Jump to content

ochii

Kasutajad
  • Content count

    81
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About ochii

  • Rank
    Värske olija
  1. rind jälle

    mingid kodused kätekõverdajad ju, mõni ime, et nad midagi ei tea
  2. rind jälle

    samas küsiks juurde, et milline toidulisand oleks parim protsessi kiirendamiseks? valk? proteiin no1 sobib?
  3. rind jälle

    asi selles, et rinna alumine ja välimine osa on rohkem arenenud kui sisemine ja ülemine osa tahaksin saada ühtaseks küsimus selles, et kas peaksin hakkama tegema seega harjutusi ainult ülemisele ja sisemisele osale? (kaldpinnal kangiga, kaldpinnal lendamine hantlitega ja pec-tec)
  4. treeningkava

    miks nii palju? on hea nii?
  5. treeningkava

    NB! sellises järjekorras ka lihased 1. rind ja triitseps 2. selg ja biitseps 3. õlg ja jalg selg ja biitseps seepärast ühele päevale, sest selga tehes töötab ka biitseps ja muide - kõhtu ei teegi? kõht läheks muidu esimesele ja kolmandale päevale
  6. Väljas söömine

    ma alustan ja lõpetan päeva pitsade ja hamburgeritega, kaal on ikka stabiilne
  7. Kui tihti vahetad treeningkava

    üks kuu jõukava, teine massi mina teen nii
  8. Küsimus, palun vastake.

    Küsimus, palun vastake., Jõusaal ja kickbox
  9. krea

    kogu aeg võetakse. mina teen nii: õhtul panen valmis 3 mõõdulusikatäit, vesi/mahl peale ja külma. trennipäeval võtan hommikul 30 min enne hommikusööki, pärast lõunat, kohe pärast trenni ja viimane kord hilja õhtul puhkepäeval kaks korda kahe suurema söögikorra vahel
  10. krea

    siis peaks no1 ja whey lemon tai kanelt puhas "andkeandeks" olema võrreldes evolutioniga
  11. kreatiin ja poks

    kas pole mitte ka monohüdraate, mis ei seo vett? einoh igatahes. kui sa tahad suureks minna, söö monoh. kreatiini, kui tahad vastupidavust, söö tsitraati
  12. Kumba varianti soovitate?

    heaküll, lähen ka jooksma. aga sihvkad on jah head asjad, l-glutamiin puhas
  13. ainevahetus kiiremaks

    teemasse tagasi minnes: hakake suitsu tõmbama, söök tuleb pärast söömist loetud minutite jooksul välja tagasi
  14. rüht

    istuge maha, jalad sirgelt ees, selg nii sirgu kui saab ja venitage 10-60 sekundit. sirge selg on väga tähtis - kui küürus oled, vajub rinnakorv sisse - kole pilt. ütleks veel märkimisväärse asja: rühiga on astmat ravitud
×