Jump to content

gmaster

Kasutajad
  • Content count

    6,045
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    51

gmaster last won the day on December 8 2020

gmaster had the most liked content!

Community Reputation

302 Kõrvad kikki - tark mees räägib

About gmaster

  • Rank
    Master
  • Birthday 10/31/1983

Kontakteerumise viisid

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tallinn
  • Interests
    Anatoomia, /spordi/füsioteraapia, taastusravi

Recent Profile Visitors

27,312 profile views
  1. Nii võiks olla, aga seni kuni poliitikud selliseid asju ei tõstata, pole lootust. Keegi isegi rääkis midagi õhumahust ja õhuvahetusest (õiguskantsler?), ta naerdi välja. Sellises hulluses ei kuulata enam mõistuse häält
  2. Äi usu. Vähemalt hetkel. Jõmmid tõmbaks ainult vihaseks aetud rahva raevu enda kaela. Niigi paljud nõuavad täielikku karantiini..
  3. Biitsepsi trenn ja valu

    Jällegi - ületreening. 20 seeriat nädalas on 6-7 harjutust (näiteks). Paljud kogenud ehk tõesti teevad nii, aga näiteks ma ise teen 13 seeriat nädalas.
  4. Intervalljooksime ja tagasiöögid

    Inimesed on lihtsalt nii erinevad, ja pole mõtet end liiga palju teistega võrrelda. Ja algaja jaoks on 7 trenni nädalas ikka liig mis liig. Seal kasuta sama loogikat, mis koormusega. Ise ei soovita üle 3 trenni järjest, eriti algajal. Arened taastudes, mitte trennis.
  5. Kui palju valku keha suudab vastu võtta?

    Rooma viib mitu teed... Mitte ammu veel õpetati, et tubli kulturist sööb iga 3h tagant... Aga mõni saab sama häid või isegi paremaid tulemusi, kui sööb täpselt vastupidi - 3-4 väga suurt toidukorda päevas. Minu jaoks oli see pidev kokkamine väga stressirohke ja sain paremaid tulemusi harvem ja rohkem süües. Ma soovitan lihtsuse huvides pigem 24h lõikes vaadata, et valgud kätte saaksid - 1,5-2,2g/kg On ka uuringuid tehtud, kus lausa paastutakse, st ei söödagi mingi päev, mis peaks kultrismiloogika järgi kõik lihase kaotama, ometi keha seda ei tee..
  6. Vend Vähk Tööd ära karda!

    Seinu pole kunagi tahtnud lõhkuda, aga pikas perspektiivis on küll välja joonistunud, et mõned monohüdraadid töötavad paremini kui teised monohüdraadid.. loomulikult praegu ka palju kreatiinitooteid, kus erinevaid kreatiinivorme ja abiaineid juures. Mul on tavaks öelda, et kui toidulisandist üldse tolku ei tunne, siis pole mõtet niisama süüa kah.
  7. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Tahate teada, kuidas treenida tervislikult ja kui palju venitada?? Kuulake seda! Kolmandas „Trennijuttude“ podcast’is on külas füsioterapeut Georg Laasik, kes räägib ületreenitusest, sellest välja tulemisest ning ka kodus treenimisest. Saates tuleb juttu veel lihasvalust, unest ja harjutustest, mis aitavad maha rahustada närvisüsteemi. Millised on peamised vead, mida alustav harrastussportlane teeb? Kas trennijärgne venitamine on taastumise imerohi? Kas kodus treenides on võimalik endale liiga teha? Kuidas on seotud lihaspinged ja vaimne stress? https://lood.delfi.ee/tervispluss/podcastid/kuula-kas-trennijargne-venitamine-on-taastumise-imerohi?id=91909181
  8. Vigastuste ennetamine, taastusravi jm

    Kindlasti õige koormus - liiga vähe ei stimuleeri kõõluse paranemist ja liiga palju ei lase paraneda Nii et peaks üle vaatama kõik käsi koormavad tegevused.
  9. Intervalljooksime ja tagasiöögid

    See on tüüpiline ülepingutuse sümptomaatika. Alusta vähema hulga makskiiruse tsüklitega, täitsa kasvõi 2 tsüklist. Tsüklid lühemaks ka, nt 30 sek peale.
  10. Animal pump

    Pane tähele, et algsest küsimusest on möödunud 12 aastat jutt kroonidest
  11. Crosstrainer või velotrenaźöör

    Täiesti erinevad asjad ju.. ainus mis sarnane, on sõna cross... üks on üksitegemine, teine puhta rühmatrenn. Ja kauaks meil neid rühmatrennegi on, koroonanumbreid jälgides..
  12. Crosstrainer või velotrenaźöör

    Mugav/sujuv liikumine. Spordiklubi omades on väga suurt rõhku pandud liikumise ergonoomilisusele - kallid masinad on väga mõnusa sujuva käiguga, odavad "kodu" masinad on sellise tundega nagu üritaks tanki juhtida (ma arvan, pole ise tanki juhtinud). Ehk siis klubiomad on sellise elliptilise liikumisega, koduomadel on siuke tunne nagu kisuks kätega väga lühikest amplituudi väga jäigalt edasi-tagasi. Ise ütleks, et oleks hea veidi rohkem kui paar miuntit seda enne ostmist vändata ja mõelda, kas oled valmis seda kümneid tunde tegema.
  13. TRT=tervislik doping?

    Jah, vitaalsus ja ka jõud käib TRT-ga kaasas. Eestis pole kuulnud, et mõni arst seda pakuks. Väga tabu teema.
×