Jump to content

tRR

Kasutajad
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About tRR

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 09/25/1989

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  1. Abi natukene ja ideid

    Täitsa võimalik selline kaal saada, asi pigem selles, kas sa ise suudad suveni dieeti jälgida ?
  2. Rinnalt surumine.

    Treeni algul kergema raskusega(selliselt, et õlg ära ei vaju). Las keegi trennis vaatab tehnika ka üle või vaata youtubest ja proovi järgi teha. Hiljem võiksid postidada kas oli abi kah.
  3. Kaalus juurde

    Kui söök alla ei lähe, siis erineva maitsega jogurtid jms on päris hea kaalutõstmiseks. Näiteks lisa oma tavapärasele söömisele 1kg meelepärast jogurtit ja vaata mis kaal nädalalõikes teeb.
  4. Millist trenni soovitate?

    Soovitan, saad nii vastupidavuse kui jõu. 2in1
  5. Kõige lihtsam viis elektrihambaharjaga pesta hommikul 10 minutit ja õhtul 10 minutit. Peale pesu vähemalt 15 minutit mitte süüa.
  6. Kerge külmetus

    Ikka võib treenida kergelt. Proovi haiguse ajal piimatoodetest täielikult loobuda ja joo palju.
  7. Probleem jõuga ja närvidega.

    Sinu toitumist vaadates on näha, et trennivabal päeval sa toitud alla BAVi ja trennipäevalgi jääb toidust puudu. Järeldus: sul on ületreening, sest sa ei taastu ära. Sellise treening koormuse juures peaksid sa vähemalt 3000kcal päevas sööma. Trennivabal päeval nii väikese kaloraaziga ei saa sul mingit taastumist ollagi.
  8. Päevane KCAL

    2250kcal peaks kaalu langust tooma umbes 250g rasva nädalas. 1kg rasva = 8000kcal
×