Jump to content

reico

Kasutajad
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About reico

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 11/14/1986

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Trennikaaslast

    Tere ! Otsin treeningkaaslast MyFitness Kristiinesse, kui endal pole motivatsiooni saali liikuda siis oleks teine inimene, kes kutsub kaasa ja siis ka vastupidi. Olen 27a M, 4 kuud oli paus, nüüd oleks aeg uuesti alustada : )
  2. Full body workout

    Tere ! Mul on keha rasvaprotsent 17% ja sooviksin seda 10% lähedale viia, Olen siiani kasutanud kavasid mis siin leidub ja keha on arenenud, olen jõusaalis käinud 4 kuud Aga olen kuulnud, et terve keha treening on 1 paremaid meetodeid enda eesmärgi saavutamiseks. Leidsin kava, mis hõlmab iga lihasgrupi kohta 1 harjutust *3 seeriat ja kestab 60min. Võibolla keegi on proovinud taolist meetodit ja oskab öelda, kas terve keha treening on see õige asi
  3. Higistamine?

    Tere ! Olen jõusaalis käinud 4 kuud, mul on teatud asi esinenud. Higistan saalis ebaregulaarselt, vahest 1 nädal higistan nii,et särk märg ja teine nädal jälle mitte Pausid, sooritamiskiirus on samad koguaeg, söögikorrad päevas on regulaarsed-st. muutusi ei esine, magamine on 8h, raskused muutuvad natuke ( isegi kui ma lähen suurematele raskustele üle siis on nii, et esimesel nädalal ei higista ja siis järsku teisel hakkan higistama ja mingil hetkel jälle kaob higistamine) muidu kui aeroobset trenni teha siis koguaeg higistan, treeningute kõrvale joon samaaegselt karboniseeritud Bonaquat Oskab keegi vastata, et kas see on normaalne ?
  4. Proteiini tarbimine

    1800-2100 all mõtlesin trenniaega kus olen trennis ja üldiselt hommikuti on 3 viilu sinki leivaga , kell 10 on 125g kohupiima või 2 muna, lõunal üle päeviti liha kuna pole rikas, kell 15 siis kohupiim 125g või 2 muna, peale trenni olen tarbinud siis ligi 50g valku ( kellaaeg on siis 2100 üldiselt ) siis 21.30 kanakoib ja 23.00 magama loetlesin hetkel siis eelkõige minu nn. valgutooted ainult, mis ei tähenda seda et ma süsivesikud ei tarbi, teema valk siis valgutooted loetelus ka
  5. Proteiini tarbimine

    Tere ! Vabandused ette ära, et võibolla on see teema ka varajasemalt postitatud aga sooviks vastust. Kuidas näeb välja korrektne proteiinipulbri tarbimine ja kui palju on päevas lubatud seda tarbida? Endal trenniaeg üldiselt 1800-2100 vahemikus kui see midagi mõjutab. Siiani olen 50g valku sheigi näol ära joonud 1h tunni jooksul peale trenni Jällegi, tänud ette ära informatiivsete vastuste eest !
  6. jooksmine jõusaalipäeval

    Tere ! Ma järgin Reljeefikava mille ma sain fitnessi "Tööriistades" olevas kavade nimekirjast, sellega seoses tekkis küsimus. Seal on igapäevaselt peale jõusaali treeningut min. 30 min jooksu aga mis pulsiga ma peaksin seda jooksma ja kas HIT või tavaline jooks? Maksimum pulss on mul 193 ja suviti olen üldiselt jooksnud kuskil 160-170 ringis aga siis oli ka lihtsalt jooksmine ilma jõusaalita Tänud asjalike vastuste eest !
  7. Trennikaaslast

    Ise otsin trennikaaslast Idakeskusesse
  8. Ülekehatreening või jaotatud kava?

    mhh täpselt ei oska öelda aga no ta oli seal Treeninkavades ja tundus selline huvitav : )
  9. Ülekehatreening või jaotatud kava?

    vabandust ja, täiendan siis natuke I. Selg, biceps, jalg, säär , kõht 2.Rind, õlg, triceps, alaselg, kõht Ja olen Tööriista ribal käinud ja vaadanud kavasid aga ei oska midagi arvata selle kohta mida teha, seepärast esitasingi küsimuse kumba eelistada kas üldist või jaotust, muidu oleks võtnud suvalise kava ja hakkanud tegema sellejärgi aga oleks vaja teada nn. kasutegurit jne üldjuhul on tegemist basicharjutustega
  10. Tere ! Olen 27a mees, 176cm pikk 74.5-75kg hommikuti, üldvorm on hea Kumb on kasulikum kui ma käin jõusaalis 4-6 korda nädalas, kas ülekehatreening mis on jaotatud 2-le trenni korrale mille tulemusena ma siis käin kogu oma keha läbi 2 päevaga (harjutuste arv on esimesel päeval 11 ja teisel päeval 11) ja siis oma osa on ka jooksul või siis lihasgrupid mis on jaotatud erinevatele päevadele + aeroobne treening 3x nädalas 30min samal päeval? Treeningkava vahetus kerkis esile kuna oleks vaja vaheldust kavale mida ma järgisin 2 kuud mis tõi ka märgatavaid tulemusi kuna toitumiskava on paigas, aga lugesin natuke treeningtsüklite kohta, et neid võiks järgida teatud arv nädalaid siis võiks vahetada. Mõtlen siis jõutreeningut, massitreeningut, relieefitsüklit Treeningkava üldjoontes on selline : E: 11 harjutust T: intervall jooksmine 1.15h K 11 harjutust N: vaba R: 11 harjutust L: jooksmine 1.2h P: 11 harjutust; see on see mida ma viimasel 2-l nädalal teinud olen, aga enne seda järgisin järgmist kava (2 kuud ) E: I osa: 11 harjutust T: jooks 1h K: vaba N: II osa: 11 harjutust R: jooks 1h, L: vaba P: 11 harjutust jne.
×