Jump to content

pacman

Kasutajad
  • Content count

    467
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by pacman

  1. lihaste reljeefsus!

    Mees treeni jalga ka!!!Muidu on kogu su keha proportsioonist väljas:P
  2. süda

    Nii ja naa.Kõige rohkem võivad saada kannatada neerud,maks ja süda.Aga samuti liigesed saavad ülemäärase koormuse,mis võib tunda anda vanaduses. Aga ikka ja ikka mõtlen,et peaks äkki neid tablette sööma mis neid liigeseid pidid ravima? MIs arvate muidu nendest?Kas on mõtet?
  3. Kj kaloriteks?

    Keegi oskas õelda,kuidas saaks kj kaloriteks?
  4. Ühte kava umbes kaks kuni kaks pool kuud ja siis valida endale miski teine kava!
  5. 4 pea lihas

    Tee palju tahad,kahe nädalaga sa ei saavuta ikkagi midagi!Saavutused nõuavad järjepidavat trenni!
  6. Palju rinnalt surute?

    Jälle üks paljurinnaltsuruteteema. vaata väheke foorumis ringi ja näed,et neid teemasi rohkem kui üks!
  7. swartz

    Irwww hea küsimus sul:D pane otsingusse legendaarne ja leiad neid arnoldi jutte nii et vähe!Sealt saad oma esimesele poolele vastuse,teist mõtle ise:Dmida ta siis kasutas ja mida ei:P
  8. Suvi ja jõusaal

    Jaanipäeva paiku on siis kavas kodust eemale tööle minna,kuna siis jõusaalis käimsivõimalus kaob umbes kaheks kuuks siis paluks väikest abi... Kas oleks võimalik sellistes tingimustes lihasmassi kasvatada,või vähemalt samale tasemele jääda...? Õhtuti on siis ikka kavas jooksmas käia.Hantlid kaasa proovin nendega ikka niipalju teha,kui võimalik,sõber kukile,saab ka kükk ära tehtud jne..Igatähes leiutada vist ikkagi annab kui vaid vähe mõelda? OLeks kellegil mingeid soovitusi?Või on ise keegi sellises olukorras olnud ja äkki isegi kava taskust võtta:D Igatähes tänud ette:)
  9. Suvi ja jõusaal

    jah tundub,et variante on tuleb siis ennem vaadata ja korralikult moelda...aga tänud neile kes vastata viitsisid
  10. Suvi ja jõusaal

    Nojah aga rinnaga läheb kehvaks,kuna hantlid on suhteliselt kerged. 3 korda 50 seerijatest väikse raskusega ka kasu on?
  11. Massi kasvatamine

    Kusjuures foorumis oli kunagi teema ka nende pauside kohta seerijate vahel,kes tahab võib sealt vaadata:)
  12. Massi kasvatamine

    Hmm 5 minutid on minu arust liiga pikk aeg.
  13. Massi kasvatamine

    Ei noh proteiini tasuks kindlasti tarvitada..aga kreatiin..selle kohta ikka õeldakse et võtta alles siis,kui väike põhi juba jõusaalist all,kuigi osad räägivad ka teist juttu,aga ise hakkasin tarvitama peale poolt aastat jõusaalis.
  14. Massi kasvatamine

    Kas ma saan õieti aru,et sa kaks kuud ainult oledki trenni teinud..ja juba kreatiini peal? Aga jah lihase kasvatamiseks oleks sul lisavalkusi ikka rohkem vaja,ainult kohupiimast ei piisa,soovitaks osta ka miski valgupulbrikese:)
  15. Musklimasendus Club

    Mind küll ei häiri.. Veab sul siis:)
  16. Musklimasendus Club

    Alustades uue kavaga,on kõik nii huvitav..aga kuu huljem viskab üle ja siis kuu aega sunnid end tegema...kuni uue kava võtad.
  17. toitumine

    Sellest aeroobsest jääb sulle kindlasti väheks hakka ka mitte jõusaalipäevadel jooksmas käima..miski 30 minutid maksimaalselt ja umbes kolm korda nädalas,kuid kindlasti peaks sul olema nädalasees üks päev,kus sa lihtsalt puhkad
  18. Mis te arvate

    Tüüpiline olukord,paljud tahavad omast arust kõvad mehed olla ja siis panevad 10lg rohkem peale kui nad tegelikult tohiks ja punnitavad nii mis hirmus ise igati tõmmeldes pingi peal jne siis jätavad suured vahed rinna ja kangi vahele.NO sellisest tegemisest kasu ikka mingimääral on aga kindlasti palju palju vähem kui harjutuse korrektsest sooritusest.Aga eks sellisest surumisest igasugu vigastused ja muud hädad tulevadki?
  19. Pullover ( ületõmbed )

    Kord kuus???ise teen küll iga nädal...ehk ütleksid mulle mix siis pole normaalne teha iga nädal?
  20. biic

    Kuu aega tagasi mõõtes oli 39cm
  21. Paast

    2 nädalat praktiliselt ilma valguta..:S mina küll seda paastu ei soovita,se rohkem enesepiinamine..aga jah kui trenni ei viitsi teha ja eesmärk on lihtsalt kaalust alla võtta..siis miks mitte:P
  22. Halvaa

    Minu meelest on rasvu ikkagi liiga palju.Kohupiim on parem igaljuhul;)
  23. Kõhulihased

    Et rasvast kõhul lahti saada pead sa tegema aeroobset!Pole kasu kui teed lihtsalt kõhulihaseid ja rasv peal,siis ei tule nad sul välja,punni palju tahad.Harjutusi kõhulihastele saad vaadata harjutustepangast!Eks ise näed paremini mida sa kodus teha saad nondest!
  24. Uued pildid?

    seda ma räägingi, et tehke minust ka põkk.. ma läheks vabalt mõnda treeningrühma targema juhendaja alla. Keegi ei saa kellestki põkki teha."PÕKIKS" tehakse ennast ise..kõik oleneb sinu tahtmisest.Treener ainult juhendab sind,tegusi teet sa ise!
  25. Söömiskordade arv

    4 korda umbes
×