Jump to content

StayFit

Kasutajad
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About StayFit

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 08/19/1988

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Lihasmassi juurde

    Tere, Tänud vastuste eest. Üritan siis rohkem jõutreeningut teha, foorumis rohkem uurida ja toidukoguseid mingil määral suurendada. Selline rull on mul täiesti olemas ja ka sellega teen üle päeva vähemalt.
  2. Lihasmassi juurde

    Tere, Sooviks saada nõu targematelt, kuidas saada lihasmassi juurde ja samas hoida rasvaprotsent madal, et lihased oleks nähtaval, eelkõige sooviks saada sixpacki, pole varem nähtaval olnud ja tahaks ära proovida, kas ma suudan seda. Hetkel saan spordiga tegeleda vähe kuna olen tööga väga hõivatud, tööpäevad on pikad ja liikumist on palju, seega kaloreid kulutan enda arvates palju. Pulsikella panin tööpäevaks peale ilma pulsivööta ja näitas, et kaloreid kulutan selle liikumisega umbes 2800. Omast arust toitun tervislikult, rämpsu väga ei söö, karastusjooke ei joo, alkoholi ei tarbi. Aga tihti tööl olles tunnen, kus tekib väsimus ja siis olen võtnud Hematogeeni või tumedat šokolaadi vms. Suvel tegelen kardioga väga palju, ratas, jalgpall jne. Hetkel teen aegajalt jõusaali, üritan 2x nädalas vähemalt. Hommikuti teen kätekõverdusi ja kõhulihaseid. Toitumise näide: Hommikusöögi variandid: kaerahelbe puder( kogust ei ole kaalunud aga arvan, et väga okei kogus ) sinna lisan nisukllisid lusika täie umbes, mõnikord mingit moosi. Kohupiim 500g, rasva 0,3%, nisukliidega, kama juurde Lõunasöök, omast arust üritan tarbida süsivesikuid ( kas siis kartul, makaronid, riis, tatar) nende juurde siis kas loomaliha,mingi lihakonserv (nt põdra, sea või veiseliha oma), kanafilee jne. Õhtusöögiks neid süsivesikuid ei tarvita ( kas siis kartul, makaronid, riis, tatar) vaid söön kas 4st munast omletti lisaks köögiviljadega või köögiviljad koos kanafileega (kogust ei oska hinnata aga mitte palju) Vahepaladena tarbin aegajalt puuvilju, joon 1,5% piima. Mainin veelkord, et seoses pikkade tööpäevadega treeningvõimalus kesine, kuid teen aegajalt nii 30-45min treeninguid kangiga. Peale treeningut üritan tarbida valgurikast toitu ja mingil määral siis ka süsivesikuid, tatar, riis, makaronid. Selline toitumine on natuke väljakutsuv minujaoks, kuna tegelikult sööksin isu järgi suurtemates kogustes, kui hetkel seda teen. Aga nii olen mina üritanud saada rasvaprotsenti alla ja saada lihasmassi juurde. Mingil määral on see töötanud, et olen rasvaprotsenti alla saanud ja ka kehakaal on kukkunud, mis suvel oli 74 kg nüüd on 71kg, kuid ega lihasmass ei ole erilist juurde tulnud ja ega sixpacki tavaolekus paista pole. Siinkohal ei oskagi hetkel rohkem infot anda enda kohta. Vanus 27 ja kehakaal 71kg, pikkus 178cm. Kas oskab keegi nõu anda? Ette tänades
×