maksimaalselt treenida tahad, siis ilma isoleeritud harjutusteta küll hakkama ei saa, baasharjutustega saab küll üldfüüsilist vormi ja üldmuljet parandada, aga heaks kulturistiks (lihased kontuursed) vms minu arust küll mitte. Samas isoleeritud harjutusi on keerukam ja raskem sooritada ning paljud ei vaevugi seda tegema, peaasi, et rinnalt 150 kg ära surud, siis on alles mees. :blink:

See on minu (mitte-spetsialisti) arvamus asjast.

(sel ajal kui kirjutasin, jõuti juba asjalikum postitus kirja panna)

VÄGA VALE ARUSAAM ASJAST.ERITI LAHE LAUSE ON SEE; Samas isoleeritud harjutusi on keerukam ja raskem sooritada.LOL :ph34r:

Võrdle kükki ja ükspuha mis isoleeritud harjutust , mis on keerukam , mis on raskem( kasulikum). Proovi ise järgi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BAASHARJUTUSED pingutavad keha suuri lihasgruppe(reied, selg, rind) koos väiksemate lihagruppidega(biitseps, triitseps) Nendes harjutustes saab rakendada väga suurt vastupanu.Kasutatkse lihasmassi arendamiseks ettevalmistaval perioodil!

Natuke eksitav jutt. Võib-olla sina kasutad ainult ettevalmistaval perioodil , enamik siiski alati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kuidas võtta, nimelt enamus teebki seda just lihasmassi arendamisel ehk siis peaaegu aastaringselt. Ehk siis seda ettevalmistavat perioodi saab võtta kahjuks mitmeti jah.Reljeefi jms. tehakse enamasti tsükliliselt ja seda enamus kahjuks ei kasuta! Nii olen mina praktikas täheldanud!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kas see on siis vale, kui ma teen supersetti nii, et algul pec-deck masinal isoleeriv rinnale ja siis kohe rinnaltsurumine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Võib ikka, aga no see on juba erimeetod, aga seda tehakse siis kui oled juba mõnda aega käinud ehk siis algajatele mitte soovitatatav!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kõik eluterved inimesed peaks tegema nii algus, keskel kui ka lõpus- üldiselt kogu aeg, kui just vigane pole ! Baasharjutused on need mis su suureks teevad, mitte masinad ja isolatsiooni harjutused ja muu cräp.

Kükk, jõutõmme, pingilt surumised, peakohal surumine ... tee ja söö korralikult ja saad tugevaks ja suureks, lihtne.

Isolatsiooni harjutusi ära tee, need on rannaharjutused ja suurt midagi sulle ei anna.

Edu

Loe oma postitus korra läbi ja mõtle kolm korda, mida Sa sinna lõpuks kirja panid :ph34r::lol::lol::P:D:D

Ära aja lolli juttu!!!!

Miks see loll jutt on? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miks see loll jutt on? :blink:

Loll on see osa, kus sa ütled, et ära isolatsiooniharjutusi tee ja et need ei anna sulle eriti midagi. Mis sa arvad, kui teha eksperiment, kus kõrvuti pannakse treenima mees, kes teeb etteantud seeriad ainult baasharjutusi ning teine mees, kes antud seeriad jagab ära baasharjutuste ja isoleeritud harjutuste vahel. Milline tulemus on?

Tõenäoliselt saavutavad mõlemad ühtlase massi juurdekasvu, selle vahega, et teisel mehel on tänu isolatsiooni- ja venitusharjutuste kaasamisele lihaskiud pikenenud, lihaskontuurid selgemalt välja eristunud ning üldmulje reljeefsem. Ja kui nüüd mõlemal mehel on samapalju massi, kuid ühel lihased selgemalt eristunud, siis kumma variandi sina valiksid?

Share this post


Link to post
Share on other sites
VÄGA VALE ARUSAAM ASJAST.ERITI LAHE LAUSE ON SEE; Samas isoleeritud harjutusi on keerukam ja raskem sooritada.LOL B)

Võrdle kükki ja ükspuha mis isoleeritud harjutust , mis on keerukam , mis on raskem( kasulikum). Proovi ise järgi.

Kas kükkide tegemine on siis väga keerukas harjutus? Mõtlen pigem seda, et kükki oskab igaüks teha, aga mingit spetsiaalset isoleeritud harjutust mitte. Algajad tihti lihtsalt ei tule selle pealegi, et võiks teha/peaks tegema, teine jälle kes asjast teadlik on, ei suuda lihast korralikult ära isoleerida (mõne lihase ja harjutuse puhul minu arust üsna keeruline). ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
See tegija staatus tuleks sinult ära v6tta ja algaja omaga asendada, kuna su kysimus oli ikka eriti mööda!!!

Ma mõtlesin seda, et kui pea eesmärgiks on jõud, siis ei tehta nii palju isolatsiooni harjutusi! Selle tomsteri näite järgi küsisin ma, kuna kõigil pole eesmärgiks ainult lihased ja nende kontuurid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas kükkide tegemine on siis väga keerukas harjutus? Mõtlen pigem seda, et kükki oskab igaüks teha, aga mingit spetsiaalset isoleeritud harjutust mitte. Algajad tihti lihtsalt ei tule selle pealegi, et võiks teha/peaks tegema, teine jälle kes asjast teadlik on, ei suuda lihast korralikult ära isoleerida (mõne lihase ja harjutuse puhul minu arust üsna keeruline). ;)

Eriline sell oled ,korralikku kükki korraliku raskusega enamus just teha ei oska, kaasarvatud ma ise, tehnika logiseb pidevalt. Tõesti oled mitte-spetsialist , mina ka ei ole spets , aga parimatel päevadel olen kükis Eesti üks paremaid olnud oma kaalus, seega natuke tean millest räägin.

Edited by BULDOOSER

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kas kükkide tegemine on siis väga keerukas harjutus? Mõtlen pigem seda, et kükki oskab igaüks teha, aga mingit spetsiaalset isoleeritud harjutust mitte. Algajad tihti lihtsalt ei tule selle pealegi, et võiks teha/peaks tegema, teine jälle kes asjast teadlik on, ei suuda lihast korralikult ära isoleerida (mõne lihase ja harjutuse puhul minu arust üsna keeruline). ;)

kükk oli suht halb valik ...

kükkide tegemine on väga keerukas .... ma väga vabandan .... olen kindel et enamus teevad kükke oma esimestel kuudel või aastal valesti ... 50 kilose raskuse puhul ei puhu tehnika nii väga pilli kuid mida suuremaks lähevad raskused seda tähtsam on teha kõik tehniliselt korrektselt ... lisaks sellele on küki puhul jalgade asendiga mängides võimalik treenida erinevaid lihaseid ... selga peab hoidma jne .... on olemas pool kükid täiskükid ja kasti peale kükkimine jne .... kükk on suht väga raske harjutus ...

isoleeritud harjutused on need mis on tavaliselt kergemad ... piisab paarist asjast mida peab jälgima ja teed juba asja korrektselt ..

aga see vaid minu arvamus ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×