Jump to content

donk

Kasutajad
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About donk

  • Rank
    Vaatleja
  1. Kaalu langetamine

    Kas just "aineteks" aga süüa ma jaksan osta jah ja miks mitte toituda õigesti selle asemel, et jätkata enda praegust rutiini. Aga esimesel võimalusel lasen koostada endale siis toitumiskava siiski. Hetkel alustan vaikselt vabal ajal end asjade kurssi viimisega, aitäh. Ja kaalu kohta niipalju, et tekkis ta jah siin mitmeid aastaid tagasi üsna kiiresti, nii 7-8 kuuga võtsin ligi 30 kilo juurde kui spordist möödahüppe tegin, 80kg pealt 110 peale ja nüüd olen aastaid stabiilselt veidi peale, veidi alla kõikunud.
  2. Kaalu langetamine

    Nii, pikem jutt tuleb nüüd. Alustuseks, kaalun 113,5 kilo, 190 cm pikk. Vanust on veidi üle 20. Õllekõht on suur ja lai. Sooviksin siis ennast vormi saada, omal ajal tegelesin erinevate spordialadega ja olin küll kerges ülekaalus kuid mitte tapvalt ja jõudsin tegeleda asjadega, nüüdseks on asjad veidi paigast ära nihkunud. Esiteks mainiks veel ära, et kahjuks hetkeline finantsseisund ei võimalda mul treening ja toitumiskava tellimist nii, et neid soovitusi pole vaja postitada. Ostetud on klubikaart ja homsest alustan jõusaaliga. Põhiliseks probleemiks on aga toitumine, uurisin siin küll ringi ja igasugu muud asja, aga ei leidnud piisavalt informatsiooni või ei oska ma lihtsalt otsida. Et mis ainetega ma peaksin tutvust tegema, et võtta võimalikult kiiresti kaalust alla kuid mitte kaotada lihasmassi? (ei sea endale utoopilisi eesmärke siin mitmekümne kilo kohta paari kuu jooksul) Ja millistes kogustes peaksin ma toituma? BAV näitas mulle 2400 kcal, kui see mingiks abiks oleks ja kui keegi viitsib hetkeks süveneda. Aitäh.
×