Jump to content

SKG

Kasutajad
  • Content count

    405
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

SKG last won the day on February 10

SKG had the most liked content!

Community Reputation

98 Tasub teda kuulata

About SKG

  • Rank
    Kasutaja

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Ireland

Recent Profile Visitors

13,071 profile views
  1. SKG transformation journey

    Nii, esimene aasta kodus treenides sai täis. Minimalistlik lähenemine - siiani ainult 6 kindlat harjtust, igat harjtust 4 seeriat. Päev A: Lõuatõmme. Biceps curl. Päev B: Dips. Shoulder lateral raise. Päev C: Mingi küki variatsioon. Calf raise. Päev A: jne... roteeruvalt.
  2. SKG transformation journey

    Üle 20 sooja kohati. Aga tuleb ette ka sellist ilma:
  3. SKG transformation journey

    Hakkab looma
  4. SKG transformation journey

    Täna lisandusid varustusse kang ja 4x25kg kettad. Järgmine nädal peaks 2x10kg kettad saama. Eks siis vaatab edasi, mida veel vaja.
  5. SKG transformation journey

    Mõned viimaste kuude tegemised ka siis, ei ole niisama kodus diivanikaunistusena:
  6. SKG transformation journey

    Tellisin Bulkist 10kg valku. Pettumus - vadakuvalk ei segune korralikult. Raputan sheikerit kõvasti, aga tükid jäävad sisse. Kaseiin oli okei. Vanasti ei olnud nende valguga seda probleemi. Ei telli sealt enam. BioTechUSA valgud tunduvad hetkel parima hinna/kvaliteedi suhtega olema. Tellisin Bulkist ainult selle tõttu, et neil oli kõva soodukas, kus valgu hinnaks tuli 17eur/kg.
  7. Soovitage kava

    Jah, kavasid on tohutult, aga see vast polegi kõige tähtsam, vaid järjepidevus. Kui seda pole, ei toimi ka ükski kava. Igasuguse treeningkavaga on võimalik keharasva vähendada ja lihaseid/jõudu kasvatada kui tekib energiadefitsiit ja/või raskuses on progress. Kui eemärk on -10kg 2-3 kuuga, tundub realistlik. Kui lõuatõmbeid korrektse tehnikaga sooritada, siis ei ole ohtu, ei tohi end ektsentrilises faasis järsku või jõnksuga rippu lasta, vaid kontrollitud kiirusega. Lõuatõmme on üks parimaid seljalihaste harjutusi. Praeguseks on selge, et lihaseid saab kasvatada ka kuni 30-ste seeriatega kui järgida seda, et tegevus toimub suutlikuse piirini või sellele väga lähedal. Lihtsalt ajakulu on suurem, sellele tasub mõelda. Ideaalis võiks nädalas kõik lihased 2 korda läbi treenida. Esialgu eelistada pigem harjutusi, kus töötavad mitmed lihased, mitte isoleeritud. Seda Alpha Elite reklaami olen sotsiaalmeedias korduvalt näinud, mina hoiaks eemale, need lubadused/väited seal on ebarealistlikud. Lubati kasvatada 5-10kg lihast 90 päevaga. Ei tea, kas "Mehhiko vitamiinid" on hinna sees? Ei jäta ausat muljet.
  8. SKG transformation journey

    Lugesin hiljuti Delfi TervisPlussi ja seal korratakse ikka veel seda vana müüti, nagu ainult süsivesikud ja õhtul söömine põhjustaks kehakaalu tõusu. Ja seda veel toitumisnõustaja/treeneri suust! Arvasin-eeldasin, et need ajad on lõpuks läbi
  9. SKG transformation journey

    Selline valk vahelduseks. Päevas kulub umbes 2x40g pulbrit, seega 4-st kilost jagub 50-ks päevaks.
  10. SKG transformation journey

    Bulgarian split squat 2×40kg käe otsas, vihma käes. Kohutav elamus 4 seeriat, 6 kordust, mõlemale jalale.
  11. SKG transformation journey

    Kardio on ka tähtis
  12. SKG transformation journey

    Saan uute raskuste ostu veidi edasi lükata, panin hantlid läbi sangpommide, mille kombineerimisel tekkis 2×32kg ja nüüd jälle väheke pinget. Muidu 25+ seeriate tegemine on väga brutaalne ja pikk taastumine seeriate vahel.
×