Jump to content

fluid

Kasutajad
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutraalne

About fluid

  • Rank
    Algaja
  1. Treenig ja alakaalulisus

    Ma hakkasin 5 korda päevas sööma. Esialgu selliseid enam-vähem õiget kraami oma teadmiste põhjal, hiljem tellisin toitumiskava.
  2. Treenig ja alakaalulisus

    Mina olin sinu vanuses umbes samapikk ja kerge. Samad mured olid ka et kont mis kont. Ma võtsin oma kehakaalu ette küll alles kahekümnendate eluaastate keskpaigas a see selleks. Ma ei tea kas sina suitsetad aga ma ennem tegin seda ja kui maha jätsin, tulid esimesed 5 kg. Siis hakkasin omapead jõusaalist käima, sain veel 3 kg juurde. Pärast pikka käimist mõistsin, et ilma korraliku toitumiseta rohkem ei tule. Siis võtsin toitumise käsile ja sain 10kg juurde. Kui tahaksin veel juurde saada, peaks hakkama toitu juba vähemalt esialgu sisse vagisi ajama. Ühesõnaga sinule sarnase kehaga võin sulle kinnitada, et trennil on tühisem roll kui söömisel.
  3. Kaal ei lange kuidagi, pigem tõuseb.

    Raske on end praegu tagasi hoida, tahaks hirmsasti vaielda
  4. Kaal ei lange kuidagi, pigem tõuseb.

    Kui tegemist on Audiga, siis ei aitäh Audiomanikuga vaielda on lootusetu üritus.
  5. Kaal ei lange kuidagi, pigem tõuseb.

    Tasuta lõunaid pole olemas. See raha mis sa kokku hoiad küttekulu pealt, tambib keegi kaasaegse diiselauto hädade sisse mis kehvemal juhul nullib pikaks ajaks kasumi ära võrreldes suure pommikindla vabalthingava bensukaga.
  6. Stress ja kaalulangetamine

    Misasi see AD on? Mulle kuluks söögiisu ära
  7. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Oled sa kindel, et sa ikka ektomorf oled? Ma olen sinust 4 cm lühem ja kaalusin enne trennis käima hakkamist 67kg ja mina nimetaks ennast ektomorfiks.
  8. toidulisandi kohta

    Mul algab juba poes probleem liha valimisega. Kuidas sa valid omale iga päev, mõni päev kaheks söögikorraks midagi, mis sulle väga ei maitse? Ma vahin seda lihaletti ja mõte läheb täiesti lukku, ma ei suuda omale mitte midagi valida sest ma ei taha sealt mitte midagi saada. Lisaks sellele on lihafileed ja kalafileed ka toidukorvi üks kallimaid osi mis ei aita ka kuidagi valimisele kaasa Täiesti plokk tuleb ette kui pead midagi vastumeelselt sisse ajama ja muidugi ei taha siis veel selle valmistamisega üldse vaeva ka näha. Ja see kõik tekitab stressi ja siis on söögiisu veel vähem Lisaks olude sunnil on trenniajad ka nädala sees liiga hilja ja siis kui stress ka veel on, siis ei maga öösel hästi ja oled koguaeg väsinud mis omakorda annab jälle jõusaalis tunda. See omakorda tekitab veel rohkem stressi, et käid aga tulemust pole ja nii see surnud ring käib mul
  9. toidulisandi kohta

    Sarnane mure endalgi. Söögiisu on kehva ja väärtuslikud kilod kerged kaduma. Sai omale pool aastat tagasi toitumiskava tellitud aga ma ei suuda ennast sundida ära sööma vajalikku kogust liha või kala. Pigem vastupidi - järjest vähem ma neid saada tahan. Pudruga, kodujuustuga saab hakkama, muna ka kuidagi läheb aga liha ja kala vastumeelselt. Pole tegelikult lapsest saati kumbagi armastanud. Mis oleks minule alternatiivid?
  10. Massi juurde kuid kõhtu vähemaks

    Ma täpselt pole jälginudki, see Eesti toodang, mis ta nimi oligi, Biolab?
  11. Massi juurde kuid kõhtu vähemaks

    OK. Väga hea Aga nüüd see küsimus, et kas üldse enne magamaminemist peaks midagi sööma? Võtsin massilisajat enne magamaminemist, sest kuskilt tulnud teadmine et enne magamaminemist peaks valku sööma. Ja kas keegi oskab soovitada kuskohast ma enda jaoks just õige toitumiskava saan kui ma ei tea ühtegi treenerit?
  12. Massi juurde kuid kõhtu vähemaks

    Noh pigem kipub ta paksuks minema, mitte suureks
  13. Minul siis selline probleem, et kõht hakkab ette tekkima. Muidu olin suht kõhna ja sain jõusaaliga ikka massi juurde, hakkasin 5 korda päevas sööma, üritasin rohkem tervislikke asju süüa, kasutasin massilisajat ja mingi aasta aega kasvas kogu keha ilusti. Nüüd aga viimasel ajal kipub kõhu kasvamine teistest kehaosadest ette ruttama. Kõhulihaseid teen 2 korda nädalas viimase asjana ühe korra ühesugust harjutust ja teine päev teistsugust. Kas viga otsida vähestest kõhulihaste harjutusest kuigi varem tegin neid samapalju või isegi veidi vähem ja pole seda probleemi olnud Kas ma ikkagi ei toitu piisavalt õigesti? Massilisajat võtan ennem magamaminemist ja vahelduva eduga lõunaoote asemel, kas see tekitab seda? Ei tahaks toitumise arvelt ka midagi väga tagasi tõmmata, kuna ei soovi kogu keha kaalulangust.
×