Jump to content

Ra1t

Kasutajad
  • Content count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutraalne

About Ra1t

  • Rank
    Algaja
  • Birthday 08/18/1994

Profiili informatsioon

  • Sugu
    Male
  • Asukoht
    Tartu
  1. Tulemusi pole näha!?

    Sooviksin hakata kasutama selist toodet: http://fitshop.fitne...more/31/Hera80/ on seda mõistlik/kasulik tellida? Tahaksin samas ka muuta oma treeningud 3 päevaseks, E, K ja R oleks trennipäevad, ehk siis 3x nädalas. Uurisin ja otsisin siit kodulehelt küll neid kavasid, aga sellist mõnusat, head päris ei leidnud, oskab keegi midagi head mulle soovitada? Kas ma näiteks võin praeguse http://www.fitness.ee/treeningkavad/21 muuta 3x nädalaseks kavaks, et peale igat treeningpäeva on 1 puhkepäev(nt: E trenn, T puhkan, K trenn jne)? Eesmärgiks nagu ikka rasva põletamine, kaalu alandamine ja samas ka jõu suurendamine. Ootan julgelt pakkumisi ja arvamusi!
  2. Tulemusi pole näha!?

    Trenni teen selle kava järgi: http://www.fitness.ee/treeningkavad/21 Viimased 3 nädalat tegin 3 seeriat, 8-10x seerias. Kuid mõtlesin järgmine nädal üle minna 5seeriale, seerias 5x?
  3. Tulemusi pole näha!?

    Tere! Mure nimelt toitumise ja kaalu alandamisega. Olen 18 aastane noormees, 183cm pikk ja kaalun 88kg Toitumine ja trenn on kõik paigas, aga tulemusi annab soovida. Kõik just kui seisab paigal ja ma ei teagi enam mida edasi teha. Sellepärast asjatundjate poole pöördungi. Alustasin toitumise ja treeningutega kuu aeg tagasi. Siiamaani pole erilisi muutusi olnud, trennis raskused küll suurenenud, kuid peegelpilt ja kaalunumber mitte(pigem kaal suurenenudki vahepeal). Trenni teen 4x nädalas. Jõusaal on lahti teisipäevast-laupäevani. Treeningprogramm näeb välja selline: teisipeäv rinda, kolmapeäv jalga, neljapäev selg ja piits. reede on puhkepäev, laupäev rind, pühapeäv ja esmaspeäv puhkan jälle ja jätkan teisipäev edasi kavaga. Esmaspäev ja reede on ka kehaline koolis,tund on 45min (kerge aeroobne). Eesmärgiks on siiski kaalu alandamine ja peegelpildi parandamine märgatavalt. Kaalu nr ei mängi niisuurt rolli, kui peegelpilt, kuid peaks siiski näitama, et protsess toimib ju!? Toitumisest siis nii palju: Hommikusöök Neljaviljahelbed (100 g): - Kaloreid 379 Kcal, Rasva 4 g, Valku 13 g, Süsivesikuid 71 g, Kiudaineid 0 g - muna (100 g): - Kaloreid 135 Kcal, Rasva 9 g, Valku 12 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g - leib (60 g): - Kaloreid 140.4 Kcal, Rasva 1.8 g, Valku 4.8 g, Süsivesikuid 27 g, Kiudaineid 4.2 g - Lõunasöok Lõunasöök on iga peäv erinev, kuna käin veel gümnaasiumis. Esmasp ja neljap supp, teisip, kolmap, reede praed. Keskmiselt söön lõunal ligi 700-800(max 1000)Kcal. Praed: makaron hakklihaga, guljašš, bilaff, kana riisiga jne. Supid: seljanka, boršš, kapsasupp, hernesupp jne. Vahepala juust 20 % (75 g): - Kaloreid 221.25 Kcal, Rasva 15 g, Valku 18.75 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g Must seemneleib (80 g): - Kaloreid 255.2 Kcal, Rasva 9.6 g, Valku 8 g, Süsivesikuid 32.8 g, Kiudaineid 4.8 g - kohupiim vanilli (300 g): - Kaloreid 336 Kcal, Rasva 0 g, Valku 48 g, Süsivesikuid 36 g, Kiudaineid 0 g Õhtusöök Südamesepik (80 g): - Kaloreid 206.4 Kcal, Rasva 1.6 g, Valku 7.2 g, Süsivesikuid 39.2 g, Kiudaineid 3.2 g – Juust 20 % (50 g): - Kaloreid 147.5 Kcal, Rasva 10 g, Valku 12.5 g, Süsivesikuid 0 g, Kiudaineid 0 g - Kaloreid: 2520,75 Kcal Rasva: 65 g. Valku: 144.25 g. Süsivesikuid: 290 g. Kiudaineid: 15 g.
  4. Vale toitumine või treening?

    Õhtusööki tõsta hilisemaks!? Milline see max ajapiir oleks, sest nt kui mul keskmiselt trenn lõppeb 6 siis peale seda joon kohe oma 0,5l(muscle+(fast)) taastusjoogi ära ja tekitab täiskõhu tunde umbes 1-2h ja senikaua ei söö ma midagi. Kui tekib nälg on kell siis umbkaudu 8, nati pealegi, kas siis oleks juba normaalne väiksem ports praadi süüa, või selhetkel juba peaks mõtlema millegi kergemale ja valgurikkale toidule??
  5. Vale toitumine või treening?

    Kui täiesti aus olen siis keedetuna olen kaalnud, aga vist peaks ikka seda ilma kaaluma ennem, kui sööma hakkan. Söön piisavalt ja rohkemgi, aga milliseid aineid just. Ma olen selline inimene, kes sööb palju sellist süsivesikurikast toitu, eriti õhtuti, ma ei saa kunagi tühjakõhuga magama minna ja siis pean paar võileiba tegema endale. (söön tihit öösiti ja õhtuti päris suurtes kogustes)Toitumisest veel niipalju, et ma söön üle normi, ehk siis söön niikaua kuni kõht on täis aga hiljem on kõhus valu ja tean/tunnen tihtipeale, et sõin üle.
  6. Tere! Tunnistan, et olen laisk ja ei viitsin väga tuhnida foorumis, aga ei ole ka kindel, kas oleks üldse leidnudki vastust oma küsimustele. Olen 17 aastane, 183cm pikk ja kaal 85kg. On kindel soov ja eesmärk ees, aga tulemusi annab soovida. Eesmärgiks on siis kaalust alla (kõht siledaks, naisterindadest vabaks) ja lihased välja tuua.(mõtlesin ka korra extreem dieedile, kuid ei julge ja ei taha väga mitu kuud jõusaalis tehtud tööd tühja kaotada). Siit tulebki küsimus, miks mu kaal ei lange, miks peegelpilt ei muutu, mida ma valesti teen?? Minu toitumine... Hommikusöök Neljaviljahelbed(100 g): muna (100 g): leib (60 g): Lõunasöök Kuidas kunagi, 5x nädalas koolitoit supp / praad (ei ole kindel arvepidamine g osas)(väga ei saa valida mis toitu söön, küll aga koguseid) Vahepala Muscle+ (FAST) (75 g): Õhtusöök Tavaliselt seda, mida eelmisest õhtust alles jäi (arve pidamine g osas puudub hetkel): näide 1x toitumisest: Kartulid (200g): Liha (100g): Kurgi-tomati hapukooresalat (75g): Treening: (enne igat trenni võtan fat burneri kapsleid) Jõusaal 1-2x nädalas, 1x rind 1x jalg Jooksmine 2x nädalas 6,8km, aeg 40min Rahvatants 1x nädalas 1,5 h Olen jooksmas käinud kuu aega, 2x nädalas igakord, aga tulemusi ei ole näha, ei kaalu numbrilt ega ka peegelpildist. Jõusaal on vahelduva eduga, kord 1x nädalas, kord 2x, oleneb kuidas jõuab koolikõrvalt. Kõik ettepanekud ja kommentaarid on oodatud!
  7. Liigne rasv kõhul

    Nendest naisterindadest on võimalik lahti saada raske trenniga,mis harjutusi nt oleks vaja teha et neist vabaneda??Kas trenn võiks nt olla migni 3-5x nädalas 2h kergejõustiku v jõusaal hoopis???
  8. Liigne rasv kõhul

    Lihaste kasvatamine ja jõutrenn muudaksid keha trimmikamaks vms,nagu tooks lihaseid esile et nagu jah,sellist rasva võdisemist oleks vähem!??? Oskaksid soovitada midagi peale hommikusöögi muud ka teistesse söömakordadesse!?
  9. Liigne rasv kõhul

    Mul ongi algu leesmärk suuremast rasvast vabaneda ja kaalu langetada ning kõhnem välja näha sest praegune seis on selline paksem vms kohukam ja siis kui kõhneb hakkas lihaseid välja tooma,v kuidas oleks parem,et need välja tuuna,six pack ja rinna lihased jne!?!? Söömisest niipalju... Hommikul:ei söö tavaliselt,kui hakkan sööma siis mõned võileivad tee Lõuan:koolis supp v praad, Peale kooli mõned pirukad ja mahl Õhtusöök: Praad enamjaolt(riis,kartul,makaron,kana,liha,) Olen mõelndu hilisemaks näksimiskes veel mingit jogurit v kohupiima v siis kodujuustu,oleks see hea?
  10. Liigne rasv kõhul

    Palju see toitumiskava maksab ja kuidas nad seda koostavad?
  11. Liigne rasv kõhul

    Hetkel mitte,kuna pole aega olnud piisavalt,aga mõtlesin küll uuesti peale hakata.Aga ma ei tea kas kohe massitreeningut v aeroobset algul,kuidas tõhusam oleks!?!?kui eesmärgiks on kaalu langetamine,kõhust vabanemine ja saada normaalne trimmis keha ja siis alustada lihasmassi treeningut vms.
  12. Liigne rasv kõhul

    Tere!! Suvi tulekul ja suur mure seoses keha väljanägemise osas.Kaalun ise 83kg,pikkust 182cm ja vanust 16.Pilt võib küll petlik olla,et ei ole midaig nii hullu kuid ise rahul ei ole ja tundub minujaoks suur.Umbes 2 aastat tagasi kaalusin 70-72kg,tuli aeg kuni trennis ei saanud enam pikemalt käia,umbes 1,5 aastat vägavähese trenniga ja nii tulid need 10+ kilo juurde ja nüüd ei saa enam kaalu 70piirile tagasi mille jaoks pöördusingi siia,asjatundjate poole;)Kindlasti kaalutõusu soodustas 5 kuud jõusaali,millearvelt ka tuli lihaste kasv ja kaalu suurenemine.Mida teha et saada nö pekkist v rasvast lahti mis valitseb tervel kehal,enamasti kõhu piirkonnas!??Olen söönud 1 kuu tunduvalt vähem kui varem kuna lihtsalt ei jõua palju enam süüa ja ei tea miks ja selletõttu olen 2kg kaotanud,kas lihaste v siis rasva % arvelt!?...ei tea.Toitumisest niipalju et söön päevas umbes 2-3x korralikult et suuremad portsud jne,ja 2x väiksed näksimised,hommikuti ei söö.Siin ka pilt,et oleks parem ülevaade...
  13. Oma kava

    Tere! Mõtlesin et kirjutaks teile oma plaanist ja mida arvate sellest!? Et siis plaan on selline,et saada umbes 5 või vähemaga kuuga.ehk suveks keha ilusasti trimmi.On see üldse võimalik??? Olen 183cm pikk ,vanust 17 ja kaalun 85kg.Ma arvan et 10kg kaotamise puhul vähemalt on juba tulemusi märgata ja kaovad need suuremad kumerused vöökohalt,kõhupealt rasvavoldid,mis ei näe eriti ilusad kummardades välja ja millega ma ei ole üldse rahul!??? Toitumine(tegin oma kava,mis arvate sellest ja kas see on dieediks hea ja abi??) Hommik: 4muna 2-3võileiba tee(suhkruta) Lõuna: Kooliajal praad(kartul,kana,piim) Nädalavahetus(võileivad,puuvili,mahl) Õhtu: liha+kartul+piim Hiline eine: 50g jogurtit v kohupiima(võileivad??) Võite julgelt pakkuda midagi lisaks,mida süüa,mida rohkem,mida vähem ja millal!! Ette tänades!
  14. Sixpack

    Millised need aeroobsed harjutused peaks olema kui nt vaja oleks langetada 10-15kg rasva % arvelt ja kas kaal langeb ainult aeroobseid harjutusi tehes üksi või koos korraliku ja tervisliku söömisega,???oleks väga abiks,kui saaks teada,sest valesti treenimine ka ei ole tore,kasu oleks vaja ikkagi saada!!!
  15. kaalust alla

    Endal on sama probleem niiet küsiks,kuidas siis toituda tuleks,et sellist olukorda ei tekiks ja kaal langeks rasvaprotsendi arvelt mitte lihaste!???
×