Jump to content

Martin Mägi

Kasutajad
  • Content count

    303
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Posts posted by Martin Mägi


  1. Minu arust peaks sellistel puhkudel kasutama ettemääratud progressiooniga kavasid. Et see kuu teed seistes surumist n. 30 kiloga, järgmine kuu 32 kiloga jne vms. Kindla peale jooksed kunagi kokku ja ei saa üles neid raskuseid aga siis teed mingid muutused, deload jne.

    Ma olin oma numbrites tükk aega kinni, rassi ja rassi aga edasi saa. Mais hakkasin lisama raskuseid 2 kg kaupa, siiamaani olen tempos püsinud. Selliste väikeste tõusudega on palju lihtsam oma "mugavustsoonist" välja tulla.

    Algajatel on probleemiks pigem vähene eneseusk või hirm, oskmatus jõuvarusid mobiliseerida. Muidugi ei peagi algaja kohe kapsaid ninast välja treenima, veel vähem igal trennil. Küll aga võiks talle tõestada, et ta suudab rohkem kui arvab.


  2. Masina peal jalasirutusi tehes pole vast vahet, mis jalats Sul on.

    Kui Sa teed kükki või jõutõmmet vms, siis muutub jalats oluliseks. Kui Sa ei taha osta spetsjalanõu, nagu http://fitshop.fitness.ee/trenazoorid/0/readmore/995/Adidas-Power-Perfect-2.0-/

    , siis osta madala ja kõva tallaga jalatsid. Need ei hakka Sul raskuse all viltu vajuma, nagu mõned jooksutossud teha võivad.

    Ma omale ostsin mingid Adidase sisejalatsid, joosta nendega on vastik sest pole mingit kannapehmendust, samas kükki ja tõmmet on hea teha, sest pole mingit kannapehmendust.

    • Upvote 1

  3. Rauast mehi on ka olemas, kes kunagi ei tee soojendust ega venita, ise nende hulka ei kuulu.

    Kui ma oma selja\reie\tagumiku prehab rutiini pole teinud rohkem kui neli päeva, siis hakab mul selg valutama.

    Ja seks ma lasengi EKR - tõstmine, T ja N jooksen ennast soojaks ja siis venitan. Ja see tõstmisele järgnev jooks-venitus mõjub lihasvalule ka kuidagi hästi, meeldiva boonusena.

    • Upvote 1

  4. Spartas on vabu pinke aga kange pole, siis on hea kui kahekesi oled, üks juhib klassikute tähelepanu endale (näiteks harjavarrega rebimist tehes ilge röögatusega), teine nihverdab samal ajal kangi ära nende selja tagant :)

    esmaspäev on ju rahvusvaheline rinnapäev ja sel päeval vaba pinki otsima minna on ikka päris hardcore, working out on hard mode.

    Aega trenniks oli ka vähe, aga õnneks sain pingi suht kähku.

    • Upvote 1

  5. +1. Ma mõtlesin, et see on ainult minu tähelepanek, et vanad tavakasutajad ei postita enam nii palju.

    Oma postitamistega on ta loonud olukorra, kus mina konkreetselt enam üheski teemas ei tahagi kirjutada. Iga kord, kui midagi tahaks kirjutada siis näen, et see tolvan on juba pool lehekülge saasta pastakast välja imenud. Arutelude vastu ei ole mul midagi, aga idioodiga ei saa diskusseerida, kui tema aju töötab teist teid pidi, mis ratsionaalse mõtlemisega kokku ei käi. Iga kord, kui tahaksin kellegile nõu anda, pean samas juba ette valmistama teist samapalju teksti, et selle lollaka ajuvabasid loogikavastaseid ideid korrigeerida.

    Seega palju õnne sügiskülvajale. Tal on õnnestunud panna piir hea info levikule ning mitmekordistada halva info liikumist.


  6. Mitte ainult ei valuta, vaid on ka nii puised ja kanged, et kõnnid nagu sirkel.

    Ma järgmisel päeval pärast jalatrenni jooksen umbes 25 minutit ja siis venitan 30 minutiti.

    Raske on ennast jooksma saada kuid päriselt aitab.

    Tegelikult teen ma seda pärast igat trenni, mitte ainult pärast jalapäeva.


  7. Seda ei oska keegi Sulle öelda, pead järgi proovima.
    Ma pakun, et ühe korra maksimum on Sul kusagil 50 kg ümber.

    militaarpressi ma ei ole varem teinudki, äkki oskate õelda suurusjärku millega ma seda harjutust teha võiks.


  8. Ma soovitan seda: http://www.strstd.com/

    Mul läheb viies ring, alustasin aprillis.

    Oluline on, et teaksid täpselt oma maksimume programmi alguses. Mitte seda, mis kalkulaatorid netis arvavad või mis ise arvad. Katsetadki ära oma reaalse maksimumi kükis, jõutõmbes, rinnalt surumises ja militaarpressis. Ja siis proge arvutab Sulle trennid koos progressiooniga.

    Mul endal on jõudu juurde tulnud, jõutõmme, militaarpress ja rinnalt surumine läheb ilusti, kuid kükiga ma arvan, et järgmises või ülejärgmises tsüklis jään ma kinni. Eks näis.

    Aga mulle meeldib just progressiooni arvutus, et ei pea ise rehkendama nii palju.

    Ja selle kava peal soovitaks olla kerges + kaloraažis, näljutades see ei tööta.

    Ma teen BBB varianti, kui aega jääb, siis teen paar isolatsiooni harjutust ka juurde, säär, triitseps jne.


  9. Parim kava, mis ma olen ostnud, tuli Margus Silbaumilt. Olen tellinud igalt poolt neid, fitnessist, saali treenerilt, bonsunast jne. Silbaumi kava on õng, mitte kala, kui nii öelda võib.

    Ja kui Sa ostad selle kava ja ei järgi seda või ei saada talle andmeid, siis ta helistab Sulle ja õiendab natuke :)

    Marguse kava selgitades ei ole vahet, mida Sa sööd, ta paneb paika makrod. Ja siis on tal tuhat rida toite, millest Sa oma menüü koostada saad. Tema värk pole odavate killast, kuid kindlasti on raha väärt. Ole ainult ise mees kava järgima.


  10. Aga miks Sa niiväga muretsed põlvede pärast? On Sul valus või ebamugav, kui Sa praeguse tehnikaga teed või kardad lihtsalt põlvede pärast? Üks järeldus, millele ma olen oma kükkide ja tõmbamiste ja tehnikatrennide ja kiropraktikute ja meistersportlaste ja füsioterapeutide jne toel jõudnud, on see, et Sa pead neid hoolega kuulama, neil on uskumatult palju kasulikku infot, kuid päeva lõpuks ei ole ükski neid Sinu nahas ja Sinu valutavates kontides. Sa pead võtma parima nende soovitustest ja selle enda jaoks tööle panema.

    Ehk minu arvates on Gmasteril on ülalpool õigus, et on olemas perfektne õpikukükk aga igaüks sinna sisse ei mahu. Komplimendid Sulle Georg viimase sessiooni eest kusjuures.

    Syntax kui Sa tahad head tagasisidet, leia võimalus siia video panna, see pilt on vaid fragment tervikust.


  11. Ma ei saa aru, kas see on high bar või low bar kükk. Asnedi järgi tundub low bar.


    Nii palju kui mina seda pilti oskan tõlgendada, siis küünarnukid alla, rusikad kangil õlgadele lähemale (õlavöö tihedamaks).

    Põlved liiga koos (puusade avatus), kujuta ette, et Sul on õllekas nagu mul, see peaks reite vahele ära mahtuma.
    • Upvote 1
×