Jump to content

maximus89

Kasutajad
  • Content count

    1,049
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by maximus89


  1. Ma ise kasutan ülakehapäeval rinnalevõtmist kesknärvisüsteemi ettevalmistamiseks.Kuna sellised plahvatuslikud harjutused kaasavad peamiselt II tüüpi lihaskiude, siis on ka järgnevate harjutuste ajal tagatud II tüüpi kiirete motoorsete üksuste suurem kaasamine.


  2. Rätikuga lõuatõmbed:

    Ja jõud on siiski peamiselt närvisüsteemi efektiivsuse näitaja.Kõige suuremat jõudu njuutonites mõõdetult inimeste puhul rakendavad olümpiatasemel tõstjad rebimise teises faasis. Kõige kergem kaaluklass meestel on seal kuni 56kg ning nad tõstavad üle sajakiloseid raskusi pea kohale. Suurus määrab jõu?


  3. Noo, kes natuke anatoomiat tunneb, teab, et õlavarre kakspealihase peamine funktsioon ei ole mitte käe kõverdamine üle küünarliigese vaid hoopis käsivarre supinatsioon.Käe kõverdamine küünarliigesest on hoopis brachialise funktsioon, biitseps on dünaamiline stabilisaator sellisel juhul.


  4. Peale trenni sisi avastsin sellised näitajad:

    Pulss: 92

    Süda: 84

    On see võimalik? Olen ise ka teadlik ,et mdiagi on väga valesti.

    Olen teinud nii EKG kui ka koormustesti. Üldvastupidavus pidi nõrk olema.

    Sa mõtled selle all seda, et süda lõi 84 lööki, aga pulss ise oli 92? See on võimatu, pulss saab olla madalam, kui südame löögisagedus - sellisel juhul, kui iga südamelöök ei tekita piisavat survet veresoontes ning lööb niisama tühja (patoloogiliselt hüpertofeerunud südamelihase ja klappide puudulikkuse korral). Aga vastupidine...võimatu.Võibolla sa lugesid kogemata pulsi puhul järeltukseid südamelöökideks?


  5. Ma arvan, et see pole oluline, mida keegi siin arvab. Proovi järgi, kui ületreeningut ei tule, siis tee veel rohkem, uuri välja, kus su piir on, see aitab sul palju paremini oma treeningkoormust planeerida tulevikus. Kui on tunne, et ei viitsi trenni teha, motivatsiooni pole ning öösel magada ei saa, siis võta nädal vabaks, sa oled ületanud oma piiri.


  6. Glükoos on C6H12O6, glükoosamiin on C6H13NO5 - kaks erinevat ainet. Sellist ühendit nagu amiin ei ole olemas, amiinid on ainetegrupp. Ja kust glükoosamiin teab põlve minna? Ta ei teagi ning ta ei lähegi, hävinud kõhrkude ei taastu enam, glükoosamiin lihtsalt takistab selle edasist hävinemist.

    Ma lisaks veel, et liigeste raksumist võivad põhjustada väga mitmed erinevad tegurid, see ei tähenda kohe, et kõhr on kulunud.


  7. 1-2 harjutust lihasele on piisav, kui sa teed iga seeria ja iga korduse kvaliteetselt.Tee üks baasharjutus ja olenevalt kavast kas veel üks baasharjutus, üks isoleeriv harjutus või üldse mittemidagi.Kui sa hakkad igale lihasele tegema üle kahe harjutuse, siis sul läheb maht liiga suureks või sa ei jõua lihtsalt kõiki lihaseid treenida nädalaga.Muidugi, kui lihasel on mitu pead ning kõiki neid korraga koormata osutub keeruliseks (nagu näiteks õla puhul), siis on parem igale peale eraldi üks harjutus teha.Kui lihasel on ainult üks pea või nendel peadel on väga sarnased funktsioonid (nagu näiteks biitsepsil), siis praktikas osutub nende isoleerimine raskeks ning ebaotstarbekaks.


  8. Kava ise pole midagi nii hull, et kohe soovitada pealehelt võtta, oleneb muidugi, mis sul need seeriad ja kordused seal on...kui see võtab sul 2 tundi aega, siis on see kava selgelt liiga pikk.

    Aga kuulitõuke jaoks teha klassikalist tõstmist ning variatsioone neist.Selliseljuhul tuleks sul kogu kava ümber teha, tavalised tõstmisharjutused tavalise tempoga annavad kuulitõukele minimaalselt juurde, kui üldse.


  9. Mis ajast quads/lowerback ja hamstring samad lihased on?

    Ükskõik missugune jõutõmbe variatsioon ei isoleeri reie nelipead/alaselga reie kakspealihasest.See, kui sa kuskilt leheküljelt loed, et sumo deadlift on quads/lower back ja romanian deadlift on hamstrings...see pole eriline argument.Seal on pigem mõeldud, et sumo jõutõmme paneb rohkem rõhku reie nelipeale ja alaseljale (sinule informatsiooniks, sellist lihast pole muideks olemas, on olemas selgroosirgestaja lihas, mis liigub mööda kogu selgroogu) ning sirgete jalgadega pigem reie kakspeale.Protsentuaalselt ei ole see erinevus oluliselt üle 20%.


  10. Selline kava näiteks.

    **********************************************************************

    Day 1: Chest and back

    Exercise Sets Reps Tempo

    A1. Bench press 5 5 201 (2 sek`i liigub kang vastu rinda ja 1 sek. üles)

    A2. Flat dumbbell flies 5 5 602 (6 sek`i liiguvad hantlid alla ja 2 sek`i üles)

    B1. Incline bench press 5 5 201

    B2. Incline dumbbell flies 5 5 602

    C1. Lat pulldown 5 5 201

    C2. 1 arm rowing 5 5perarm 602

    D1. Bent-over barbell rowing 5 5 201

    D2. Seated cable rowing 5 5 602

    **********************************************************************

    Day 2: Leg and abs

    A1. Front squat 5 5 201

    A2. Lunges 5 5perleg

    B1. 1-leg backextension 5 5per arm

    B2. Leg curl 5 5 602

    C1. Sumo deadlift 5 5

    C2. Romanian deadlift 5 5

    **********************************************************************

    Day 4: Biceps and Triceps

    Exercise Sets Reps Tempo Rest intervals

    A1. Barbell curl 5 5

    A2. Dumbbell curl 5 5

    B1. Preacher curl 5 5

    B2. Hammer curl 5 5

    C1. Weighted dips 5 5

    C2. Decline triceps extension 5 5

    D1. Lying triceps extension 5 5

    D2. Cable pressdown 5 5

    **********************************************************************

    Day 6: Anterior/medial deltoid and posterior deltoid

    Exercise Sets Reps Tempo Rest intervals

    A1. Military press 5 5

    A2. Incline lateral raise 5 5

    B1. Alternate dumbbell

    shoulder press 5 5

    B2. Cable front raise 5 5

    C1. Seated cable row to neck 5 5

    C2. Incline rear delt raise 5 5

    **********************************************************************

    Kükk ja etteasted superseeriana? Sumo jõutõmme ja sirgete jalgadega jõutõmme superseeriana?? Superseeriate tegemisel peaks ikka mingi loogika olema - kas isoleeriv harjutus + baasharjutus ühele lihasele või baasharjutus + baasharjutus agonist-antagonist lihastepaarile.Aga baasharjutus + baasharjutus ühele ja samale lihasgrupile...


  11. vb tõesti. aga säär ? seda tahaks ka nagu ühele päevale lisada, eraldi säärele pole seal midagi .... säär üks lihastest mida tahaks arendada eelisjärjekorras

    Siis tasuks mõelda säärelihase prioritiseerimisele.Vahendid peaksid vastama eesmärgile, ei tasu võtta uut kava, kuna see "tundub lahe".


  12. mul mingi kahtlane asi oli maxiga täna, 110x1 ei jõudnu suruda, kuid peale seda jõudsin 95x10 suruda ilma probleemideta, wtf nagu ;) , kuradi nädalavahetus :D

    Närvisüsteem "ärkas üles".Max raskuse surumisel pole ainult oluline lihased ja liigesed soojaks saada vaid närvisüsteem ette valmistada.Sinu puhul valmistas see max raskuse üritamine närvisüsteemi ilusti ette.Oleks võinud paari minuti pärast uuesti 110kg üritada, ma usun, et oleks ära tulnud.


  13. Teflon ise ei olegi otseselt toksiline.Väga suurel kuumusel hakkab ta küll lagunema mürgisteks ühenditeks, aga kodus sellist kuumust toidutegemisel naljalt kätte ei saa.Kui sa 1 gramm teflonit ära sööksid, siis see ei teeks midagi.Samas, 1 gramm asparataami ei teeks samuti midagi.

    Okay, jõuti juba ette minust.


  14. Kätekõverdustega sul ei tule õlad ettepoole, kätekõverdused, õige tehnikaga tehes muidugi, treenivad ka romblihast ja saaglihast.Õlad on enamikel jõusaalivendadel ees liigsest rinnalt surumisest.


  15. Rinnakorvi lähendamine vaagnaluule ei ole kõhulihastel sugugi ainuke funktsioon.Kui vaadata näiteks gümnaste, siis neil on tavaliselt kõige paremini arenenud kõhulihased.Kas nad teevad palju istessetõuse ja jalgade tõsteid? Ei. Kas nad teevad üldse kõhulihaste harjutusi? Ei tee. Kõhulihaste peamine funktsioon on keha stabiilsena hoidmine ja siseelundite kaitsmine, seega tuleks nende treenimisel ka rohkem tähelepanu pöörata nende funktsioonile.

    Ja alumised kõhulihased on tavaliselt "väiksemad" kuna seal allosas ei ole enamikel inimestel seda paksu sidekoelist osa, mis teeb kõhulihaste ülemise osa nii iseloomulikult segmenteerunuks.

×