Jump to content

AlkuOlen14

Kasutajad
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutraalne

About AlkuOlen14

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 05/19/1995

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Ei arene

    Aga ma pm küsisin, et mida ma üldiselt peaksin ära jätma ja mida juurde panema.. Sain ainult hommikusöögi kohta vastuse. Ja 32 euri ma toitumiskava eest kindlasti maksma ei hakka, kuna õpilasena on suht keeruline see summa kokku ajada.
  2. Ei arene

    No reedel ja pühapäeval juhtus nii, üldiselt ikka 3 korda. Aga no need toitumiskavad maksavad küll ebardlikult palju..
  3. Ei arene

    mida ma siis veel hommikuks sööma peaks? See mee ja suhkruga kohupiim polnud üldse magus. Aga, et ma pean siis terve enda toitumise ümber tegema!? Ma ei kujuta ette ka mitte, mida ma siis veel sööma peaksin!?
  4. Ei arene

    Mõtlesin, et panen siia nüüd eelmise nädala söömiskava vnoh selle mida ma üldiselt söön: Esmaspäev 26.03.2012: Hommik: Tass kohvi(200 ml), võisaiad Lõuna: Makaronisupp(200 ml), sai + munavõie, maasikajogurt Õhtu: Spagetid suitsukana ja vorsti tükkidega(~400g), klaas piima(200 ml) Teisipäev 27.03.2012: Hommik: Tass kohvi(200 ml), praetud muna + sink, 2 võisaia Lõuna: kartul+hakklihakaste(~300g), klaas piima(200 ml), küpsis(SELGA) Vahepala pärast kooli: 2 vorsti-juustu saia Õhtu: spagetid(~200g), klaas piima(200ml), makaroni salat(~70 g) Kolmapäev 28.03.2012: Hommik: tass kohvi(200 ml), mitmeviljapuder(300g) Lõuna: Frikadellisupp(200 ml), kisell+kohupiimapasta Vahepala pärast kooli: makaronisalat(~150g), kohupiim(OTTO 100g)+mesi+kaneel+suhkur+hapukoor(~15g) Õhtu:kartul,raguu, klaas piima(200 ml) Neljapäev 29.03.2012: Hommik: tass kohvi(200 ml), võisaiad(täistera) Lõuna: praetud kala + kartul(~300g), klaas õunamahla(200 ml) Vahepala pärast kooli: kohupiim(OTTO 100g)+suhkur+hapukoor(~15g)+kaneel Õhtu: kartul(70g), guljašš, klaas piima(200ml), kala(40-50g) Reede 30.03.2012: Hommik: tass kohvi(200 ml), võisaiad, manna puder kohupiima ja maasikamoosiga(250 - 300g) Lõuna: seljanka(250 - 300 ml), puding(125ml) Vahepala pärast kooli: manna puder kohupiima ja õunamoosiga(150-200 g) Õhtu: --------- Laupäev 31.03.2012: Hommik: kartulisalat(250g), tass kohvi(200ml), võisaiad Lõuna: klaas piima(200ml), omlett(300-400g) Õhtu: keedetud kana kints(300g-400g), tatar(~200g) Pühapäev 31.03.2012: Hommik/Lõuna: pannkoogid maasikamoosiga, tass kohvi. Õhtu: kartul, guljašš, klaas piima Tahaks teada, mida peaks söögikordadest just ära hoidma söögikordadest ja mida juurde lisama!?
  5. Ei arene

    Aga millega ma võiks siis selle teise ülakeha(reedese) treeningu asendada?
  6. Ei arene

    Okei. Ja mul tekkis veel selline küsimus toitumise osas, et kas ma peaksin tihedamalt sööma ja vähe või siis korraga palju?
  7. Ei arene

    Okei. Tänan. Läheb söömiseks!
  8. Ei arene

    Tere, Olen 16-aastane noormees.Ma olen käinud jõusaalis eelmise aasta detsembri algusest ja mul selline probleem, et need 3 kuud, peaaegu 4 kuud, mis ma käinud olen pole märganud erilist muutust või üldist lihaste kasvu. Ainuke lihas, mille kasvu olen märganud võrreldes detsembriga on biitseps. Ja noh jõudu on ka natuke rohkem juurde tulnud. Alguses käisin jõusaalis E-R. Viimasel ajal hakkasin käima E; K; R, kuna alaselga hakkasid aeg-ajalt valud tekkima aga see selleks. Sellest tuleb mul ka küsimus, et kas see, et ma nii tihti algaja kohta jõusaalis käisin mõjutas/pidurdas lihase kasvu? Poolteist kuud kasutasin algajate kavasid ja nüüd on mul kava selline(oli kasutuses ka siis kui E-R käisin ~pool kuud) : Jätan välja need mida kavast enam ei kasuta. 1.päev - Rind, biitseps, käsivars, kõht Surumine hantlitega kaldpingil ............... 15; 12; 10 Käte kokku viimine trenazööril istudes(Liblikas trenazööril)............ 15;12;10 Lendamine hantlitega lamades ............................. 15;12;10 Küünarvarte kõverdamine kangiga seistes...................... 15;12;10 Küünarvarte kõverdamine hantlitega istudes ................... 15;12;10 Küünarvarte kõverdamine hantlitega istudes kontsentreeritult ................ 15;12;10 Randmepainutus kangiga istudes, althoie ...................... 15;12;10 Randmepainutus kangiga istudes, pealthoie ................... 15;12;10 Kõhulihased ................3 x max 2.päev - Reie esi- ja tagaosa, säär Kükk kangiga kang turjal ........................ 3x 10-12 Käärkükk ............................. 3x 10-12 Jala sirutus ette trenazööril ............... 15;12;10 Jalgade kõverdamine trenazööril kõhuli ................ 15;12;10 Jõutõmme kangiga sirgete jalgadega ................ 15;12;10 Pöiasirutus seistes hantliga................. 15;12;10 3.Päev - Ülakeha Surumine kangiga lamades.................. 4x10 Surumine hantlitega lamades ................ 15;12;10 Tõmme kangiga vastu kõhtu kummargil ...... 15;12;10 Õlgade tõsted kang selja taga.................15;12;10 Kangi surumine kuklalt ..................... 15;12;10 Prantsuse surumine kangiga lamades ............. 15;12;10 Küünarvarte kõverdamine kangiga seistes ............ 15;12;10 Soojendus kestab ~8 minutit( õla-, randme-, küünarvarre-, põlve-, puusaringid) ja siis sõudemasinaga. Söök hommikuti on tavaliselt võileivad, vahest pudru(mitmevilja, manna, tatra) v pannkoogid. Lõunal see, mis koolis on: supp, praad vaheldumisi + jogurt, puding, banaan vms ja kodus pm söön õhtul samasid sööke kuigi suppi suht harva. Lisaaineid ei tarbi. Ja toitumiskava puudub. PS! Jõusaal ei ole koolis just kõige parem pigem suht jama ja sellepärast olen ka kava vastavalt kohandanud. Mingi asi selgusetuks jäi, küsige! Ja andke nõu! Vabandan, kui valesse kohta sai postitus tehtud.
×