Jump to content
Ujuja

Rulluiskudel pidurdamine suuremal kiirusel?(algaja)

Recommended Posts

Nimelt sai endale uisud ostetud.Rattaste suurused on 2 tagumist on 100mm/85a ja 2 esimest 90mm/85a

Probleem tekib kui vaja kiiremini pidurdada.

Proovisin T pidurdamist mis ei tule kuigihästi välja suuremal kiirusel ja klotsiga pidurdamine selle puhul on vaja ka tükk maad ennem pidurdama hakkata.

Keegi oskab anda veel soovitusi kuidas kiiremini seisma saab?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Nimelt sai endale uisud ostetud.Rattaste suurused on 2 tagumist on 100mm/85a ja 2 esimest 90mm/85a

Probleem tekib kui vaja kiiremini pidurdada.

Proovisin T pidurdamist mis ei tule kuigihästi välja suuremal kiirusel ja klotsiga pidurdamine selle puhul on vaja ka tükk maad ennem pidurdama hakkata.

Keegi oskab anda veel soovitusi kuidas kiiremini seisma saab?

Varjante on palju, aga proovi nii:1. lase uisud laiemaks kui 6lgade laius ja suuna uisu otsad sisse poole ja kui tunned et hoog on piisav T-pidurdamiseks, siis tee T!

2. teine varjant on teha slaalomit, aga need peavad suht jarsud poorded olema, seda on vaja natuke vaiksema kiirusega harjutada, ennem kui max kiirusel proovima hakkad(teel peab ka omajagu laiust olema, 3-5m ise saan ilusti kolmega hakkama)

Teed ikka t-pidurit nii, et moodustub u 90ktaadine nurk kui taga rattad on lahestikku(5-10cm) ise nimetaksin seda L-pidurkis :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

ohoh ma tänan proovisin seda jalad hästi laiali ja sis nagu kokku ja laiali nagu ussi mõlema jalaga ühes rytmis.Ja suht hästi saab hoo maha.T pidurdamisega läheb veel aega aga siiski.Lähen proovin uiske kaukäel seal saab vast pikemalt sõita.Siin pääskülas ei saa nii pikkalt sõita nagu tahaks.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma nüüd ei saa aru, kuidas sul tavalistel rullidel rattad erinevat mõõtu on uisu kohta? Nagu ma aru saan, siis kand on kõrgemal kui varba osa? Sellel juhul sul eest teine ratas ei puutu üldse maad, sest uisk kannab esimese ja kolmanda ratta peal? Väike loogikaviga. Äkki täpsustad, kuidas sul need rattad on. Võibolla mingi eriti hea variant ja peaks ise ka proovima, aga pole selle peale tulnud, et mis see juurde annab?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Ma nüüd ei saa aru, kuidas sul tavalistel rullidel rattad erinevat mõõtu on uisu kohta? Nagu ma aru saan, siis kand on kõrgemal kui varba osa? Sellel juhul sul eest teine ratas ei puutu üldse maad, sest uisk kannab esimese ja kolmanda ratta peal? Väike loogikaviga. Äkki täpsustad, kuidas sul need rattad on. Võibolla mingi eriti hea variant ja peaks ise ka proovima, aga pole selle peale tulnud, et mis see juurde annab?

Mine uuri asja poest v6i netist, siis saad aru mida ta m6tles, sa ise tegid oopis vaikse vea :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Ma nüüd ei saa aru, kuidas sul tavalistel rullidel rattad erinevat mõõtu on uisu kohta? Nagu ma aru saan, siis kand on kõrgemal kui varba osa? Sellel juhul sul eest teine ratas ei puutu üldse maad, sest uisk kannab esimese ja kolmanda ratta peal? Väike loogikaviga. Äkki täpsustad, kuidas sul need rattad on. Võibolla mingi eriti hea variant ja peaks ise ka proovima, aga pole selle peale tulnud, et mis see juurde annab?

Nimelt kui ees on väiksem ratas annab see rohkem manööverdamis/pööramis/juhtimis võimalust

uisud on need:

http://k2skates.com/product/moto-extreme

uisud sain 4300 krooniga + kaitsmed mis ostsin juurde.(kaitsmed on rollerblade omad.Lihtsalt istusid mugavamalt).

em uiskamine tundub hekel mu jaoks nagu drugz:D

3 korda täna juba sõitmas käinud.

sain eile sellise asja ka kätte

http://www.digi.ee/node/4421

nimelt nüüdseks juba 2 nädalat iga hommiku ja õhtu kõhulihastele trenni tehtud.(4x20 seeriad 8ne hantel rinnal) ujumas ka nö paar korda nädalas.

Nüüd vast isegi rohkem.(vanasti sai ujutud pikkalt.rekord 5km 2 tunni ja 15 minutiga peatumatta järjest ujumist.) hetkel aga nii palju ei jõua kuna pole trenni eriti teinud.Aga otsustasin ennast uuesti käsile võtta.Suudan sporti teha kui see mulle meeldib.MP3 teeb selle ujumise kindlasti meeldivamaks ja uiskamine on kah suht OK.Kõigeraskem on hommikuti ennast varem ülesse ajada et kõhule trenn teha.(aga armastan kaua magada:D)

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Varjante on palju, aga proovi nii:1. lase uisud laiemaks kui 6lgade laius ja suuna uisu otsad sisse poole ja kui tunned et hoog on piisav T-pidurdamiseks, siis tee T!

2. teine varjant on teha slaalomit, aga need peavad suht jarsud poorded olema, seda on vaja natuke vaiksema kiirusega harjutada, ennem kui max kiirusel proovima hakkad(teel peab ka omajagu laiust olema, 3-5m ise saan ilusti kolmega hakkama)

Teed ikka t-pidurit nii, et moodustub u 90ktaadine nurk kui taga rattad on lahestikku(5-10cm) ise nimetaksin seda L-pidurkis :D

???? Rulluiskudega küll selliseid trikke teha ei saa!!!

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
???? Rulluiskudega küll selliseid trikke teha ei saa!!!

vat ikka saab küll

kõik tegelikult oleneb uisu rataste suurusest.Mida suurem ratas seda kiiremat kiirust võimalik arendada.Samas seda raskem on seisma jääda.

See T pidurdamise selgeks saamine võtab rohkem aega.Ülepäeva ei saavuta midagi.Kukkunud pole õnneks veel kordagi.

Ise lein hetkel kõige raskemas osaks suurel kiirusel pidurdamise.Näiteks laskumine seal tunnen ennast ebakindlalt sest ei tea kuidas õieti pidurdada.Kas oeaks kogu laskumise aeg klotsiga nö pidurit peal hoidma?Kui kiirsu suuram laskumisel ja vaja seisma jääda või kiirust alla saada hm T pidurdamine on suht eba seal ju a vb ma lihtsalt liiga noob et ei oska veel

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma ütleks, et slaalomiga pidurdamine parim viis, minu jaoks vähemalt. T sööb tohutult rattaid, oleks ma omal ajal ainult nii piduradnud oleks iga nädal uued rattad pidanud ostma. Aga kui nii tihti ei sõida siis on T siiski parem ja sellega saab kiiremini seisma kah.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma ütleks, et slaalomiga pidurdamine parim viis, minu jaoks vähemalt. T sööb tohutult rattaid, oleks ma omal ajal ainult nii piduradnud oleks iga nädal uued rattad pidanud ostma. Aga kui nii tihti ei sõida siis on T siiski parem ja sellega saab kiiremini seisma kah.

V6id ka pidurdada 360 kraadiga, aga jallegi alustada vaikse hoo pealt proovimist :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma ütleks, et slaalomiga pidurdamine parim viis, minu jaoks vähemalt. T sööb tohutult rattaid, oleks ma omal ajal ainult nii piduradnud oleks iga nädal uued rattad pidanud ostma. Aga kui nii tihti ei sõida siis on T siiski parem ja sellega saab kiiremini seisma kah.

ise olen ca 10a kiiruisutamisega tegelenud ja vähemalt Eesti teedel on parim praktika seisma jäämisel tuntava kiiruse juures "ringpidurdus" PT nimetas seda vist 360-ks or something.

igast T ja L pidurduste probleem on selles, et on pidurdava jala rattad on pärast lihvitud "kolmnurkseks"

Mis puutub klotsi siis kogemused näitavad, et klotsiga saad enne viga kui klotsita. See klotsiga pidurdamise kontseptsioon on üldse väga vildakas.

Üks huvitav (minu meelest) viis on veel mis suhteliselt kiiresti su seisma jätab, st ma olen soovitanud seda algajatel kes veel nii hästi ei suuda ühel jalal seista. Nimelt üks jalg ees sõita muru peale.

PS! K2 rulluisud on tõsiselt halb ost :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
PS! K2 rulluisud on tõsiselt halb ost :D

Mix sa nii arvad, sest ise olen neid 2 a juba ''l6hkunud'' :D kuid pole mingeid probleeme olnud ja ventilatsioon on ka hea! Vo odavad mudelid on jama :)

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Mix sa nii arvad, sest ise olen neid 2 a juba ''l6hkunud'' :) kuid pole mingeid probleeme olnud ja ventilatsioon on ka hea! Vo odavad mudelid on jama :(

ma lähtusin puhtalt kiiruisutamise aspektist :D Ma ei tea tõesti kedagi, kes sõidaks K2-ga kiiruisku :) I mean rohmakad on minu arust ja kuullaagrite kohta on palju kriitikat kuulda. Ise olen jäänud viimastel aastatel RB-le truuks.

sõites nii 30-40km päevas (üle päeva) siis saab eriti hästi tunda hea/oskuslikult tehtud uisu ning "leg-killer"-i vahet :D

..aga jällegi... maitse asi vist?

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Ma pole kunagi kuulnud T- ja L-pidurdusest. Aga pidurdada saab ka nii, kui muuta otseliikumine singa-vonga S-liikumiseks, see võtab ka hoogu maha. Sarnaselt nagu jääpeal uisutades võid jääpeal otse kihutades lihtsalt uisud paralleelselt hoides sõidusuuna vastu keerata nurga all, nagu slaalomi-sõidu pidurdus sisuliselt siis. Sarnaselt saab ma arvan ka rulluiskudega pidurdada, teed S-pidurdust siis, võtab hoogu vähemaks küll ma arvan.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Ma pole kunagi kuulnud T- ja L-pidurdusest. Aga pidurdada saab ka nii, kui muuta otseliikumine singa-vonga S-liikumiseks, see võtab ka hoogu maha. Sarnaselt nagu jääpeal uisutades võid jääpeal otse kihutades lihtsalt uisud paralleelselt hoides sõidusuuna vastu keerata nurga all, nagu slaalomi-sõidu pidurdus sisuliselt siis. Sarnaselt saab ma arvan ka rulluiskudega pidurdada, teed S-pidurdust siis, võtab hoogu vähemaks küll ma arvan.

see ei tööta kui on vaja kiirelt seisma jääda, siis pole aega teha slaalomit :D

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Igasugu pidurdused, millest siin räägitud, peale klotsiga pidurduse söövad rattad kiirelt ära, seega ma soovitaks pikalt ette näha :D ja aegsasti kiirust hakata klotsiga vähendama :D kui keegi ette toppma jääb :) ...aga kui muidugi asi on väga ootamatu, siis mina kasutan nn L-pidurdust.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Kas keegi on uisutamisel keppe kasutanud? Kuidas need aitavad pidurdada?

pole kasutanud, aga kui sa loogiliselt m6tled siis saad Ise vastata oma viimasele kysimusele :D ei m6elnud seda halvaga!

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
Kas keegi on uisutamisel keppe kasutanud? Kuidas need aitavad pidurdada?

need pidurdada ei aita. Kiiret reageerimist vajavas situatsioonis on nad pigem miinuseks, kuna kipuvad koos tasakaalu püüdva käega kaasa minema, mis pole lähedalseisjale või varale ohutu.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides
need pidurdada ei aita. Kiiret reageerimist vajavas situatsioonis on nad pigem miinuseks, kuna kipuvad koos tasakaalu püüdva käega kaasa minema, mis pole lähedalseisjale või varale ohutu.

noh hetkel olen uiskudega rahul liigab ka suht hästi

mis tekkitab probleemi on langusel(kui langus lõppeb lõppeb ka kõnnitee)et alngedes üritasin igat pidi ja suht nöök alla tulla selline ehkupeale tuikumine ei istu üldse.Sain kuidagi viisi ka hakkama selle klotsiga pidurdamisega(hoides nö pidurit peal ja mäest alla aga see väsitas rämedalt jalga ja ilmselgelt kulutab ka klotsi) ja ei saanud ikkagi kiirust nii ruttu maha kui oleks tahtnud.Tean jah et algaja värk aga mis teha kui ei proovi ja ei uuri sis ei saa oskama kah.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Siiani on samuti siin see 360-kraadise ringigia pidurdamise idee töödanud kõige paremini, kuigi selle tegemine hädaolukorras tõsatb pea iga kord juuksed peas püsti. Kui ruumi on, siis paar-kolm ussi kurvi ka ette teha, need neelvad päris hästi kiirust kui teha külglibismise piiril. Hea soovitus oleks alati vaadata teede ristumise kohti 20...30m vähemalt ette. Kui nähtavus ei võimalda, siis võta hoog aegsasti maha.

Jaga seda postitust


Viita postitusele
Jaga teistes saitides

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

  • Viimati Sirvimas   0 liiget

    Ühtegi registreeritud kasutajat ei vaata seda lehte.

×