Jump to content

eliviielo

Kasutajad
  • Content count

    276
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by eliviielo

  1. Eesti meistrivõistlused lamades surumises 2013 - tulemused

    Eks see välistab selle, et näiteks üks võistleja ei saa osaleda kahel võistlusel korraga, samas ka pealtvaataja peab meelepärasema valima...
  2. Mis ajast naiste physique kavas on?
  3. Kreatiin

    Ega midagi paha ei tee kui teha kõhulihaste harjutusi iga päev, aga kui hakata mõtlema, et keegi vast ei tee nt rinnale või jalgadele iga päev trenni. Kõhulihas nagu iga teinegi lihas tahab puhata ja ega sellest kasutegur ka tõuse. Peamine kõhulihaste esile tulemise saladus on siiski üldise keha rasvaprotsendi madaldamine. Kõik inimesed on ainulaadsed ja erinevad, seetõttu hakkab ka rasvkude inimestelt eelisjärjekorras erinevatelt kehaosadelt vähenema. Enda näite korral tean öelda, et ülevalt alla, algul käed, rind, kõht ja viimaks alles tuhar. Kreatiini koha pealt olen ka kõik erinevad vormid enamuses ja variandid manustamisega ära proovinud. Tean, et pidevalt ei peaks kreatiini manustama pausiteta, et siis keha ise ei saa enam selle tootmisega hakkama. Endal kreatiin peal alates eelmisest aasta maikuust, pausi ei ole viitsinud teha mugavusest-harjumusest. Ise kasutan kreatiini ilma laadimiseta (ilma süsivesiku ja veepaisuta). Jõusaalis tavaharrastajale soovitan tavalist kreatiinmonohüdraati kasutada päevas 5gr ca 20 gr süsivesikuga tsüklitena.
  4. Maailmamängud- jõutõstmine- tulemused, järelkaja

    Arvan ka, et tõmme jääb sõrmede/randme taha, kuna mul näiteks hooga tõmmates lihtsalt libiseb käest kang ära suurematel raskustel (olen nullist tõmbaja), ja kui laialt sumo tõmmata (ise tõmban kitsalt), siis lihtsalt ei paindu, jalgade töö on peaaegu olematu, reied jäävad tõmmates ette, tehnika on vigane ja muud sada häda. Eks leidub neid iseärasusi, rohkem ei julge enda puhul välja tuua, liiga kirjuks läheb.
  5. Maailmamängud- jõutõstmine- tulemused, järelkaja

    Unistada tuleb suurelt!
  6. Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

    Eli ikka vaikselt tagaplaanil tegutseb Laura varjus. Täna sai vastu ööd käidud Revalis surumas. Vigastused tasapisi paranevad, kuid veel tip-top korras pole, kui läheb juba paremaks, just siis tundub, et peale seda hakkab jälle allamäge minema. Laen ülesse viimase seeria surumisest, lõikasin lõpu ära, etjätta veidi teadmatust konkurentidele, mitu korda 70kg-ga tuli. Kuna viimane seeria, siis surumised on koledad, tagumik üleval mõnel korral ja pinge mängib ka vahelduvalt sees, tahab ära kaduda.Xx70kg 31.07.2013.wmv
  7. Parimad toidulisandid 400 m jooksus?

    Julgeksin lisada veel kreatiini, mis ei vaja süsivesikut imendumiseks ega tekita veepeetust.
  8. Pepsi Diet (alternatiiv karastusjookidele)?

    Tänapäeval sisaldub aspartaam vähemalt 4000 tootes ning ainuüksi Ameerikas tarbib seda 200 miljonit inimest. Tegu on suhkrust ligi 200 korda magusama ainega. Kui juba aspartaami teema tuli, siis mõned teesid, miks ei ole nö dieetlimonaadid efektiivsed dieeditajatele: http://www.mercola.com/article/aspartame/weight_gain_myth.htm ja üleüldist hirmutavat veel aspartaamist: http://www.para-web.org/showthread.php?tid=2247&highlight=aspartaam
  9. Triitsepsi treenimine - mida ma valesti teen?

    Pekist lahti saamisel mängib rolli pigem toitumine (ca 70%) ja seejärel trenn (ca 30%), millega saab vormi trimmida.
  10. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Nimi nimeks. Oma vahe vahel, kas saad kõhu täis päevas ühe toidukorra ajal näiteks plaanitud 6 jaotatud toidukorrast või siis igal toidukorral. Võib ju korra kõhu täis süüa päevas, aga kui kaloraaž jääb madalaks, siis mul küll enam pea ei võta, kui ei taheta-viitsita-suudeta endale toitu sisse rohkem ajada, et kasvuks oleks siis kaloraaž veidi üle BAV-ist+sissesöödud toit ja kulutatud summa kaloraažist.
  11. Kaalu juurde, palun nõuandeid.

    Selline väike toidukogus on isegi minu (60 kg ja 163 cm) kui naisterahva jaoks liiga väike, et jääda ilusti nälga. Samas ega ma väga paks ka pole, lihast veidi rohkem kui tavapärasel naisterahval. Võiks siiski rohkem kui 3 söögikorda teha. Siinjuures tekibki küsimus, et miks ei saa kaalu juurde ega kasvata kui kaloraaž on liiga madal.
  12. Enesekindlus jõusaalis?

    Tänaval ja poodides ja töö juures on ka mehed, huvitavad kuidas me neis kohtades hakkama saame. Ega Te presidendi vastuvõtule lähe! Kui on teada, mida tulite tegema, siis pole ka aega mõelda taoliste jaburate mõtete üle, kui Te just saali mehi lantima ei läinud ja väljakutsuvalt riides ole. Kindlasti jääb Teil puudu tahtejõust ja enese kehtestamisest või mõttest, mis eesmärgiga Te jõusaali üldse lähete ja mida sellega saavutada tahate. Sel juhul võtke ühendust jõusaali treeneriga, kes näitab Teile kõik põhitõed ära ja siis ei ole ühtegi harjutust, mille pärast häbisse jääda. Minu arust sellist asja saalis ei olegi kui häbi, vaid sellistel juhtudel kui näen, et inimene kõrval teeb trenni väära-logiseva tehnikaga, proovid teda suunata, kivistub, teeb oma tehnikaga edasi ja tekib lausa hirmutunne, et ma ise või tema sealsamas surma saab. Kindlasti on julgem trenni teha koos paarilisega, kes vajadusel oskaks suunata ja abistada. Pigem tuleks mõelda nõnda, mis tunne on meestel kui nad teevad Teist väiksemate raskustega trenni ja millise jubeda tehnikaga- kui olete juba edasijõudnud. Häbeneda ei ole midagi, kõik me oleme kord alustades algajad! Jaksu ja enesekindlust soovides.
  13. kuidas kliiniliselt mõõta valgutarbimise määra

    Ja mis sa selle valgukoguse numbriga peale hakkad? Paljalt numbri teadmine ei muuda midagi. Meenus, te ju see persoon, kellel pikk arutelu selle üle oli, et suurenenud valgukoguseid ei ole vaja kasvuks. Kasvate siis süsivesikute ja rasvade peal? Arvuta nõnda valgu kogust: ei kasva-liiga väike kogus; kasv toimub-valku mõõdukalt üle keskmise; kiire kasv, vohamine-valku külluses, võib-olla isegi liiga palju, et osa ei imendu. Tegelt mõtlesin selle kasvu all kaloraaži. Eks see täpne arvutamine ole jah problemaatiline, kuna erinevad need arvud, mis me endale sisse sööme ja see arv, mis tegelikult imendub. Ega täpselt ei olegi vaja teada, tuleb teada ligikaudu. Mina tean ligikaudu ja toimib minu peal, kui te vastupidist just ei arva.
  14. Ott Kiivikas - 1. (ilus number tähistamaks 100. võistlust) Rain Kuusnõmm - 3 Raigo Kuusnõmm - 5 Janar Rückenberg - 2
  15. Kui päevast kaloraaži alkohol ja nosimine märgatavalt ei tõsta, siis muret ei tohiks olla. Kaal hakkab siis kuhjuma, kui päevast kaloraaži ei jõuta ära kulutada-tarvitada. Sisse söödav kaloraaž peab sel juhul olema väiksem kui päevane kuluv, sel juhul hakkab kaal langema. Kuna alkohol annab päris rohkel hulgal kaloreid, siis võiks sel päeval kaloraažilt süüa midagi väiksemat, et see lõhki ei läheks. Oleneb ka kas pikaajaliselt võtta rasva arvelt kaalu alla või siis mõneks päevaks vedelike arvelt, sain aru, et tegemist on ikkagi pikaajaliste plaanidega. Alkohol loomult suuremates kogustes viib kehast vedeliku välja ja järgmine päev võib selle arvelt olla märgatavalt suur kaalukadu vedeliku arvelt, mis on sama kiire ka tagasi tulema. Üldine soovitus tavainimesele: tuleb hoida kaalulangetamise ajal sisse söödav kaloraaž väiksem kui keha suudab kulutada. Tervisemõjusid ei hakka välja tooma kuna küsiti ainult kaalu kohta. Kuigi nädalas korra ületada kaloraaži, siis ega sel väga drastilist mõju ei ole, teine päev siis kärbid kaloraaži veidi rohkem, teine asi oleks kui juba rohkem kui päev nädalas, siis ei saaks vast rääkida enam kaalulangetamisest.
  16. Suured tänud vastutulelikkuse eest! Olime end (SKA) ammu üles andnud õppereferendile, aga spordikeskuse õppereferent oli arvestanud teise kuupäevaga ja arvas, et aega veel on üles andmisega. Kui täna hommikul avastasin fitness.ee lehel, et mul ja teistel SKA esindajatel nimi puudu eelregistreerunutest, läksin asja ajama.
  17. Reval-Sport POWERLIFTING TEAM: Kaido Leesmann surus lamades 320kg !

    Ma tegutsen ka vaikselt tagaplaanil. Sain täna 2 uut kanget sõpra, loodan, et nad mind alt ei vea.
  18. V Reval Cup - absoluutne võitja Raigo Kuusnõmm!

    Naised bikiinifitness absoluutne võitja: Olga Jakovleva Naised bodyfitness absoluutne võitja: Elo Ilumäe Noorte ja juuniorite absoluutne võitja: Siim Kelner Mehed klassikaline kulturism absoluutne võitja: Kaido Allikas Mehed kulturism absoluut 5: 1) Raigo Kuusnõmm 2) Rain Kuusnõmm 3) Ahti Jakson 4) Siim Kelner 5) Kaido Allikas Noored edasijõudnud: 1) Marius Lemming 2) Lauri Ööpik Bikini fitness algajad: 1) Anastasija Zerdetskaja 2) Tiina Ollema 3) Kristina Nuut 4) Jekaterina Nikitina Bikiini Fitness edasijõudnud: 1) Olga Jakovleva 2) Marju Järvela 3) Kristina Aleksejeva 4) Julia Ageeva 5) Õnnela Raudsep 6) Aleksandra Laer Bodyfitness juuniorid: 1) Julia Golubõhh 2) Kaisa Metsla Bodyfitness naised edasijõudnud: 1) Elo Ilumäe Klassikaline kulturism algajad: 1) Aleksandr Kononov 2) Dmitri Mirkin 3) Ivan Galkin Klassikaline kulturism edasijõudnud: 1) Allar Vaet 2) Kaido Allikas Mehed algajad kulturism: 1) Peep Reinart 2) Eino Ainula Mehed kulturism edasijõudnud: 1) Raigo Kuusnõmm 2) Rain Kuusnõmm 3) Ahti Jakson Juuniorid kulturism algajad: 1) Aimar Tamm 2) Rene Jaanus Juuniorid kulturism edasijõudnud: 1) Siim Kelner 2) Sten Richard Oskar 3) Siimo Sikut
  19. 34. EMV jõutõstmises 2013: esmakordselt 1000kg!

    Mitteametlik naiste absoluut wilkside järgi, kel on kiire tahtmine teada: 1. Bogdanova 2. Laan 3. Siimenson 4. Lepp 5. Ellam 6. Kurvits 7. Sügis
  20. 34. EMV jõutõstmises 2013: esmakordselt 1000kg!

    MEHED wilks'i absoluut: 1. RAUS (KÜKK) 2. SAGOR (TÕMME) 3. KRAAV 4. ERIT 5. A. KUUSNÕMM 6. RAST (SURUMINE), PARIM KOGUSUMMA NAISED wilks'i absoluut: 1. BOGDANOVA 2. AUS 3. LAAN - PARIMAD TULEMUSED KILODES KÕIGIL KOLMEL ALAL (KÜKK, SURUMINE, TÕMME); PARIM KOGUSUMMA
  21. Imelisandid ja tarbijakaitse Ringvaates

    Polegi toidulisand vaid on hoopis ravim. Eestis müük keelatud. "Pealtnägijast" selgus ka asjaolu, et selle preparaadiga kaal hoopis tõusis mitte langes. Aga see ei ole teaduslikult kinnitust leidnud.
  22. Sooviks väga abi!

    Toitumiskavad ei koosne "ulme" asjadest. Toit võib Teie jaoks olla võib-olla siis "eriline", kui Te nt muidu ise kanaliha vmt ei söö ja on seetõttu uus ja harjumust vajav.
  23. Sooviks väga abi!

    Trenn: võid terve keha läbi teha ühe päevaga või siis jagada lihasrühmad erinevate päevade vahel ära. Mingi aeg peaks harjutusi vaheldama. Koormus jõu näol tuleb kindlasti oma aja jooksul juurde, kuid põhirõhk oleks sel juhul nö vormimisel ja tunnetamisel, et siis ca teha 3-4 seeriat x 10-25 kordust olenevalt harjutusest, et nö pump-efekti soodustada. Eesmärk ei ole niivõrd suur raskus kui just ei taha jõutõstjaks saada. Kindlasti soovitaksin Teil kontakteeruda jõusaali treeneriga, kes annab esmase ülevaate, mida, mis lihasgrupile teha ja mis masinatega-vahenditega toimetada, siis saate ka harjutuste sooritamise tehnika kätte, et vältida võimalikke vigastusi. Toitumine: rohkem kordi ja korraga vähem süüa, ca 3-4h tagant, kiirendab ainevahetust.
  24. Sooviks väga abi!

    My bad.
  25. Sooviks väga abi!

    Tervist! Soovitaksin pigem söögikorrad üle vaadata- nende regulaarsus ja tasakaalustatus ning neis sisalduvad toitained. Toidulisandeid ei näe mõtet võtta kui toitumine korras on, siis saab tasakaalustatud toidust vajaminevad toitained kätte. Toidulisandid tuleksid võib-olla hiljem pikemas perspektiivis kõne alla kui on mingid suuremad eesmärgid, et aitaksid taastuda jne.... Toidulisandid ei ole mingid imeravimid, mis midagi drastilised muudaksid, halb näide on nt nö rasvapõletid-arvatakse, et võetakse ja saadakse kohe saledaks ja kilod kaovad kui imeväel, need ainult soodustavad rasvade põletamist... Hetkel on Teil kaal paigas vastavalt pikkuse-kaalu suhtele-suht piiri peal, sealt alla ei soovita minna. Toidulisandid ei aita saada tuharat suuremaks ja rinda pringimaks, seda soodustavad erinevat jõuharjutused, rasvaprotsendi madaldamine ja valgu lisatarvitamine... Rinna ja kõhu koha pealt soovitaksin toitumine üle vaadata kui see muret tekitab, viia sisse muudatused-nt õhtul süsivesik välja jne. Kaal langeb, kuna trenni teete liiga palju ja/või sööte liiga vähe või mingi 3. variant? Vorm on täitsa korralik!
×