Jump to content

missliz

Kasutajad
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About missliz

  • Rank
    Vaatleja
  • Birthday 10/30/1989
  1. Tõeline mure - kaal ei lange

    Tänan gmasterit kes lisaks sellele, et mainis et toit on jama, andis ka nõu, kuidas asja parandada Teinekord toitutakse kehvasti lihtsalt teadmatusest, ei midagi rohkemat. Vähemalt on suund olemas, kuhu edasi liikuda. Trennid tõstame 45 minuti pealt 60-70 min aeroobset trenni 3-4 korda nädalas. Tundub OK plaan? Ka toidus peaksime püüdma taga ajada tervislikkust - vähem jahutooteid, magusaid piimatooteid, rasva (eriti sealiha) ning proovida rohkem tarbida täisteratoitusid, kala, kana, pähkleid, rohelist jne Ma ise olen muidu heas vormis aga tervislik toit kuluks igal juhul ära, pealgi nõnda oleks ka emal kergem
  2. Tõeline mure - kaal ei lange

    Esiteks tahaksin tänada kõiki kes võtsid aja et probleemi veidi lahata ja katsuda mureõun üles leida. Tänase kaalumisega lisandusid kilod, ehk et uue info kohaselt on aasta algusest kaalu langenud 3.9 kg. Jah olen nõus et see pole paigalseis ja on küllaltki hea tulemus, ent kas kaine mõistus ei ütle et tulemus peaks olema ootuspäraselt pisut suurem? Mulle tundub siiski, et kuskil on midagi valesti. Kaloraazist niipalju, et tarbib päevas 2075 kalorit, selle on Kaaluabi keskkond tema eest välja arvutanud. Sööb mida soovib üldiselt, ent jälgib koguseid. Eriti ei tarbi magusat ega saiakesi. Rmäpstoitu samuti ei armasta. Küll aga meeldib kartul ja liha nii nagu igale eestlasele. Panen suvalise päeva näidismenüü: Hommikusöök . Kohupiimadessert 5%, Emma, Tere - rosina 200 g 302 kcal Kohvijook, lahustuv 3-1 kohvijook, Nescafe 1 ports 250 g 74 kcal Suhkur 1 tl 5 g 16 kcal Rosinad 15 g 45 kcal Kiirkaerahelbed, Helen 40 g 136 kcal Kohvi piima ja suhruga 1 klaas 200 g 20 kcal Lõunasöök . Kapsa-porgandisalat, Mamma 100 g 135 kcal Valge jahukaste 75 g 170 kcal Klassikaline ahjukana, Tallegg 100 g 207 kcal Kartul, keedetud, kooreta 200 g 154 kcal Õhtusöök . Peedi-küüslaugu majoneesisalat, Selveri Köök 50 g 116 kcal Vitamiinisalat, Selver 100 g 52 kcal Sealiha, Grillribi koore- ja sibulamarinaadis, Dagö 200 g 316 kcal Vahepala . Jogurt 2,6%, Valio, Alma jogurtimaius suurte kirssitükkidega 200 g 188 kcal Karamell, apelsinitäidisega, Kalev 28 g 108 kcal Kokku: 2041 kalorit
  3. Tõeline mure - kaal ei lange

    Tere, Olen 21 aastane neiu ning pöördun siia selle murega, et minu 42 aastasel emal ei lange kaal kohe mingi nipiga. Täpsemalt: Ema on 42 aastane autoga liikuv ja kontoritööd tegev naine. Kaalunumber oli aasta alguses 95kg kui ta otsustas trenniga alustada ja korralikult toituda. Pikkus 174 cm. Trenn: Treenib ta siis keskmiselt 4-5 korda nädalas umbes 45 minutit. (vesiaeroobika, sõudespinning, bodyaeroobika ja mõned korrad bodypumpi) Toitumine: Loeb väga täpselt kaloreid mida tarbib kasutades selleks Kaaluabi.ee keskkonda. Sööb 3 põhitoitu ja 2 vahepala. Lõunane ports pisut kogukam kui õhtune. Oma päevast kaloraazi naljalt ei ületa ning on selles osas väga tubli. Ent on arusaamatu kui palju tema keha tegelikult kaloreid vajab ning kui palju tuleb tarbida et kaalu vähendada. Erinevad allikad väidavad erinevat asja. Nt ütleb üks leht et alla võtmiseks peaks tarbima 1600-1800 kalorit ja teine koht täpselt samade andmete põhjal 2200-2600 kalorit mis on meeletu vahe. Konsulteeritud on ka treeneritega - üks ütleb et trenn peab olema pigem lühike ja intensiivne, teine et pigem pikk ja aeroobne ehk rahulik. Spordimeditsiinikesuses öeldi et alla 75 minuti ei ole mõtet trenni tehagi. Samuti on selgusetu, millist tenni ta tegema peaks, kas sõudespinning ja vesiaeroobika üldse on õige asi? Või on asi treeningu kestvuses, või koguni pulsis? Ning mis pulsivahemikul treenima peaks? Olen tõeliselt mures, sest ema näeb kohutavalt palju vaeva ning viimase kuu jooksul pole kaal grammigi langenud. Hingest kahju on vaadata, kuidas inimene murdumise äärel on, olles tegelikult ise väga tubli olnud. Hetkel siis kaalukaotus 5kg aasta algusest ehk siis umbes 1kg kuus. Ning kindlasti pole tegemist laiskuse ega looderdamises. Midagi on valesti sest nii koguka kehakaalu juures peaks peale 5 kuud treeningut pisut rohkem tulemust olema ju? Käis peast läbi ka selline mõte, et ehk ei talu tema organism teatud toiduainet? Nagu see veregrupitoitumine, kus vastavalt veregrupile tuleks teatud toiduainetest loobuda. Tema veregrupi põhjal siis sealiha, piim ja nisutooted. Tänan tähelepanu eest!
×