Jump to content

JackDaniels

Kasutajad
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About JackDaniels

  • Rank
    Algaja
  1. Sisemised rinnalihased

    missuguseid harjutusi peaksin tegema, et just sisemised rinnalihased areneks? kõrvalt ok juba a vat sisemised ei taha arengus järgi tulla.
  2. sisemised rinnalihased

    tere, muud lihased ja lihasgrupid arenevad ilusti, kuid just sisemised rinnalihased ja ka alumised ei taha mitte areneda. Mis harjutused selleks parimad?
  3. Massi juurde, 60st 70

    Olen sale vend, hetkel 60 kg. Soovin suveks 10 kg juurde yhesõnaga 70 kg. Missuguste seeriate ja kordustega peaxin erinevaid harjutusi tegema, et mass tõuseks ( tean et söömine on kõige tähtsam, söön sajaga
  4. Alumised rinnalihased

    milline see pullover on
  5. Alumised rinnalihased

    aitähh maximus, aga täpsemalt milliseid harjutusi neg. kaldega? ja kas lendamine ei tee mitte välimistele rinnalihastele? tiibade all mõtlesin selja lailihast jah
  6. Alumised rinnalihased

    Olen suht algaja, kõik areneb normaalselt nii nagu plaanitud, väljaarvatud alumised rinnalihased. Millised harjutused hantlite ja kangiga panevad rõhu just alumistele rinnalihastele? ( harjutusepangast mitmes?) Ja oli yx hea harjutus mis "tiivad" kohe ylespumpas aga meelest läinud, milline see oli? Ette tänades, J.D
  7. treeneri treeningkava...

    mõtlesin uuesti hakata trenni tegema ja ikka ei tea kas teha seda kava siis või mitte.
  8. treeneri treeningkava...

    Tõesti absoluutselt olematu analüüsivõime Oldmanil. Huvitaks isegi väga, et miks siis selline kava koostati. Enda poolt võin öelda, et see treener igati sümpaatne inimene kes kehakultuuri ka lõpetanud. Arvan, et ei tee talle ülekohut kui annan tema numbri kuna ta selle asjaga ju elatist teenibki. Teadjamad inimesed võiksid siis uurida, et miks just nii ja anda ka siin näägutajatele teada. 55674748- Janar
  9. treeneri treeningkava...

    Perekonnanimi on kahjuks meelest läinud aga pärit on Pärnust ja eesnimi Janar. Ikka pidi olema paberitega treener ja kehakultuuriteaduskonna lõpetanud jne.... Treener oli ta Pärnu Tennishalli jõusaalis.
  10. treeneri treeningkava...

    vast ei ole kui treening 3 korda nädalas...jõuab ju ilusti ära taastuda
  11. treeneri treeningkava...

    P.S. Eelnevalt olin jõusaalis käinud 3-4 kuud
  12. treeneri treeningkava...

    Olen 24 aastane 185cm pikk ja 68kg ja otsustasin hakate tegelema jõusaali treeningutega. Võtsin ka endale personaalse treeneri kes koostas mulle kava ja näitas harjutuste tegemist. Kava tema nõuande järgi teen 3X nädalas...esmasp., kolmap., ja reede. Mida arvate sellest kavast? Iga treening algab soojendus sõiduga 10-15 minutit + venitusharjutused. Sama lõpus. 1.Päev 1. Istudes rinnalihase surumine 10-15 3 2. Kaldpingil õlalihase harjutus 10-15 3 3. Jalgade sirutus, reie nelipea 10-15 3 4. Jalgade painutus, reie tagakülg 10-15 3 5. Biitseps, kangiga 10-15 3 6. Triitseps kangiga 10-15 3 7. Tõmbed ülalt rinnale 10-15 3 8. Tõmbed ülalt kukla taha 10-15 3 9. Kükkimine kangiga 8-12 3 10. Sääre sirutused 10-15 3 11. Kõhulihased 30 2 12. Seljalihased 30 2 2.Päev 1. Istudes rinnalihase painutus 10-15 3 2. Tõmbed sõudmis pingil 10-15 3 3. Reie lähendaja 10-15 3 4. Reie eemaldaja 10-15 3 5. Biitseps, kangiga 10-15 3 6. Triitseps kangiga 10-15 3 7. Tõmbed istudes jalad kõverdatud, sirge seljaga 24-30 3 8. Rinnalt surumine kangiga 8-15 3 9. Õlalihased hantiga 10-15 3 10. Kaldpingil jalgade surumine 10-15 3 11. Kõhulihased 30 2 12. Seljalihased 30 2 5.Päev Kõik kordused (10) ja seeriad (1-2) 1. Istudes rinnalihase surumine 2. Kaldpingil õlalihase harjutus 3. Jalgade sirutus, reie nelipea 4. Jalgade painutus, reie tagakülg 5. Biitseps, kangiga 6. Triitseps kangiga 7. Tõmbed ülalt rinnale 8. Tõmbed ülalt kukla taha 9. Kaldpingil jalgade surumine 10. Sääre sirutused 11. Istudes rinnalihase painutus 12. Tõmbed sõudmis pingil 13. Reie lähendaja 14. Reie eemaldaja 15. Biitseps, kangiga 16. Triitseps kangiga 17. Tõmbed istudes jalad kõverdatud, sirge seljaga 20 1-2 18. Rinnalt surumine kangiga 8-12 1-2 19. Õlalihased hantiga 20. Kükkimine kangiga 21. Kõhulihased 30 1-2 22. Seljalihased 30 1-2
  13. kava

    Ei teinud ise, jõusaalist see. Kas natuke muutes või copy paste´iga keegi paremaks oskab kava teha? Ette tänades, Jack
  14. Kreatiini tarvitamine

    mismõttes mis tihedusega?Laadimiskuuril 4x5g päevas ja nädala aega :)Ntx enne hommikusõõki,enne lõunasõõki,enne trenni,peale trenni (neid võimalusi on väga väga palju ) ................... räägime mööda üksteisest, ok teen selle laadimiskuuri ära nädal aega. Mitu nädalat siis vahelejääb enne kui uue laadimiskuuri tegema peab? üks laadimiskuur kuus?
  15. kava

    Kuidas treening siis pikaks läheb kui ühel päeval on 8 erinevat ja teisel päeval 11 erinevat harjutust. Siin Oti koostatud kavade all 10 harjutust päevas. Tavaliselt läheb jõusaalis 1-1.5h Kas seda on palju? Vead: Jalal j22vad p6lvepainutajad vaeslapseossa... Sellest lausest ei saanud midagi aru
×