Jump to content
Sign in to follow this  
Saabastega Kass

treeningkava naisele

Recommended Posts

Tere Fred!

Olen aktiivselt jõusaalis treeninud 3 aastat. Viimasel ajal igasugu erinevaid arvamusi kuulnud kava jaotamise kohta, osad ütlevad et parem treeni terve keha mitu korda nädalas läbi, teised jälle jaotavad laiali... Tekkis selline küsimus et kuidas sina soovitaksid kava jaotada, kas pigem ühel päeval terve keha läbi ja mitu korda nädalas või siis kava jaotatud kaheks-kolmeks? Kumb oleks efektiivsem? Ja kui palju soovitaksid üldse naisterahval jalga treenida, mitu korda nädalas ja palju harjutusi? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tere Fred!

Olen aktiivselt jõusaalis treeninud 3 aastat. Viimasel ajal igasugu erinevaid arvamusi kuulnud kava jaotamise kohta, osad ütlevad et parem treeni terve keha mitu korda nädalas läbi, teised jälle jaotavad laiali... Tekkis selline küsimus et kuidas sina soovitaksid kava jaotada, kas pigem ühel päeval terve keha läbi ja mitu korda nädalas või siis kava jaotatud kaheks-kolmeks? Kumb oleks efektiivsem? Ja kui palju soovitaksid üldse naisterahval jalga treenida, mitu korda nädalas ja palju harjutusi? :blink:

Kava jaotamine lihasgruppide järgi on kulturismi metoodika! Tavaharjutajale soovitan kava jaotamist kõige rohkem kaheks: ülakeha ja alakeha treeninguteks.Samuti soovitan terve keha treeningut,kuid vaheldumisi mitme erineva kavaga.

Naistele soovitan 2 korda nädalas jõusaaliharjutusi jalgadele; harjutuste arv oleneb raskusastmest.Samas - kui tehakse ainult kergeid harjutusi,siis saab sagedus olla ka suurem,kuid tulemus on viletsam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×