Jump to content

pacman

Kasutajad
  • Content count

    467
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by pacman


  1. KÕIGILE, kel lihased tõmblevad:

    see on MAGNEESIUMIPUUDUS, lihas on vingelt tööd teinud ja tal jääb seda ainet vajaka, mis põhjustab kontraktsioone. Abi on lihtne: mine apteeki, osta magneesiumitablette ja tarbi vastavalt juhendile. Võib olla kõige odavam ja tavalisem magneesiumipotsik, toimeaine on neis kõigis sama. Umbes nädalase kasutamise järel peaks tõmblused järele andma. Kui aktiivselt trenni ei tee, pole seda vaja võtta, aga kui tuleb trenniperiood, siis kindlasti vajalik. Kuulsin seda profftreenerilt, ja sain ise abi :unsure:

    Palju se magneesium ka maksta võib?


  2. No kas on mõtet üldse peale trenni umbes 50 grammi valku võtta nagu mina seda teen? Raha lihtsalt rohkem ei raatsi kulutada..aga plaan on lihtsalt ennast heas vormis hoida ja tasapisi lihast kasvatada..On sellest vähesest kogusest ka midagi kasu või on mõtetu üritus?Treeninud olen kuskil 5 kuud algul esimesed 2 kuud kaks korda nädalas järgmised kax 3 korda ja nüüd siis 4 korda nädalas,kui se midagi loeB?


  3. ainult tõstepingist pole kasu sõltub ka kangist,raskustes.Täpselt küll seda pinki ei tea aga kas ta ka on reguleeritav?

    ja samuti võid endale muretseda head hantlid

    kui kang ka olemas ja vajalikud raskused,saad treenida rinda,hantlitega õlgu jne. samuti on võimalik ilma pingita ka ju teha(kangiga) kukla taha,piitsa jne.saad täpsemalt vaadata ju fideotest,mis amazonis on.


  4. Nu asi siis selline et eelmine valk ei läinud mitte üldse alla aga nüüd sain miski vene proteiini mingisugune vanilli oma..aga se jälle nagu piim mitte mingid probleemi allajoomisega ei ole..ei tea kas se ikka on õige värk?

×